Ongelmana on, että ne ovat tyhmiä ja vaativat Clan Moulderin Pack Masterin läsnäolon ollaakseen hyödyllisiä. Rottien laivat ovat todennäköisemmin warpkoneiston vetämiä. Tästä voisi tehdä oletuksen, että vastuutehtävät noilla laivoilla hoitavat Clan Skryren insinöörit. Itse ehdottaisin sellaista konversiota: Rat Ogret ovat mekaanisia sotakoneita ja packmaster on Clan Eshin Engineer, jonka tehtävä on huolehtia siitä, että nuo koneet toimivat oikein. Figut jopa löytyvät valmiiksi: Mordheimin Clan Eshin mekaaninen Rat Ogre sekä Thanquolin henkivartija Boneripper.clutch kirjoitti:Voisihan rat ogret olla suuria merirosmoja joille konffaa silmälappuja ja oluttynnyreitä sekä sellasia merirosmo hattuja/liinoja.
Piraattirottia?
- Druzhina Captain
- Valvoja
Kyllähän niitä Rat Ogreja käytetään Man o' Warissakin. Varmaan ihan samalla tavalla ovat käytännössä toimineet laivojen kansillakin kuin ruohomatolla.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
-
Goblin fan
Minulla on ollut tällainen jo tekeillä noin 3 kuukautta. Kummallista että joku toinen keksii saman idean...(Green stuffia kuluu muuten mukavasti kun säätää jokaiselle klaanirotalle huivin päähän). Fluffia on keksitty jonkin verran ja teemana on skavenblightistä karkoitettu klaani joka elää ryöselemällä merillä. Armeijaan kuuluu kasa orjia (hoitavat laivan koneita). Näitä tulee monesta rodusta. Sitten tietysti tuo warlordi ja kamala kasa clanratteja. Tykki tai pari ja laivarotat ovat myös pakollisia. Armeijassa on myös pieni palkattu ryhmä Gutter Runnereita jotka hoitavat linjojen takana-hommat. Myös 1 warlock engineer on hypännyt kyytiin. Myös muutama jezzail sopii kuvaan eikä skavenarmeija ole skavenarmeija ilman kahden poisoned wind globadierin unittia 
So shut your face and take a seat, 'cause after all you're just talking meat.
-
Goblinisti
- Viesti:
Olen nähnyt noita. Oikein tyylikkäitä Klaanihamstereita. (Sori vihani kaikkea, paitsia Örkkejä ja Khemriä kohtaan.)Warp kirjoitti:Minulla on ollut tällainen jo tekeillä noin 3 kuukautta. Kummallista että joku toinen keksii saman idean...(Green stuffia kuluu muuten mukavasti kun säätää jokaiselle klaanirotalle huivin päähän). Fluffia on keksitty jonkin verran ja teemana on skavenblightistä karkoitettu klaani joka elää ryöselemällä merillä. Armeijaan kuuluu kasa orjia (hoitavat laivan koneita). Näitä tulee monesta rodusta. Sitten tietysti tuo warlordi ja kamala kasa clanratteja. Tykki tai pari ja laivarotat ovat myös pakollisia. Armeijassa on myös pieni palkattu ryhmä Gutter Runnereita jotka hoitavat linjojen takana-hommat. Myös 1 warlock engineer on hypännyt kyytiin. Myös muutama jezzail sopii kuvaan eikä skavenarmeija ole skavenarmeija ilman kahden poisoned wind globadierin unittia