Eli epicciin olen modulaarista maastoa kasaamasta(olen jo keskittynyt figu harrastuksessa armeijoiden kokoon ja kehittänyt maalaustasoni minua tyydyttävälle tasolle, aika keskittyä maastoon ja koska epic hyötyy peleistäni eniten(no necromundaa lukuunottamatta mutta sitä tulee pelattua harvoin) on se luonnollisesti ensimmäinen kohde. Plus sinne on helpoin keksiä käyttöä vedelle. FB:ssä/40k:ssa sitä ei oikein voi käyttää realistisissa määrissä). Ensimmäisissä palasissa tulee olemaan vettä ja paljon ja kun helpoin tapa saada sopiva aukko vedelle tuntui leikata reikä styroksiin(jota käytän alustana) sen sijaan että kaivaisi kuopan tarvitsisi pohjaan tehdä jonkinsortin alusta. Kirkashartsi tuskin suostuu leijumaan ilmassa vaikka pyytäisinkin
Materiaaliksi alustaksi valitsin puun, lähinnä sen takia että niitä oli halvalla ja helpolla tarjolla. Mutta millä pahuksella se pysyisi KIINNI styroksissa? Puuliimaa(laadukasta ilmeisesti) kokeiltiin jo, tulos tasan nolla. Mahtaisiko erikeepperi tehota(ja jos niin mitä eroa siinä on puuliiman kanssa?).
Toisekseen kirkashartsin käytöstä sen verran että kuumeniko se jos laittoi liian paksuja kerroksia? Noin muistelisin kuulleeni joten kaipaisin varmennusta etten vahingossa sulata styroksiania ja pilaa koko maastonkappaletta.