"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

empire

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Empire rulez

Viesti Kirjoittaja Empire rulez »

joo mul ki on sinivalkoinen teema jostain sielt middenheimin läheltä, en vaan yhtään tykkää maala sitä valkoista
The Boss
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The Boss »

minun mielestä sini-valkonen ja puna-valkoinen teemat ovat ylikäytettyjä. Kannattaa käyttää jotain muuta vaikka omaa väri yhdistelmää. Esim. ostlandin väri yhdistelmä on hyvä ja vähän käytetty.
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
anemi

Viesti Kirjoittaja anemi »

Da Boss kirjoitti:minun mielestä sini-valkonen ja puna-valkoinen teemat ovat ylikäytettyjä. Kannattaa käyttää jotain muuta vaikka omaa väri yhdistelmää. Esim. ostlandin väri yhdistelmä on hyvä ja vähän käytetty.
Sini- ja punavalkoinen tuntuvat todellakin olevan suosittuja värityksiä. ´Conissakin näkee noita paljon. Ja minä kun luulin olleeni kekseliäs silloin joskus... :D

Ajattelin, että jos alan uudelleen maalaamaan noita poloisia empireläisiäni, jotka muinoin karvaasti hylkäsin jalojen haltioiden ilmestyttyä, niin väriteemana voisi olla satiini/samettimainen (en ole vielä päättänyt, mutta maalauksessa ei sinänsä paljoa eroa olisikaan, paljon astevaihteluita ryppyjen mukaan :P ) violetti, joka sopisi ihan mukavasti yhteen jonkun majesteetillisen sinisen taikka ehkä vihreän kanssa. Toinen vaihtoehto on sitten arkinen ja maanläheinen mustanruskea, vähän Nulnin tapainen... :)
The Boss
Viesti:

anemi kirjoitti:
Da Boss kirjoitti:minun mielestä sini-valkonen ja puna-valkoinen teemat ovat ylikäytettyjä. Kannattaa käyttää jotain muuta vaikka omaa väri yhdistelmää. Esim. ostlandin väri yhdistelmä on hyvä ja vähän käytetty.
Sini- ja punavalkoinen tuntuvat todellakin olevan suosittuja värityksiä. ´Conissakin näkee noita paljon. Ja minä kun luulin olleeni kekseliäs silloin joskus... :D

Ajattelin, että jos alan uudelleen maalaamaan noita poloisia empireläisiäni, jotka muinoin karvaasti hylkäsin jalojen haltioiden ilmestyttyä, niin väriteemana voisi olla satiini/samettimainen (en ole vielä päättänyt, mutta maalauksessa ei sinänsä paljoa eroa olisikaan, paljon astevaihteluita ryppyjen mukaan :P ) violetti, joka sopisi ihan mukavasti yhteen jonkun majesteetillisen sinisen taikka ehkä vihreän kanssa. Toinen vaihtoehto on sitten arkinen ja maanläheinen mustanruskea, vähän Nulnin tapainen... :)
Hmmm... satiini/samettinen kuulostaa hyvältä. Niin ylväälle armeijalle kuin empirelle voisi käydä loistavasti. :) Kuninkaaliselle armeijalle kuninkaalliset vaatteet. Hehehee...
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
Rejector

Viesti Kirjoittaja Rejector »

Kurt von Todenvogeln on entinen Nordlandin elector count, mutta epäonnistuttuaan lukuisten dark elffien ryöstöretkien torjunnassa, kansansuosio romahti ja tapahtui palatsivallankaappaus Salzenmundissa. Kurt sai arvonimen "Commander of the Coastal Guard", säilytti statlinensa mutta joutui lupumaan Runefangistaan ja johtaa enää Nordlandin rannikkovartiostoa. Armeijan väritys on loogisesti sini-keltainen, mutta esim. Vogelnwache (Lintukaarti) on saanut kunnian kantaa violetti-keltaista, muistutuksena rykmentin verisestä historiasta (lähinnä saaden repeaterin boltteja niskaansa). Toinen suuri rykmentti Löwenwache (Leijonakaarti) taas on historialtaan nuorempi ja pukee normaalia sini-keltaista, kuten melkein kaikki muutkin rykmentit. Marienburgin varsijousipalkkasoturit ovat pukeutuneet vihreä-keltaiseen, lähinnä jotta kenraali tietäisi tarkkaan missä nuo epäluotettavat koirat taistelukentällä oleilevat.

Liittolaisista läheisestä Middenheimista saapuu silloin tällöin ritareita Middenheimin kahdesta suuresta ritarijärjestöstä, White Wolfeista ja Knights Panthereista, jotka ovat tietty pukeutuneet omiin perinteisiin väreihinsä.

Nordlandin nostoväki taas on normaaleissa talonpoikaisvaatetuksessaan, ehkä hivenen löytyy isänmaallista sinistä, muttei ihan univormuksi saakka. Nordlandin uusi hankinta, "Invincible" höyrytankki, taas on perinteisen sininen ja metallinen. Taas näkee kansa nälkää kun joudutaan kiristämään veroja tuon laitteen maksuun.

tirehtööri

Viesti Kirjoittaja tirehtööri »

minulla on teemana wanha welho loordi jolla on paljon vihamiehiä ja sen takia on palkannut itselleen

palkka-armeijan. Armeijan väri on lila.
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Nyt kun taas pitkästä aikaa katselen tuota armeijakirjan väriyhdistelmiä, nii ihmettelen, miksen ruvennut maalaamaan Stir River patrolin (valko-vihreä) väreillä?

Cannonedit: ai niin, vihreä oli loppu ^^
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
SirHaleron

Viesti Kirjoittaja SirHaleron »

Minä käytän mustaa ja punaista. Kohta alan tekemään empireä vihreällä ja valkoisella...
In memory of Hideto Matsumoto
1964.12.19 - 1998.5.2
The Boss
Viesti:

Itse taidan sittenki aloittaa wissenlandin väreillä, eli valko-harmaa. Niin kivan harvinainen ja mielestäni yksi parhaista väri yhdistelmistä. ;)
-Arnold
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”