Ja sitten jotain itse napista: Kun pohdin teemaa ukolle, halusin jotain erilaista. Onhan nurglen teemaan maalattuja Arskoja tottakai näkynyt, mutta vähemmän. Itseasiassa en ole itse tainnut nähdä ainuttakaan. En kuitenkaan halunnut ns. ällönurglea, enkä alkanut konversiotyöhön. Ideana lähinnä, että tällä kertaa Arska näyttäytyy nurglen kulttiin kuuluville kannattajilleen heidän väreissään. Pohjavärinä käytin runsaasti ruskean vihreää, oikeastaan vihertävän ruskeaa, siitä korostin vihreään ja lopuksi keltaiseen. Lopputuloksena sain kivan lämpimän vihreän, sellasen, kuin olin pyrkinytkin. Siniseen vastaväriin oli loppujen lopuksi melko helppo päätyä, se sopii tuohon milestäni melkolailla passelisti. Turkiksen väriksi harkitsin ensin harmaata, mutta päädyin tuohon keltaisen ruskeaan, sopii mielestäni nappiin hyvin.
Nmm on tollasta hapuilua vielä, onnistu tässä kuitenkin jo jotenkin.
Harmittaa, että tuossa miekkakäsen sormenpäissä on tuota harmaata jonkinverran lipsunut, onneksi se on melko helppo korjata. Black/ darklinejä jäi puuttumaan joistain paikoista, lähinnä sen takia, että lopussa oli melkoinen henkilökohtainen kiire saada tuo valmiiksi.
Viimeistelyä olis voinu muutenkin harrastaa ahkerammin, mutta kokonaisuutena olen suhteellisen tyytyväinen tuohon.
Niin ja erityiskiitokset The Captainille, joka jaksoi kärrätä mulle tuon napin jostain joensuusta coniin, kiitos. Ja toiset kiitokset menee Ghen'tokselle, joka avuliaasti suostui kuvaajaksi.
Siitä vaan naputatte seuraavaa, niitä kuvia on melkoisen monta.
Pidemmittä puheitta: kärsikää