"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Muovisia wood effejä tai itäläisiä?

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Nubian

Muovisia wood effejä tai itäläisiä?

Viesti Kirjoittaja Nubian »

Onko esim. wood elffejä tai itäläisiä tulossa muovisina ikinä? Vai meinataanko niitä myydä ikuisesti niissä mielettöman kalliissa ja hankalissa kolmen pakkauksissa?

Tämä on varmaan niin salaista tietoa ettei sitä kukaan tiedä tai saa kertoa, mutta kysympä kumminkin.

GarothEDIT: Jaoin tämän erilleen, tämä kun ei liittynyt Sneak Speakeihin mitenkään
"Epäilystä, pimeästä auringon nousuun laulaen ratsastin minä, miekkani vedin. Toivon ääriin ratsastin ja sydämeni särkyi: nyt vihan tuhon aika, taivaan punahehkun."
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Nubian kirjoitti:En ole lukenut ketjua joten en tiedä että onko tästä kysytty:
Onko esim. wood elffejä tai itäläisiä tulossa muovisina ikinä? Vai meinataanko niitä myydä ikuisesti niissä mielettöman kalliissa ja hankalissa kolmen pakkauksissa?
Onhan sitä joskus ollut puhetta, että saattaisi tulla, mutta senhän näkee joskus.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Itäläisistä ei ole mitään tietoa, enkä näe kovin järkeviä syitä niitä lähteä muovisiksi muuttamaan.

Aikanaan saattaa tulla muovisia Mirkwood Elffejä, mutta niistä ei sitten tiedä kuinka paljon ne näyttäisivät nykysiltä panssaroimattomilta Wood Elffeiltä. Panssaroiduista Wood Elffeistä en usko koskaan tulevan muovisia.
Phil Kelly says "No!"
Eetu5

Viesti Kirjoittaja Eetu5 »

Eilen kun Olin GeeWeen kaupassa niin joku myyjä taisi sanoa, että kaikki ovat muovia... ...vuosien päästä ;)
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

Karu totuus on että saat maksaa yhdeksästä Wood Elffistä 30€... (joka on aivan liian paljon... :( )
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

jees niimpä itse olen huomannut sen varsin hyvin kun olen nyt koonnut 30 henkisen wood elf armyn ja hinta on hirvittävä..... mutta hienoja toki nuo haarniskoidut ei siinä mitään et kyl niitä ostaa jos on pakko....:D
ToWeL

Viesti Kirjoittaja ToWeL »

Kyl miä ainaki oon ostanu pakkauksen mis oli 14 goblinia ja 14 woodelffiä (muovisia)
Spinal

Viesti Kirjoittaja Spinal »

ToWeL kirjoitti:Kyl miä ainaki oon ostanu pakkauksen mis oli 14 goblinia ja 14 woodelffiä (muovisia)
Mistä?
Shall I burn you?
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Luulen että olivat High Elfejä ja niitä oli vain 8.
Lalalaa
Eetu5

Viesti Kirjoittaja Eetu5 »

Niin ne olivat High elffejä ja niitä oli 8 niitten ja Gobojen lisäksi siinä on 4MoG:ia jos en pahasti erehdy.
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

Juu, ja pakkauksen nimihän on Warriors of Middle-Earth.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”