BloodBowl

Pelaatko Blood Bowlia?

Kyllä
46
50%
En
46
50%

Ääniä yhteensä: 92

jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Hohoo, mullahan olis parikymmentä snotlingia bitzboxissa!
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Lagitus

Viesti Kirjoittaja Lagitus »

Hommaa vielä kaksi trollia niin siinähan on jo bloodbowl tiimi
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

miun pitäis joskus tehä tohon sellanen "real (insert any estalian city here)" jolla olis paidat maalattu real madridin vastaavien tavoin. Pitäis joskus hommata muutama sopiva ukkeli.
bonesripper

Viesti Kirjoittaja bonesripper »

jamopower kirjoitti:miun pitäis joskus tehä tohon sellanen "real (insert any estalian city here)" jolla olis paidat maalattu real madridin vastaavien tavoin. Pitäis joskus hommata muutama sopiva ukkeli.
Miulla on niitä empiren halberdiereitä reilukasa. Pidetään joskus vaikka Blood bowl sessiot. Tehään se pöytä ja kootaan vähän ukkeleita. Mie teen sen Senegalin joukkueen nimittäin.
jullevi
Valvoja

KhorneWorship kirjoitti:Goblineilla on aika "hauska" pelata tosiaan, muttei suinkaan mahdotonta pärjätä. Hupiahan se kyllä on! Mutta pari peikkoa ja moottorisahagobo messiin, niin kyllähän se siitä 8)

Norseilla pärjää varsin hyvin heikosta armourista huolimatta. Block alkukykynä kaikilla antaa hyvät mahdollisuudet.
Kyllä mä taidan sittenkin näin alkuun pelata Epäkuolleilla, ne on aivan kelpo jengi. Porukkaa on kuin pipoa ja muumiot pitää huolen että vastapuolta kaatuu kuin mummolan ruista. Sunnuntaisessa matsissa olin 2-0 johdossa 4 vuoron jälkeen, ei hassummin epäkuolleilta. (tuon jälkeen ei kyllä pallo pysynyt räpylässä, ei sitten millään :? )

Liskotiimin teen myös ihan vain sen takia kun whfb armeijasta on jäänyt ylimääräisiä äijiä. Saakeli sitä human blitzeriä joka aina heittää kaks perfect blockia kroxigoriin!

Sitten kun nuo kaks tiimiä on valmiit teen joko gobot tai norsen. Luultavasti gobot.

Nyt voisin mennä jatkamaan eilen aloittamani kentän tekoa...
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Lagitus

Sait sen takia kaks maalia ku kaaos ei edes yrittäny ottaa palloa.

Se human blitzeri oli kyllä kova jätkä. Niitä pitäis olla lisää tiimis.
jullevi
Valvoja

Lagitus kirjoitti:Sait sen takia kaks maalia ku kaaos ei edes yrittäny ottaa palloa.
Niin ja mä sain sen ylimääräisen vuoron kick-off tablessa :roll:

Mä koitan saada mun kentän pelikuntoon ens kerraksi niin et tartte oottaa että pääsee pelaan. Niin ja se munakello voitais hommata niin pelit nopeutus :D
Lagitus

Jullevi, saako pitkästä bb kamaa, vois tehdä sen pakollisen vuosittaisen käynnin siellä lähiaikoina.
jullevi
Valvoja

Lagitus kirjoitti:Jullevi, saako pitkästä bb kamaa, vois tehdä sen pakollisen vuosittaisen käynnin siellä lähiaikoina.
Eipä oo näkyny. Lord Borak the Despoiler ja pari numeroa BloodBowl magazinea löytyy, ellei nyt yhtäkkiä oo tullu jotain hervotonta lähetystä.

Mutta osta joku regimenttiboxi ja nappaa pyöreitä beissiä mukaan niin sulla on käytännössä joukkue.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Pidetään vaan, mie voin vaik sijoittaa niihin vähän rahaa niihin siun halberdiereihin.
El

Viesti Kirjoittaja El »

Btw Helsingissä on tulossa BloobBowl liiga taas (oiskohan viides) Fantsussa. Tämä kuu on aikaa ilmoittautua eli jos asut lähellä ja on kiinnostusta niin seinällä on ilmoittautumislistat ja ehkä jopa säännötkin...
May contain nuts
Morning spirit

Hyvä peli

Viesti Kirjoittaja Morning spirit »

BB on iha sika hyvä peli.... tai no oon pelannu yhteen toutchdown:iin asti
jollain Reicland River:eilla... Nyt oon tehny oman joukkoeen :wink:
se on kääpiö joukkoe ja siinä on kaks tähtipelaajaa sekä kaks mutanttia..
Meillä on sellanen styroksinen lauta se on just siisti..
paras taito on mun toisella mutantilla :roll: se on niin ruma että sitä ei kukaan viitti mennä taklaamaan :P

HYVÄ PELI!!!!!!!!!
KhorneWorship

Viesti Kirjoittaja KhorneWorship »

Kuinka moni on jo tutustunut Annual 2002 uusiin sääntöihin (netistäkin löytyy)? Ja mitä mieltä? Minusta tähtipelaajien poisjättö freebooter-käyttöön vain on täysin idioottimainen keksintö. Voisin samantien heittää järveen kaikki stara-figut, koska kuka niitä kesken liigaa rupeaa yhteen peliin hirveällä omaisuudella ostamaan! Tuskin tulee se sääntö meillä käyttöön, oli sitten kuinka virallinen sääntö hyvänsä.

Ja special cardit on ja PYSYY!

Osa säännöistä oli erittäin päteviä muutoksia, mutta jotkut ei. Big Rulesitkin ovat vähän niin ja näin.

Mielipiteitä?
Blood for the Blood God!
jullevi
Valvoja

KhorneWorship kirjoitti:Kuinka moni on jo tutustunut Annual 2002 uusiin sääntöihin (netistäkin löytyy)? Ja mitä mieltä? Minusta tähtipelaajien poisjättö freebooter-käyttöön vain on täysin idioottimainen keksintö. Voisin samantien heittää järveen kaikki stara-figut, koska kuka niitä kesken liigaa rupeaa yhteen peliin hirveällä omaisuudella ostamaan! Tuskin tulee se sääntö meillä käyttöön, oli sitten kuinka virallinen sääntö hyvänsä.

Ja special cardit on ja PYSYY!

Osa säännöistä oli erittäin päteviä muutoksia, mutta jotkut ei. Big Rulesitkin ovat vähän niin ja näin.

Mielipiteitä?
No, niillä uusilla on nyt pelattu liigaa huikeat 3 peliä, ja kyllä ne aivan hyvin on toiminu. Star playereistä en oikein sano mitään, kun niitä ei oo vielä käytetty, mutta eiköhän ne hauskempia olis niin että ne sais palkata ihan omiksi pelaajiksi (vai miten ne ennen sitten toimikaan).

Ainakin uus Injury table on parempi kuin vanha. Ei tuu niin paljon raatoja (tai no tulee jos pelaa mua vastaan :twisted: )
Lagitus

No niin ku yks vetäisee 7 casualtia/peli niin kai siinä pari raatoa ainakin tulee. Tai sitten se mun peli kaaosta vastaan. Kaksi casualtya, kaksi raatoa :)
mk94

Viesti Kirjoittaja mk94 »

Skavenit on pelin hauskin tiimi. Onhan niillä surkeet panssarit mutta kun niillä kulkee muuten peli heittäen, juosten ja taklaten ja lisäks ne on sairaan nopeita.
Norset on kanssa ihan hauska tiimi varsinkin jos on otettu urheilujuomaa ja vastustajan kanssa lauletaan norsejen juoma/taistelulaulua... :oops:
"Turpaan saa aina kun haluaa."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blood Bowl”