"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kapun kuvia

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

VonCarstein kirjoitti:
Zarathustrian kirjoitti:noh vähän parannus ehdotuksia :) :
eli noista frameista vois poistaa borderit. tulee siistimpi
ja kun vielä pistät tuohon ylä frameen et noresize ja no scroll.. niin pitäis lähtee se pieni siisto palkkikin pois :)
Toi vaan haittaa, jos käyttäjällä sattuu olemaan liian pieni ruutu. Esim 800x600 resoluutiolla tulee käyttäminen vähän hankalaksi, mutta toisaalta. Kuka sitä enää niin pienellä resoluutiolla surffaa??
Aivan :D 1024x 768 kunniaan.

Itse tosin suunnittelen sivut yleensä 800x600 tilassa.
Kapteeni K.

Viesti Kirjoittaja Kapteeni K. »

Zarathustrian kirjoitti:noh vähän parannus ehdotuksia :) :
eli noista frameista vois poistaa borderit. tulee siistimpi
ja kun vielä pistät tuohon ylä frameen et noresize ja no scroll.. niin pitäis lähtee se pieni siisto palkkikin pois :)
Joo reunat poistin jo (vahingossa ne sinne jäikin!), mutta noit scrolleja en lukitse pois. Saattaa haitata satunnaista surffaajaa, eikä ne nyt niin paljoa häiritse.
Hyviä kommentteja kaikilla (vaikkakaan ei ukoista ;), ja niitä on kuunneltu.
"The only legimate use of a computer is to play games." - Eugene Jarvis
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Kapu kertositko mulle miten maalasit ton night gobbo shamaanin ihon?? Kiinnostas vaan niinku tietää :)
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Kapteeni K.

Viesti Kirjoittaja Kapteeni K. »

OneTrueDrunk kirjoitti:Kapu kertositko mulle miten maalasit ton night gobbo shamaanin ihon?? Kiinnostas vaan niinku tietää :)
Ei siinä sen ihmeempää kun goblin green pohja. Washi vihreällä, jonka jälkeen taas goblin green ja highlightit sitten lisäten tuohon valkoista (sellaiset 4 kertaa kai. 3 ainakin). Pitää vaan tehdä noita kerroksia, niin värin vaihto on tasaisempi (vaikkakaan tuossa se ei missään nimessä ole tasainen, mutta ok pelinappulaksi).
"The only legimate use of a computer is to play games." - Eugene Jarvis
raastin

Viesti Kirjoittaja raastin »

Ihan hienoja figuja.
raastin raastaa ja ryystää
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Okei! Empire äijät on tosi hyviä, mutta niiden iho on hiukka outoa sävyä (voi johtua tästä monitoristakin!)

dark elffi on upea, paras tätä tyyppiä mitä olen nähnyt.

enkelillä on tosi kauniisti maalatut siivet (on vienyt varmaan ikuisuuksia maalata) Ja tämä figu muutenkin erittäin hyvä.

eipä muuta ihmeempää. voisit kuitenkin tehdä kuvista isompia. (vähintään 600 pikseliä korkeutta) näin näkisi paremmin detailia ja maaluun tasoa. Joissakin figuissa kyllä oli ihan hyvän kokoiset kuvat, mutta toisissa oli ihmeen pienet... Tämän tason työtä haluaisi ihailla suuremmin kuvin! :wink:
DranoeL

Viesti Kirjoittaja DranoeL »

ihan törkeen siistei! varsinkin mun mielestä stone trolli, gobin shaman ja corsair (vai mikä nyt onkaan)..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”