Ei niitä skenaarioita tule niin paljoa pelattua. Ennen ei ollut joukkoja ja nykyään ei huvita.
Useimmiten tulee pelattua tavallisia mättöjä tai siegejä ja sen sellaista.
En pelaa (ainakaan vielä, ei ole LotR päässyt vielä pyörähtämään täysin käyntiin) skenaarioita, mutta sitten kun figuja alkaa kertyä, ajattelin pelailla niitä enimmäkseen. Tuntuu kuitenkin vähän siltä, että tuo peli vaikuttaisi hauskemmalta skenuja pelatessa.
pelaan skenuja niin paljonkun voin mutta ärsyttää se kun ne vaativat niin paljon metallisia ukkoja... ja sitten joissain skenuissa haittaa se että ei ole oikean laista maastoa.....
joten on kyllä tullut väänneltyä omia skenuja joten en ole perus mättöjä hirveästi pelannut.....
Tai toinen mikä ärsyttää on se, että metallihahmoja on laitettu skenuun hilpeästi eripari määrä, kuin mitä niitä saisi blistereistä. Esim vaikkapa berserkkejä voi tarvita vaikkapa 10 *peukalon nosto*.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Averren kirjoitti:Tai toinen mikä ärsyttää on se, että metallihahmoja on laitettu skenuun hilpeästi eripari määrä, kuin mitä niitä saisi blistereistä. Esim vaikkapa berserkkejä voi tarvita vaikkapa 10 *peukalon nosto*.
Muistaakseni Helm's deepin ekassa osassa on 4 jousi ja 4 miekka haltiaa eli melkein pärjäis 20 eurolla, mut kahden figun takia tarvii ostaa viel 20 eurolla lisää
No äkkiäkös skenua muokkaa pikkuisen. Tuo nyt ei ole kummoinenkaan syy pysyä poissa skenuista
Yep. Itse pidän skenuista. IMO siegen lisäksi LOTR:in parhaita puolia. Pelkä line up and fight tyyli toimii IMO LOTR:issa viellä surkeammin kuin fabassa/40k:ssa. Eikä se sielläkään turhan hyvin toimi.
Niin, kukapa siitä välittää kun joku proxyttaa Samia Mûmakilla . Kyllä se pieni proxyttaminen skenuissa katsotaan ihan hyvällä, varsinkaan jos ei tiedä pitääkö kyseisestä skenusta. Turha niitä Royal Guardeja siihen Pelennor fields-skenuun on ruveta ostamaan, jos ei pidäkään skenusta.
ite en pidä proxytyksesta ollenkaan ainut missän olen tehnyt sitä on nuo ensimmäisen ajan skenut.... mutta esim royal guardeja saa harvinaisen hyvin kun konfaa niitä..... itse teen näin....