Mutta puhehan ei ollutkaan tavallisista ukoista vaan Tuhansista Pojista.MakeH kirjoitti:pienempään hintaan saat tavallisista ukoista huomattavasti tehokkaamman drive-by joukon...
Thousand Sons
ei, kyse ei ollut tuhansista pojista. Kyse oli siitä, ovatko ne täyttä kuraa, vai eivät.Ari kirjoitti:Mutta puhehan ei ollutkaan tavallisista ukoista vaan Tuhansista Pojista.MakeH kirjoitti:pienempään hintaan saat tavallisista ukoista huomattavasti tehokkaamman drive-by joukon...
Kyllä... ne ovat täyttä kuraa.
pitäisi luovuttaa mutta kun ei pysty, luonteen heikkoutta katsos :-)Luovuta jo Make, ei ne usko
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
-
Ancient CaamosMariner
Täytyy sen verran todeta: Uudet Thousand Sons figut ovat aivan "himpulan" rumia, vanhoissa on sentään tyyliä.
Thousand Sons ei ole armeija mistään helpoimmasta päästä pelata, Minä valitsin Thousand Sonsit lähinnä tyylikkäitten figujen takia. pitää myös muistaa että chosenit ja possessedit saavat sorc abilityn, eli voit periaatteessa tehdä porukan jossa on 20 tyypillä str 8 ap 2 ase, maksaa tosin älyttömästi. Eikä saa unohtaa että siihen 10 pisteeseen tulee myös fearless sääntö mukana. Ei se 10 pistettä ole iso hinta 3 hyödyllisestä säännostä, vaikka weapon optiot jäävätkin puuttumaan. Itse olen todennut että juuri suuri perus jamppa ja sorca määrä + muutama demoni on paras pelata Thousand Sonseilla.
Thousand Sons ei ole armeija mistään helpoimmasta päästä pelata, Minä valitsin Thousand Sonsit lähinnä tyylikkäitten figujen takia. pitää myös muistaa että chosenit ja possessedit saavat sorc abilityn, eli voit periaatteessa tehdä porukan jossa on 20 tyypillä str 8 ap 2 ase, maksaa tosin älyttömästi. Eikä saa unohtaa että siihen 10 pisteeseen tulee myös fearless sääntö mukana. Ei se 10 pistettä ole iso hinta 3 hyödyllisestä säännostä, vaikka weapon optiot jäävätkin puuttumaan. Itse olen todennut että juuri suuri perus jamppa ja sorca määrä + muutama demoni on paras pelata Thousand Sonseilla.
First law: You can't win
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game
Saapas Thousand Son Terminaattoreista 2W. jätkiä! s.59 Oikea ylälaita "Chaos Marines" -otsikon alla. Tällöin he eivät saa erikoisaseita, mutta ompahan sentään termiksiä 2 woundilla.
Thousand Soneissa on IMO kysymys enemmän tyylistä, kuin pelillisistä superhemmoista. Tetysti olisi kiva jos TS:ssät pärjäisivät kaikenlaisille armeijoille, mutta pitää vain saada peliporukka mukaan "Funplay" armeijoihin, ellei sitten ole joku turnaushemmo.
Thousand Soneissa on IMO kysymys enemmän tyylistä, kuin pelillisistä superhemmoista. Tetysti olisi kiva jos TS:ssät pärjäisivät kaikenlaisille armeijoille, mutta pitää vain saada peliporukka mukaan "Funplay" armeijoihin, ellei sitten ole joku turnaushemmo.
"I'm a product
Of my environment
So don't blame me, I just work here"
Of my environment
So don't blame me, I just work here"
aivan, tämän takia minullakin on thousand sons armeija....(vaikka olenkin "turnaushemmo")Thousand Soneissa on IMO kysymys enemmän tyylistä, kuin pelillisistä superhemmoista. Tetysti olisi kiva jos TS:ssät pärjäisivät kaikenlaisille armeijoille, mutta pitää vain saada peliporukka mukaan "Funplay" armeijoihin, ellei sitten ole joku turnaushemmo.
MUTTA, oli niiden tyyli kuinka siisti tahansa, ei kannata tulla tänne väittämään niitä hyviksi.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head