empire
empire
Elikkä minkälaisia väri teemoja ootte empirelle valinnu ja mistä kaupungeista? perusteluja myös jos on. itse valitsin parin tuskaisen päivän ja jonku kokeilun jälkeen jälkeen sini valkoisen.
jee
jee
Sota on hävitty, mutta taistelu jatkuu.
Maalasin muinoin sinivalkoisin värein itsekin. Perustin oman kaupungin jonnekin Middenlandin ja Reiklandin väliin. Kaupunkia johti kapteeni, joka sai aina kummallisesti mystiseltä Grand Masterilta apua, kun sitä tarvitsi... Tympäännyin kuitenkin noihin ja rumaan jälkeen, jota sain aikaan ja aloin pelata high elfeillä. 
Nyt kun olen vähän oppinut maalaamaan, niin voisin puhdistaa Empiiriläiseni ja maalata niitä vähän uudestaan. Tummilla väreillä. Valkoinen on vähän... haasteellinen.
Nyt kun olen vähän oppinut maalaamaan, niin voisin puhdistaa Empiiriläiseni ja maalata niitä vähän uudestaan. Tummilla väreillä. Valkoinen on vähän... haasteellinen.
Haltiajalkaväen wannabe Jeanne d'Arc on jälleen täällä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
Mitäh? *katsoo olkansa yli hämmästellen* Mulla ihan sama! Itekkin keksin oman kaupungin (harmi kun en muista nyt sen nimeäanemi kirjoitti:Maalasin muinoin sinivalkoisin värein itsekin. Perustin oman kaupungin jonnekin Middenlandin ja Reiklandin väliin. Kaupunkia johti kapteeni, joka sai aina kummallisesti mystiseltä Grand Masterilta apua, kun sitä tarvitsi... Tympäännyin kuitenkin noihin ja rumaan jälkeen, jota sain aikaan ja aloin pelata high elfeillä.
-
Stenvall
Hupsua suorastaan!Luna kirjoitti: Mitäh? *katsoo olkansa yli hämmästellen* Mulla ihan sama! Itekkin keksin oman kaupungin (harmi kun en muista nyt sen nimeä), mutta sijaintia en miettinyt ja väri oli kanssa sinivalkoinen
Vähitellen tylsistyin ihmisiin ja niiden maalamiseen ja myös niillä pelaamiseen.. siitä alkoi pitkä ja onnellinen Helf kerääminen joka on jatkunut tähän päivään saakka ja vielä tästäkin eteenpäin
Enpä olisi uskonut sinun empireä keränneen.
- Cannonball
rakastuin ensinäkemältä talabheimin puna-valkoiseen! Sen lisäksi että se on mielestäni hienoin noista, plussaa on myös se, että pelkällä valkoisella basecoatilla saa figut melkein puolivalmiiksi. (Eipäs naureta tai syytetä harhaoppisuudesta, maalsutaidoillani tuo on hyvä asia.)
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
[OT] äläs nyt, empireä jaksoin mahtavat 600 ptsanemi kirjoitti:Hupsua suorastaan!Luna kirjoitti: Mitäh? *katsoo olkansa yli hämmästellen* Mulla ihan sama! Itekkin keksin oman kaupungin (harmi kun en muista nyt sen nimeä), mutta sijaintia en miettinyt ja väri oli kanssa sinivalkoinen
Vähitellen tylsistyin ihmisiin ja niiden maalamiseen ja myös niillä pelaamiseen.. siitä alkoi pitkä ja onnellinen Helf kerääminen joka on jatkunut tähän päivään saakka ja vielä tästäkin eteenpäin
Enpä olisi uskonut sinun empireä keränneen.
Ovat niin isänmaallisiaMutta miksi kaikki tekee Middenheimin armeijan
-
Ihmiskilpi
-
Ar-Senator
- VeriBigBoss
Minä perustin oman kaupunkini knightly ordereineen piiloon Grey Mountainssien syövereihin. Kaupunkia johti Elector Countin arvon omaava paikallinen linnanherra, joka on asemansa hankkinut ahkeralla pegasus-kaupalla ja käännyttämällä useita bretonnialaisten hyökkäyksiä takaisin rajalta.
Kaupunkilaisten väreiksi tuli tummanvihreä+musta ja ritareille musta+hopea(kopukka) ja tummanvihreä ratsastaja.
Kaupunkilaisten väreiksi tuli tummanvihreä+musta ja ritareille musta+hopea(kopukka) ja tummanvihreä ratsastaja.
Missä sydän siellä voima,
Missä rakkaus siellä kotimaa
Missä rakkaus siellä kotimaa
Mulla väreinä on oman Feldkirchin kaupungin (sijaitsee jonkun Reikin sivujoen varrella lähellä Marienburgin rajaa) porukoilla mustat housut ja kirkas punainen paita (värit valittu näille ennen army bookin hankintaa, joten sattoivat olemaan käytössä carroburgilla hiukan eri muodossa, mutta ei voi mitään), näitä avustavilla Middenlandin state troopseilla on käytössään sininen + kerman valkoinen kombo. Ritareita löytyykin sitten jos jonkin väristä, aina punamustista kaupungin ritareista aina tumman sinisiin peltipurkkeihin.
Ainoa ongelma noissa on se, että punaista on törkeän turhauttavaa maalata mustan pohjamaalin päälle. Värivalinnassa pääasiana oli mielestäni mukavasti yhteen sopivat värit ja sininen on vain niin mukava ja nopea maalata.
Yrska
Ainoa ongelma noissa on se, että punaista on törkeän turhauttavaa maalata mustan pohjamaalin päälle. Värivalinnassa pääasiana oli mielestäni mukavasti yhteen sopivat värit ja sininen on vain niin mukava ja nopea maalata.
Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
- The Captain
- Valvoja
Carl Gustav on kotoisin Reiklandista mutta asuu nykyään Middenlandissa. Hänen joukkojensa väritys on siis yhdistelmä näitä kahta, eli sini-valko-punainen. (Todellisuudessa koko armeija lähti liikkeelle inspiraatiosta, jonka sain katseltuani maalausta "Vapaus johtaa kansaa".)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
No meikäläinen on se tonttu joka alottelee Empirellä... Puna Valkoseks maalannu tähän asti ku toi luovuus ei oo oikeen verissä!
Ja joku sanoi että valkoinen on haasteellinen...mulle se on mahdoton..siks vaihoinki Helffeistä Empireen...en tietenkään kokonaan sentakia...Alko vaan suippokorvat kyllästyttään!!
Ja joku sanoi että valkoinen on haasteellinen...mulle se on mahdoton..siks vaihoinki Helffeistä Empireen...en tietenkään kokonaan sentakia...Alko vaan suippokorvat kyllästyttään!!
Ja heti rupesit sitten maalaamaan valkoisia empireläisiä? 
Valkoinen vaati omalla kohdallani todella paljon harjoittelua. Nyt yhden pilalle menneen Empiren armeijan jälkeen puolvalkoiset high elfini alkavat näyttää hyviltä.
Valkoinen vaati omalla kohdallani todella paljon harjoittelua. Nyt yhden pilalle menneen Empiren armeijan jälkeen puolvalkoiset high elfini alkavat näyttää hyviltä.
Haltiajalkaväen wannabe Jeanne d'Arc on jälleen täällä...
Valkoinenhan tunnetusti on jaetulla kärkisijalla vaikeimman maalattavan kisassa. (musta on toinen - keltainen taitaa olla kolmosena lähinnä huonolaatuisten värien vuoksi)
Silloin aikoinaan kun meinasin maalata empirearmeijan niin aloitin maalaamaan altdorfin väreillä. (sininen-punainen(-keltainen-valkoinen))
Silloin aikoinaan kun meinasin maalata empirearmeijan niin aloitin maalaamaan altdorfin väreillä. (sininen-punainen(-keltainen-valkoinen))
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
I mean - where it's going to end?
jotenkin kummassa mnullekkin kävi näinCannonball kirjoitti:rakastuin ensinäkemältä talabheimin puna-valkoiseen! Sen lisäksi että se on mielestäni hienoin noista, plussaa on myös se, että pelkällä valkoisella basecoatilla saa figut melkein puolivalmiiksi. (Eipäs naureta tai syytetä harhaoppisuudesta, maalsutaidoillani tuo on hyvä asia.)