Plasma cannon
Plasma cannon
Mitenkäs nämä blast aseet toimivat? Esim. mitä tapahtuu kun 4 plasma cannonia ampuu 10 mariinin squadia?
-Oletetaan että tulee 1 osuma
-2 tyyppiä jää kokonaan blast markerin alle
-yhteensä woundeja tulee 4*2=8?
-2 tyyppiä jää kokonaan blast markerin alle
-yhteensä woundeja tulee 4*2=8?
Toisaalta Deathwing terminaattorini kiroavat uutta deep strike muodostelmaa....
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
-
Oberon
No onhan plasma-lätty kiva ds-terminaattoreita vastaan kova, mutta onkos sitä pakko hypätä moisen tulilinjalle? Sen kanssa ei kuitenkaan saa liikkua ja ampua ja seuraavalla kierroksella joten sen välttämisen ei luulisi olevan mikään ongelma. Ja tiedän että moinen voi olla vehiclessä kiinni jolloin siitä saa mobiilin, mutta ds onkin oma taiteen lajinsa.
Meinaat että olisi älykästä deep strikettää sitten suoraan yli 36" päähän?bbckamaja kirjoitti:No onhan plasma-lätty kiva ds-terminaattoreita vastaan kova, mutta onkos sitä pakko hypätä moisen tulilinjalle? Sen kanssa ei kuitenkaan saa liikkua ja ampua ja seuraavalla kierroksella joten sen välttämisen ei luulisi olevan mikään ongelma. Ja tiedän että moinen voi olla vehiclessä kiinni jolloin siitä saa mobiilin, mutta ds onkin oma taiteen lajinsa.
Ne kuitenkin voi mennä pieleen vaikka olisi kuinka yrittänyt johonkin taakse
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Hei, se on peliä, välillä sitä vaan saa terminaattoreiden keskelle demolisher- kanuunasta. Jollei sitä kestä niin kannattaa vaihtaa harrastusta tai jättää terminaattorit kotiin. Ja niin kauan kun pelataan todennäköisyyksillä on olemassa mahdollisuus että kaikki ei suju toiveiden mukaan. Sitä vastaan on sitten painottut nopatDeetwo kirjoitti:Meinaat että olisi älykästä deep strikettää sitten suoraan yli 36" päähän?bbckamaja kirjoitti:No onhan plasma-lätty kiva ds-terminaattoreita vastaan kova, mutta onkos sitä pakko hypätä moisen tulilinjalle? Sen kanssa ei kuitenkaan saa liikkua ja ampua ja seuraavalla kierroksella joten sen välttämisen ei luulisi olevan mikään ongelma. Ja tiedän että moinen voi olla vehiclessä kiinni jolloin siitä saa mobiilin, mutta ds onkin oma taiteen lajinsa.
Ne kuitenkin voi mennä pieleen vaikka olisi kuinka yrittänyt johonkin taakse
- The Captain
- Valvoja
Infiltroivalle Scout-kersantille (tai kaaoslutille!) ostettava teleport homer saattaa muuten osoittautua hintansa väärtiksi skenaarioissa, joissa infiltrate ja DS ovat sallittuja (nykyään 2/3 skenaarioista).Deetwo kirjoitti: Ne kuitenkin voi mennä pieleen vaikka olisi kuinka yrittänyt johonkin taakse :)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Re: Plasma cannon
Tarkoitit varmaan että jos kaikki neljä asuvat eikä vaan yksi. Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin suomenkielestä.IW kirjoitti:Mitenkäs nämä blast aseet toimivat? Esim. mitä tapahtuu kun 4 plasma cannonia ampuu 10 mariinin squadia?
Never forget.
Never fogive.
Never fogive.