Grey knighttien gene seed?
Grey knighttien gene seed?
Kun jokaisella mariini chapterilla on oma gene seedinsä riippuen primarkista. Kenenkä gene seed grey knighteilla on? En ole kuullut ainakaan grey knighttien primarkista. Valaiskaa tyhmää..
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
-
hypsilurus
Elikkä siis grey knighttien gene seed on näin ollen itse keisarin. vai?hypsilurus kirjoitti:Gk on Keisarin käskystä Adeptus Mechanicuksen virittämä chapteri.
Ei primarkkia mutta chaptermaster löytyy.
GK'n chaptermaster on Ordo Malleuksen konklaavin jäsen.
M
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
No joo, vahvaa ja vahvaa. Ansaitsisivat kevyesti T5:sen sitä loisteliasta geneseediä kuvaamaan, tuo kappalehinta kun on aivan uskomattoman korkea (25pts ihan tavan nihdistä, voi Jeesus). Kun sitä nyt ajattelee, niin Ritarit taistelevat sekä läheltä että kaukaa paremmin kuin mitkään muut joukot, mutta kestävät saman verran kuin ihan tavalliset mariinit (lukuunottamatta Shroudingia, joka on osoittautunut hyödylliseksi tasan kolme kertaa niiden n. 20 pelin aikana jotka olen ritareillani pelannut).
Gene-seedistä:
Gene-seedistä:
Eli tosiaankin, huhutaan että gene-seed tulee Keisarilta, mutta varmuutta asiasta ei ole.Codex: Daemonhunters, s. 6 kirjoitti:Where other Space Marine chapters were created from the gene-seed of existing chapters, the Grey Knights were unique in that their gene-seed was said by some to have come from the Emperor's own flesh.
-
Snowtrooper
Keisari vaan ei ollut Space Marine, joten geneseediä ei löydy. Keisarin DNA:ta on ehkä voitu kyllä käyttää apuna. Ja Keisarihan pystyi kommunikoimaan Kultaisen Valtaistuimen alkuaikoina nykyistä paremmin, eli onpa kalmo saattanut itse antaa ohjeet siitä, miten geneseediä pitää ronklata. Tai lähes satavarmasti onkin, Nörttien pappiskunnan omat yritykset kun ovat päättyneet enemmän tai vähemmän katastrofaalisesti.
Selvittämättä muuten on, mitä tapahtui fregatti Eisensteinilla Istvaanin verilöylystä paenneille, Maahan selvinneille Petturilegioonien lojalisteille. Kyseisten mariinien luulisi olleen jo luonnostaan äärimmäisen Kaaoksenkestäviä, ja jos tätä geenipohjaa olisi vielä muokattu lisäämällä psyker-ominaisuuksia, niin...
Selvittämättä muuten on, mitä tapahtui fregatti Eisensteinilla Istvaanin verilöylystä paenneille, Maahan selvinneille Petturilegioonien lojalisteille. Kyseisten mariinien luulisi olleen jo luonnostaan äärimmäisen Kaaoksenkestäviä, ja jos tätä geenipohjaa olisi vielä muokattu lisäämällä psyker-ominaisuuksia, niin...
-
hypsilurus
Hyvää spekulointia....
GW diggaa.....
>Codex: Daemonhunters, s. 6 kirjoitti:
Where other Space Marine chapters were created from the gene-seed of existing chapters, the Grey Knights were unique in that their gene-seed was said by some to have come from the Emperor's own flesh.<
Tuo lienee se mitä tässä haettiin.
Tsemii ja renkuloille pataan,
M
GW diggaa.....
>Codex: Daemonhunters, s. 6 kirjoitti:
Where other Space Marine chapters were created from the gene-seed of existing chapters, the Grey Knights were unique in that their gene-seed was said by some to have come from the Emperor's own flesh.<
Tuo lienee se mitä tässä haettiin.
Tsemii ja renkuloille pataan,
M
"Kaulaparta huohottaja"
Ihmetyttää hieman, että kun jaksoit naputella tuollaisen määrän tekstiä viestiisi, niin jaksoitkohan sitä ennen lukea ihan kaikki tämän topicin viestit läpi? Kysyn vain mielenkiinnosta.hypsilurus kirjoitti: >Codex: Daemonhunters, s. 6 kirjoitti: