Minäkin olen Dayn kanssa samaa mieltä siinä, että basen väri in liian lähellä dreadin väriä. Minulla kun on tapana maalata base ensin, koska se on sen verran sottaista homma, että muuten joudun maalaamaan dreadin tossut uusiks.
@Jamo. Nää pojat ovat suht nopeita maalaa, joten eiköhän tämä armeija sitten tule pöydälle kokonaan maalattuna. Eiköhän noita 2n illan maalaus talkoita ole pidetty ihan tarpeeksi.
Chapterin nimi on "Empyrean Guard". Logo on silmä, jonka ympärillä on usein siivet.
Dreadillä on vanha, muunneltu versio chapter badgesta, joten siinä on pelkkä silmä. Aion laittaa normaalin chapter badgen tohon closecombat weaponin kilpeen.
Salava ja pääkallot. Normi pääkallo on osa beissiä, örkki pääkallo on lisä varuste. En ole liikaa ajatellut miten ne pyörii pudotessaan, mutta jos sen laittaa sivulleen, tai naama alaspäin, niin sitähän voi erehtyä vaikka kiveksi. Mutta olet oikeassa. Olen kyllä liimannut toisiin alustoihin pääkalloja väärinpäin, ja sivuilleen, mutta tällä kertaa ei kyllä tullut mieleen. Voipi olla että laitoin ton örkkipään oikein päin, koska halusin että näkyisi jo vähän kauempaa, että se on örkki.
Mälis
Venerable dreadi saa vielä ottaa plasmacannonin. Tästä dreadistä irtoo kyllä kädet, joten eipä tuo ole ongelma. Väsään sille kaikki ase vaihtoehdot, paitsi 2x ccw.
AVVV
Joo, mun pitää hiukan säätää vielä tätä dreadia, ihan näissä micro detaileissa. Pari asiaa jäi hampaan koloon, kuten tuo mainitsemasi kilpi. Toivoisin että armeija olisi viimeistään valmis ens syksy CB turnauksia varten.
Dreadi oli mukana Bolter&Chainswordin maalaus kisassa jonka se meni ja voitti, omistajan suureksi iloksi.