"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hullut pelaajat ja huonot häviäjät...

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Meilläpäin häviötä ei oteta turhan vakavasti. Joskus tulee murjotettua, mutta kun nämä ensimmäiset pelit on mitä on niin ei haittaa. Viime pelin loppu sujui tyyliin: "Fix your bayonets men, we're taking it up to close and personal" sanoi IG kessu ku GK:ta vastaan closistelemaan lähti.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Vastalääke

Viesti Kirjoittaja Vastalääke »

No jos minä joskus häviän nii tullee siinä hieman peli intoa menneeksi ja muutenki on sillanen ylivirkee olo (se on outoo)
Kerrran pelasin kaveria vastaan ja toinen kaveri oli seuraamassa, niin tämä toinen alkoi käyttäyty kuin olisi itse pelaamassa kanssani ja häviämässä hän alkoi n****apilkkuja minun haitakseni, mutta onneksi minä olin lukenut säännöt kunno0lla ja tämä valittaja sai nokilleenn.
Entinen Barska
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

[/sarkasmi]Jep - peli on aina parhaimmillaan kun lopputulos on jo selvinnyt. Silloin voi ilman omantunnonvaivoja tehdä kaikki ne komeat, vaikkakin järjettömän uhkarohkeat manööverit, joista on aina haaveillut.
Eräässä pelissä istuva ig-armeija oli paukutellut vihreät jalkapaarustajani palasiksi lukuunottamatta trukkimobia ja bossia. Bossi eteni megapanssarissaan vihollisen lascannon-squadia aikeinaan panna se lihoiksi. Trukkimobi hoiteli battle cannonin ja jäi kiinni toiseen platooniin, teloen läjäpäin vaaleanpunanahkoja.
Vastustajan onneksi lascannoni sai bossini juuri kun se oli sweepannut siihen kiinni. Silloin elettiin molemmin puolin hikisiä hetkiä.
Viimeksi muokannut Lassek, To 21.10.2004 21:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Meitsi

Viesti Kirjoittaja Meitsi »

Warboss ZagSnikk kirjoitti:Ainoa "hullu" tapaus on erään kaverini pikkuveli, joka alkoi itkemään ja huutamaan kun necron warruni ampuivat about 1/3 hänen genestealereistaan... Sen jälkeen ei ole sen jätkän kanssa tullut pelattua.
Pelasin samassa pelissä samaa henkilöä vastaan ja talokseni mätettyä hive tyrantin closiksessa niin nähtiin Warbossin kanssa kun Talos osaa lentää. Se jätkä meinaan heitti sen seinään.
Darth Mangusti joka on addiktoitunut pepsiin
karhu

Viesti Kirjoittaja karhu »

Meitsi kirjoitti:
Warboss ZagSnikk kirjoitti:Ainoa "hullu" tapaus on erään kaverini pikkuveli, joka alkoi itkemään ja huutamaan kun necron warruni ampuivat about 1/3 hänen genestealereistaan... Sen jälkeen ei ole sen jätkän kanssa tullut pelattua.
Pelasin samassa pelissä samaa henkilöä vastaan ja talokseni mätettyä hive tyrantin closiksessa niin nähtiin Warbossin kanssa kun Talos osaa lentää. Se jätkä meinaan heitti sen seinään.
OT:saanko kysya kuinka vanha ko. kaveri oli? Jos n.10 niin saatte syyttää itseänne, tuo on juuri se syy minkä takia en pelaa ketään vastaan ketä ei ole väh.15.
Meitsi

Viesti Kirjoittaja Meitsi »

Hemmo oli 13v
Darth Mangusti joka on addiktoitunut pepsiin
Seonnut

Viesti Kirjoittaja Seonnut »

NO kyllä pitäs 13 vuotiaalla hieman itse hillintää.
elfmaster
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elfmaster »

Ketutaako.. kyllä minuakin joskus ketutaa kun tulee ykköstä vaikka tarvii vaan kakosen ym hauskaa...
kerran oli mukava tilanne eräässä bood bowl matsissa. hetin ainakin 15 Ykkösta kahdeksan kieroksen aikana(ja yksi kieros kestaa about 2-3 min)

Olen minäkin nähnyt pari ketaa kun silverhelmini lentää kaaressa päin seinää... (minä siis heittäjänä)

Mutta tuo että 13v kaveri ei osaa hillitä hermojaan on aika kummaa...
Mikki N

Viesti Kirjoittaja Mikki N »

Minä pelaan vaikka kolme vuotiasta vastaan jos hän osaa säännöt ja vaikuttaa kunnolliselta pelaajalta. Jos hän heittää Talokseni seinään hän joutuu maksamaan sen, sekä korvaamaan malaamiseen-ja kokoamiseen kulunutta aikaa. That simple.
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
Kidhidalco

Viesti Kirjoittaja Kidhidalco »

Ikäkysymykseen liittyen: Toki ikä vaikuttaa jonkin verran, mutta parhaimmillaan 40k on mielestäni vairsin mainio peli rikkomaan "ikäluokkia". Itselläni tulee kohtapuoliin 27 mittariin ja silti en näe pienintäkään ongelmaa pelata esim. juuri 13kesäistä vastaan jos kaveri on muuten ns. normaali pelaaja. Kyllä niitä nillittäjiä ja "epäurheilijoita" löytyy kaikista ikäluokista. Pakko kyllä tähän väliin sanoa että viimevuosina en ole törmännyt !YHTEENKÄÄN! "huonoon" pelaajaan. Isot kiitokset kaikille joden kanssa olen lähivuosina saanut pelata.
Oudot ovat tutut kasvot dementikolle
chrome

Viesti Kirjoittaja chrome »

Voisikohan tässä tulla iän mukainen auktoriteetti? ei ne nuoremmat välttämättä uskalla/viitti/kehtaa nillittää liikaa säännöissä itseään tuplasti vanhemman kanssa.
LordDemon

Viesti Kirjoittaja LordDemon »

chrome kirjoitti:Voisikohan tässä tulla iän mukainen auktoriteetti? ei ne nuoremmat välttämättä uskalla/viitti/kehtaa nillittää liikaa säännöissä itseään tuplasti vanhemman kanssa.
Toinen vaihto ehto on se, että sääntöjen nillittämiseen tarvitaan kaksi henkilöä, joista kumpikaan ei osaa todistaa väitettään oikeaksi sääntökirjan avulla. Jos toinen pystyy vetämään osoittamaan kirjasta sen sivun, jonka mukaan hän on oikeassa, eikä toinen löydä sääntöä sitä kumoamaan, on turha inistä. Riehua tietysti voi, mutta se on epäurheilijamaista.
”ceterum censeo delendas esse Legiones Astartes”
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
Ghosty
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ghosty »

Tänään, tai siis viime yönä tuli pelattua taas muutamia pelejä, ja huomasin itsessäni.. muutoksen. :D
En enää ottanu mitään oikeestaan kauheen raskaasti ja multipelaajapelitiimipeleissä joskus saatoin väittää tiimiläistäni vastaan eli vastustajan puolesta. Se on harvinaista. :) Eikä niiden pelien tarvitse juuri kirjan pilkkujen mukaan olla, joskus meillä ottaa logiikka vallan. Yksi meistä kyllä vittuuntui sääntökiistasta, mutta oli ainoa. Toinen pelaaja kyllä vähän kiristeli kun ampui oman monoliittinsa paskaksi. :D Mutta propsit kun piti hermot. Häviöitä tuli, mutta pelasin myöskin elämäni parhaan pelin vaikka se olikin hävitty, se oli niin tiukka että oikein hyvä fiilis jäi siitä. Kumma kun Tau ja Eldarit voi olla tasavertasii. :)
"Täl on tämmönen juttu"
Grim

Viesti Kirjoittaja Grim »

Esko Rae kirjoitti:
Meitsi kirjoitti:
OT:saanko kysya kuinka vanha ko. kaveri oli? Jos n.10 niin saatte syyttää itseänne, tuo on juuri se syy minkä takia en pelaa ketään vastaan ketä ei ole väh.15.
Silloinhan hän taisi olla vasta 12v, ja ainakin meille on yleisiä tosiasioita että hänellä eivät hermot kestä ja voitontahto on kova. Tuohan oli siis ensimmäinen peli ko. henkilön kanssa, ja vielä muutaman pelin jälkeen olen päättänyt todellakin olla pelaamatta hänen kanssaan.

(Eihän se ollut minun talokseni joka lensi seinään... ;) )
Zacharias Athedus

Viesti Kirjoittaja Zacharias Athedus »

Itse otan takkiin melkein jatkuvasti (huoh). Vähän aikaa sitten oli tähtihetket käsillä kun yhtäkkiä kaverin joku thief assasin tai joku hyppää rykmentin raunioiden läpi (itse olin just hakannu sen aukonki siihen, että kiva) ja tappaa mun generalin. (piste-ero oli rutkasti mun hyväksi ennen sitä). Ja vielä viimisellä vuorolla. Silloin otti niinku tosissaan päähän.

Toisen figuihin tai itse toiseen kajoaminen on silti minusta hullua, se vaan tulee kalliiksi ( figut(ja ehkä muussaki tapauksessa)) ja varmistaa ettet löydä peliseuraa helpolla jatkossa.

Häviäminen pitää ottaa asenteella.

[edit: oli fantsu ottelu mutta liittyy kumminki aiheeseen]
Ei iso mies pärjää ilman sotaleikkejä.
Kaveri myy helffejä: http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=35351
Turretti

Viesti Kirjoittaja Turretti »

EDIT: juu, katoin et tämä olikin Yleiset keskustelut, ei 40k yleiset keskustelut, siksi editoin tekstin pois, ettei kukaan muu hämmenny.
Viimeksi muokannut Turretti, To 04.11.2004 12:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
machine_god_89

Viesti Kirjoittaja machine_god_89 »

Minä olen onneksi hyvä suhtautumaan tappioihin (pelasin erään hepun kanssa 15 kertaa ja 13 niistä oli massacre losseja) naurattaa vieläkin...
I am alpha, I am omega

(avatarin kokorajoja opiskelemassa)
Ruutiukko

Viesti Kirjoittaja Ruutiukko »

Pari kertaa n tulut tormattya huonoihin haviajiin, eras sai edalreilla selkaansa kaartiltani ja pelin loputtua pakkasi sanaa sanomatta kamansa ja haipyi(pelattiin Aberdeenin GW:ssa). Onhan se vahan hassua kun joku ottaa hupipeleja noin tosissaan.
"Istun kivellä ja nauran makeasti, veihän naapurinkin viljan halla."
SiMe

Viesti Kirjoittaja SiMe »

Oli peli mikä tahansa, EN kestä huonoja häviäjiä. Lueskellessani tätä topiccia alkoivat verisuonet paikoin pullistua päässäni! EN pysty kuvailemaan sitä kiehuvaa tunnetta sisälläni, kun joku alkaa itkemään saati sitten tuhoamaan ympäristöään jonkun häviön takia. Yleensä kuittaan häviöni huumorilla, ja voittaessani kehun hyvää peliä.

Tosin joskus ei oikein meinaa huumoria irrota, kuten eräässä matsissa : Hive Tyrant tykittää kolme/neljä vuoroa Grandmasteria ja 9/12 laukauksesta osui vain 1! Joka pysähtyi invuun...
(Hyysterinen hihitykseni loppui hapen puutteeseen)

Yö pehmustetussa kopissa tekee ihmeitä luonteelle! Suosittelen kaikille huonoille häviäjille säännöllisesti. :D
"Let The Punishment Fit The Crime"
shiwan8

Viesti Kirjoittaja shiwan8 »

Kerran jo unholaan jäänyttä Epic 40K:ta pelatessani katselin taistelukenttää, sain valaistuksen, hymähdin ja ilmoitin että "mulla on suunnitelma". Vastapuoli totesi haluavansa tietää mikä se on ja totesin että pelin kuluessa saattaa selvitä. Jannu intti että olisi pitänyt hänelle moinen kertoa ja kun en kertonut niin heitti pari noppaa joukkojeni sekaan, muistaakseni vielä ohi kaikesta. Peliin tauko, rauhoittumista ja läti läti lää. Myöhemmin samassa pelissä tuli tilanne jossa vastustaja oli tehnyt jotain, en muista mitä ja itse tein jotain mikä pakotti hänet tekemään jotain itselleen ikävää. Vastaus oli "et sä noin voi tehdä" ja halusi peruuttaa oman "siirtonsa". Annoin siimaa ja totesin että "selvä, tämän kerran mutta teen sitten näin" joka ei helpottanut hänen oloaan yhtään. Kiukuttelun seurauksena peli muistaakseni loppui enkä muista ikinä pelanneeni enää häntä vastaan. Sama jannu on mm. kenkässy kaveriani kulkusille koska hänen noppansa "saastutettiin".... Joo, ei mielellään.
Jos haluat väitellä asiasta, pistä yv. Jos pistän vastakommentin tänne niin aihe suljetaan välittömästi. Such is life.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”