"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Taut vs necronit

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Elmo

Taut vs necronit

Viesti Kirjoittaja Elmo »

pelaan taulla ja haluaisin kerrankin murskata kaverini necronit
.Minulla on kaikkia tauita.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Max heavy supportit (2 hammeria ja 3 broadsideä), crisis suiteille plasmaa ja blasteria, pari täyttä pathfinder porukkaa ja puolille railriflet, railrifleihin target lockit (silloin muu porukka voi käyttää marker lightejä, ja auttaa huonon BSn omaavia suitteja, ja muita yksiköitä) Monta 6 hengen firewarru porukkaa, ja sinne se shas,ui ja sille marker light. Devilfishejä ei oikeastaan kannata hankkia muille kuin pathfindereille.

Noita itse ainakin käyttäisin/olen käyttänyt
elfmaster
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elfmaster »

Itse pelasin 500 pisteen pelin kaveriani vastaan viime maanantaina ja itse käytin HQ:shas'o, eliitti: kriisi puku,stealth team, 2 kuuden palomiehen ryhmää, ja gun droneja. Sitten vain keskität tulen ja antaa soida... (toivot että vastustaja luikkii kentältä häntä koipien välissä)
figunarkki

itse olen 500pts peleissä käyttänyt necroja vastaan 2 broadsideä, hammeriheadi, shas´ota, ja 6 firewarruu. Niillä pitäs pärjätä hyvin.
dark-killer

Viesti Kirjoittaja dark-killer »

figunarkki kirjoitti:itse olen 500pts peleissä käyttänyt necroja vastaan 2 broadsideä, hammeriheadi, shas´ota, ja 6 firewarruu. Niillä pitäs pärjätä hyvin.
Mutta eikös trooppeja pidä olla vähintään 2?
"Whitout pain there can be pleasure, whitout evil there can be no good."
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Periaatteessa kyllä, mutta jonkin sortin patrol-peliä varmaan tarkoittavat. Periaatteessa kaikki lätyt ja mahdollisimmian monta laukausta vuorossa sylkevät aseet ovat myrkkyä necroille, ei ne savet aina onnistu, ja mitä enemmän saa necroja lakoon, sitä enemmän niitä myös jää sinne maahan eikä nouse ylös ;)
Tom_Gore

Viesti Kirjoittaja Tom_Gore »

Ja ilmeisesti kannattaa myös satsata väh. S8 pyssyihin koska ainakaan warriorit eivät saa näitä vastaan WBB:tä.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
figunarkki

dark-killer kirjoitti:
figunarkki kirjoitti:itse olen 500pts peleissä käyttänyt necroja vastaan 2 broadsideä, hammeriheadi, shas´ota, ja 6 firewarruu. Niillä pitäs pärjätä hyvin.
Juu taisimpa unohtaa mainita että yleensä kun pelataan 500pts pelejä tai pienempiä nii minimi vaatimukset on 1troop ja 1HQ.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

figunarkki kirjoitti:
dark-killer kirjoitti:
Juu taisimpa unohtaa mainita että yleensä kun pelataan 500pts pelejä tai pienempiä nii minimi vaatimukset on 1troop ja 1HQ.
Eli perjaatteessa patrol-säännöillä, mutta sinulla on kuitenkin 2+ savella varustettuja Broadsideja ja liian hyvin panssaroitu Hammerhead. Helppoa olla voittaja.

-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
figunarkki

Abu kirjoitti:
figunarkki kirjoitti:
dark-killer kirjoitti:
Eli perjaatteessa patrol-säännöillä, mutta sinulla on kuitenkin 2+ savella varustettuja Broadsideja ja liian hyvin panssaroitu Hammerhead. Helppoa olla voittaja.

-A
Ei ollut patroli kyseessä, muuten lähes samat säännöt mutta patrolissa kielletyt yksiköt tulevat reservistä (joka on muuten harvinaisen hankala homma kun pelin ekat vuorot pitää sinnitellä 6palomiehellä ja shas´olla :D).
Ishmael
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ishmael »

No, onhan Shas'Okin kai Patrolissa kielletty, 4 woundia on enemmän kuin max 2.
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
figunarkki

däämmm... taisin unohtaa mainita senkin että wouni jutuilla ei ollut merkitystä (nyt pitää oikein kunnolla miettiä mitä ollaan yleensä pelattu ku en oo päässy 500pts pelaan piiiiitkään aikaan)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”