Heh heh hehhh. Onpa hauskaa...Starbreaker kirjoitti:Ja mikset Tapsa pistä vaikka vaihteeksi porukkaa jonnekki hevonv- paikkaan..?
Sopisi ainakin tyyliisi.
Jatkotarinan jatkon jatko
JarLozia ei ole tainnut viime aikoina näkyä? Eli jos tähän ei hetikohtapaikalla tule protestia, laita Sea~Horde kone käyntiin ja kirjoita seuraava osuus. Minäkin oikeastaan saattaisin kuitenkin tykätä pätkän naputella väliin, eli jos Sea~Hordelle ja Tybraalille käy, tungenko teidän väliin? Vai kirjoitteletteko kaksin (jos JarLoz ei ilmesty vaatimaan perintöosuuttaan)? Katselin tuota kuitenkin sillä silmällä, että ehkä siihen voisin jonkin koukun vielä naputella (ei tulisi lopetus liian helpoksi) ;o).
Ja FB sitten. Vuoro lienee, jos en väärin katsonut, VD:llä? Vai oliko joku jäänyt minulta huomaamatta. Vai oliko vuoroja vaihdettu miten? (Toivottavasti ei nyt paljastu että vuoro on minulla ja koko jengi odottaa minua).
Ja FB sitten. Vuoro lienee, jos en väärin katsonut, VD:llä? Vai oliko joku jäänyt minulta huomaamatta. Vai oliko vuoroja vaihdettu miten? (Toivottavasti ei nyt paljastu että vuoro on minulla ja koko jengi odottaa minua).
Laitetaan nyt vielä sen verran, että olipa tilanne mikä tahansa, viimeistään vuoden viimeisenä päivänä homma menee kiinni. Ensimmäiseksi "oikeaksi" Sotavasaran jatkotarina -yritelmäksi tarinat ovat menneet hyvin, aikataulut tietysti ovat heittäneet häränpyllyä. Tammikuu rauhoitetaan Sotavasaran toiselle tarinakilpailulle, ja helmikuussa jos porukka vielä osoittaa kiinnostusta aloitetaan jatkotarinat, versio kaksi. Silloin mielestäni laitetaan hiukan väljempi (2 viikkoa) aikataulu, mutta pidetään tiukemmin kiinni siitä. Miltäs alustavat suunnitelmat kuulostavat?
Mitä pirua häh? Siis meikäläisen pitäisi kirjoittaa jotain? Hauskaa että minullekkin kerrotaan. 
Siis aloitan 40K jatkotarinan. Riight. Saas nähdä tuleeko jotain.
Edit: ai siis jatkoa siihen tarinaan. Mie kun jo luulin että se on kuollut ja kuopattu. Nyt jos joku heittäisi vielä linkillä, niin olisin ikionnellinen.
Edit: ai siis jatkoa siihen tarinaan. Mie kun jo luulin että se on kuollut ja kuopattu. Nyt jos joku heittäisi vielä linkillä, niin olisin ikionnellinen.
Aloitat? Ei kun jatkat!JarLoz kirjoitti:Mitä pirua häh? Siis meikäläisen pitäisi kirjoittaa jotain? Hauskaa että minullekkin kerrotaan. ;)
EDIT: siis http://personal.inet.fi/clan/silverhamm ... elkyt.html
No kukas sitten kirjoittaa nyt...? Montako osaa tätä vielä on jäljellä ennen minua?VD kirjoitti:En, sanoinhan että siirrän vuoroani eteenpäin, iski elämä päälle...Rune kirjoitti:Onkos VD saanut jo jotain aikaiseksikin?
Eli kirjoittakaa vain joku muu nyt, voin sitten tämän jälkeen kirjoittaa.
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Aijaa - miksei minulle kukaan kerro mitään :o). Olenkos minä sitten vuorossa? No voi itku. Ja kun minullakin olisi tuota elämää, etenkin kun pitäisi ohjelmoida kohtuullisen rankasti projektityötä. No, täytyy sitten yrittää, siirretään VD hieman myöhemmäksi.VD kirjoitti:En, sanoinhan että siirrän vuoroani eteenpäin, iski elämä päälle...Rune kirjoitti:Onkos VD saanut jo jotain aikaiseksikin?
Eli kirjoittakaa vain joku muu nyt, voin sitten tämän jälkeen kirjoittaa.
No, käytin puoli päivää nyt sitten tuohon. Eli koetin pelastaa Kurtin kavereineen, suomeksi sanottuna osio 9 on siis kirjoitettu.
http://personal.inet.fi/clan/silverhamm ... /faba.html
Jätin tarkoituksella aivan auki jatkon, ja tarkoituksella vedin tarinaan hieman .... no, selittelyt sikseen, lukekaa itse.
http://personal.inet.fi/clan/silverhamm ... /faba.html
Jätin tarkoituksella aivan auki jatkon, ja tarkoituksella vedin tarinaan hieman .... no, selittelyt sikseen, lukekaa itse.
Shit!- "Eilen satamaan saapui kaleeri. Väittivät kaapanneensa laivan piraateilta Lustriassa, osa oli entisiä orjia, osa väitti olevansa erään Kurt Burnhardtin palkkasotureita."
edit\\ Noh, jos jotain edes vähän enemmän oikeaa pitäisi sanoa, niin yleinen tarinan oikealle raiteelle vienti onnistui todella mainiosti. Todellisten 'lainvalvojien' vaihtaminen kaaoksen kultisteiksi (oli varmasti alusta asti tarkoitus, olisin minäkin näin tehnyt) onnistui hyvin. Kurtin menneisyyeden avaaminen toimii kovin onnistuneesti teiltä, en olisi varmasti itse pystynyt parempaan. Yleinen seikkailumeininki kävi kivasti silmään. Vain ehkä hienoinen jaarittelun maku erottui tekstistä. Mutta kaikin puolin nautittava tekstin pätkä.
Viimeksi muokannut Rune, Ti 26.10.2004 20:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No, Runehan tuossa jo taisi sanoa tarpeellisen. Jakso oli hyvä ja palautti jatkotarinaan pontta, joka siltä on jonkin aikaa uupunut. Kaaoskultistit ovat toki hieman kliseinen aihe, mutta kun sille linjalle nyt on lähdetty, niin tehdään homma nyt kerralla selväksi. Toivottavasti myös seuraava osa toteuttaa tätä samaista laatua.
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja