Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Tuota kuten otsikko kertoo, tiedustelisin tuon Leman Russ Exterminator battle tankin saatavuutta. Siis onko se ostettavissa omana boksina eli vai kasataanko tämä siten että hankitaan tavallinen Leman Russi ja Exällä ominaisia metalliosia (kuten twin-linked autocannon battlecannon tilalla) ja vaihdetaan ne kasatessa?
Kiitos jo etukäteen kaikille jotka vaivautuvat vastaamaan!
There is no "Overkill", there is only "Open fire" and "I need to reload".
Niin, fantsusta niitä luulisi löytyvän kuten sieltä muitakin vanhoja figuja löytyy, GW:stä niitä ei tietääkseni saa, ensimmäiseksi syyksi olettaisin tilanpuutteen ja toiseksi sen, että Exterminatorhan ei käsittääkseni ole enää virallinen.
Tai sitten semmoisen voi ostaa (alle kaupan hinnan, kuvittele ) joltakulta joka on sattunut saamaan käsiinsä moisen ennalta-aavistamattomalla tavalla. Minulla esimerkiksi on yksi avaamaton eksterminaattori kaapissa.
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
Onhan se aivan virallinen tankki, ainakin minun käsittääkseni AC listaan kuuluu. Itse en kyllä lähtisi ostamaan tuommoista pikkuosasta. Paremman puutteessa senhän tekee vaikka parista pillinpätkästä ja greenstuffista.
Tuo vanha Exterminator on kyllä niin s****nan ruma että tulee melkeimpä hienompi kun itse konvaat sen. Cadian h-weapon spruessa tuleva autocannon on niin messevä että sitä kannattaa käyttää.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"