"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Fantasy aiheinen Avatar?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
daedalus6

Fantasy aiheinen Avatar?

Viesti Kirjoittaja daedalus6 »

Voisiko joku piirtää yms. Minulle avatarin? Mieluiten jotain chaos/dark/vampire? tyyppiä.

Jos joku jaksaisi niin olisin erittäin iloinen, tyytyväinen ja kiitollinen:)

Esim, juuri joku Vampire jolla olisi punaiset silmät, ja verta valuu pitkin....?

Tai jokin chaos yms?
If you see me you, must be a seemen.
Golem

Viesti Kirjoittaja Golem »

Hauskoja avatareja saa esim. http://nkelsch.planet3k.com/ ne ei tosin oo semmosii piirrettyjä
"Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."

-Alivaltiosihteeri
daedalus6

Golem kirjoitti:Hauskoja avatareja saa esim. http://nkelsch.planet3k.com/ ne ei tosin oo semmosii piirrettyjä
Kertoisitko vielä, kuinka voin ottaa tuolta sivulta semmoisen avatarin käyttöön?

Kun vaikka kuinka yritin se ei vain suostu muuttumaan :cry:
Lord Azog

Viesti Kirjoittaja Lord Azog »

Moderaattorit ym. tietävät miten se otetaan käyttöön? Pistin sieltä "kopioi pikakuvake" mut se ei toimi kun liitän sen polun siihen kohtaan siellä käyttäjätiedot paikas. Help!
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Nosiis laittatte URLin sille varattuun tilaan siellä Profilessa. Ei siinä pikakuvakkeet auta, vaan tarvitaan nettiosoite siihen kuvaan (jos käytätte Operaa sieltä löytyy suoraan sellainen kuin 'Kopioi linkin osoite'). Kaikkeista mieluummin tallettakaa se kuva koneellenne ja ladatkaa itse nettiin omalle nettisivutilalle.
Nimbus
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nimbus »

Golem kirjoitti:Hauskoja avatareja saa esim. http://nkelsch.planet3k.com/ ne ei tosin oo semmosii piirrettyjä
uhh, noita on jo ihan tarpeeksi. Keksi jotain hienompaa. Eikä se avatari nyt niin justiinsa ole, otat sitten vaikka sitten kun löydät hyvän. Ei tuo minunkaan avatarini nyt kovin mahtava ole...
Those who advance blind find trouble
Victory allways lurks in corners
daedalus6

Kharon kirjoitti:Nosiis laittatte URLin sille varattuun tilaan siellä Profilessa. Ei siinä pikakuvakkeet auta, vaan tarvitaan nettiosoite siihen kuvaan (jos käytätte Operaa sieltä löytyy suoraan sellainen kuin 'Kopioi linkin osoite'). Kaikkeista mieluummin tallettakaa se kuva koneellenne ja ladatkaa itse nettiin omalle nettisivutilalle.
Tuota mä vähän pelkäsinkin, eihän tässä ole mitään järkeä? Miksei tätä avatarin vaihtoa voi laittaa toimimaan kuten vaikka http://www.irc-galleria.net kuvan vaihto, on aika järjetöntä jos sen kuvan pitää olla netissä, miksei sitä voi hakea omalta koneelta.

En omista omaa nettisivua, joten, en millään saa haluamaani avataria nettiin :(
Golem

Viesti Kirjoittaja Golem »

Sun ei välttämättä tartte omistaa omaa netti sivua sä voit laittaa kuvia esim http://www.pbase.com, tai sit sä voit tietenkin saada ilmaista kotisivutilaa esim surfeu.fi joten kyllä siis kuvan aika helposti nettiin saa ku rekisteröidyt just johonki tollaseen palveluun
"Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."

-Alivaltiosihteeri
Lord Azog

Viesti Kirjoittaja Lord Azog »

Kyl se nyt onnistu. Kattokaas tota Guardinia tuos.
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Toi pbase on varmaan ilmanen eikä sido mihinkään :?:
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Pbasen kautta ei saa avataria. Pbase on niitä sivustoja, jotka eivät salli linkitystä ulkopuolelle. Kuva saattaa näkyä itsellä, mutta muut eivät sitä näe (siis avatarina).

Ja mitä Pbasen "ilmaisuuteen" tulee, sivuilla on jo pitkän aikaa lukenut että jossain vaiheessa on niiden pakko ruveta laskuttaan. Mutta eipä oo kuulunu mitään.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Juu mä en ainaskaan saa mun avatarii linkitettyä tänne... En tiedä onko vika minussa vai minussa... veikkaanpa et minussa. Mulla on kuva koneella mut en saa sitä mitenkään avatariks :cry: HEEELP

daedalus6

Hyvä ylläpito, tehkää tästä avatar hommasta vähän, järkevämpi.

Helpompi käyttää, Vielä siten ettei tarvitse omistaa mitään nettisivua.
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Joo kaikkein paras ja helpoin tapa olis et omalta koneelta pystys lataa ne tänne... Mut en tiedä sit kui vaikee se olis toteuttaa :roll:

tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

OneTrueDrunk kirjoitti:Joo kaikkein paras ja helpoin tapa olis et omalta koneelta pystys lataa ne tänne... Mut en tiedä sit kui vaikee se olis toteuttaa :roll:
Riippuu siitä mitä tarkoitat. Et pystyt siirtää kuvan omalta koneelta sivustojen palvelimelle missä ne olis vai et kuva on sun koneella mistä sotavasara sen hakee. Tuo onnistuu helposti pistämällä oman www-palvelimen pystyyn(helppo homma, oon tehnyt itsekkin mokoman) mutta vaatis et koneesi olisi jatkuvasti netissä kiinni tai muuten sotavasara ei pysty löytää sitä kuvaa. Ensimmäinen vaihtoehto vaatis taas phb:n tukea. Jos se on siellä niin weekenderin pitäisi kyetä muuttamaan se(en sitten ole ihan varma miten phb toimii joten en ole ihan varma) ja jos jokaiselle laitettaisiin oikeus uploadata tiedostoja palvelimelle(joka voitaisiin rajoittaa muutamaan kymmeneen kilotavuun per käyttäjä(Mites iso tuollainen avatar kuva on?) mikä estäis palvelimen täyttymisen turhilla kuvilla).
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Tuo onnistuu helposti pistämällä oman www-palvelimen pystyyn
Ei se nyt niin kovin helppoo voi olla ku mä en osaa :cry: . Kerro? :lol: '
Niin ja sitähän mä tarkotin et tänne sotavasara serverille ladattas se kuva koneelta. Se vois onnistua parhaiten silleen et olis vaikka 10kb per account.

tneva82

OneTrueDrunk kirjoitti:Ei se nyt niin kovin helppoo voi olla ku mä en osaa :cry: . Kerro? :lol: '
Ajat apachen konfi ohjelman(saatavilla linuxille ja windowsille) ja teet halutut muutokset ja pistät pystyyn. Sen jälkeen homma onkin pystyssä tosin sillä ei ole mitään http://www.xxx.yyy nimeä vaan osoitus toimii IP osoitteella(pidä huolta että sulla on pysyvä eikä jatkuvasti vaihtuva). Helpoimillaan apache conffi sujuu niin helposti et käynnistät ohjelman ja tallennat asetukset samantien! Ei tosiaan ole vaikeata ;-)
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Apache ilmanen ohjelma?? En viittis alkaa makselee pelkän avatarin takia... Mut jos on ilmanen nii annatko linkin?

tneva82

OneTrueDrunk kirjoitti:Apache ilmanen ohjelma?? En viittis alkaa makselee pelkän avatarin takia... Mut jos on ilmanen nii annatko linkin?
Kyl se on ilmainen(no ainakin linuxille. En ole sit ihan varma windows versiosta. En edes tiennyt windows version olemassa oloa kunnes näin sen mikrobitissä) tosin en ole ihan varma mistä. Mut voipi olla parempi pistää ilmaiselle palvelimelle koska jos menet tälle konstille joudut myös laittaa firewall ohjelmistot ettei koneelles tunkeuduta ;-)
Tau-setä

Viesti Kirjoittaja Tau-setä »

tneva82 kirjoitti:Mut voipi olla parempi pistää ilmaiselle palvelimelle koska jos menet tälle konstille joudut myös laittaa firewall ohjelmistot ettei koneelles tunkeuduta ;-)
Toi taitaa kyllä olla niitä juttuja jotka kannattaa tehdä vain jos tietää edes suunnilleen mitä tekee, varsinkin jos säilyttää koneellaan mitään millä on jotain väliä. Kiinteä yhteys tietty tarvitaan kanssa, ja kannattaa varmistaa että palvelun tarjoaja sallii serverin pyörittämisen (ainakin joissain liittymissä se on kielletty erikseen).

Jos tota ei tarvitse muuhun kuin Avatar-kuvan säilytykseen, niin tuohon löytynee helpompiakin keinoja. Joissain ilmaisissa sähköpostiosoitteissa saattaa saada bonuksena hiukan kotisivutilaa, jonne kuvan saa laitettua. Kotisivutilan hankinta lienee kuitenkin helpompi operaatio kuin weppiserverin ja firewallin pystytys.
"Kyllähän mä ton olisin voittanut, jos olisin osannut pelata." Kootut Selitykset, Osa I
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”