Taut vs necronit
-
Elmo
Taut vs necronit
pelaan taulla ja haluaisin kerrankin murskata kaverini necronit
.Minulla on kaikkia tauita.
.Minulla on kaikkia tauita.
- figunarkki
Max heavy supportit (2 hammeria ja 3 broadsideä), crisis suiteille plasmaa ja blasteria, pari täyttä pathfinder porukkaa ja puolille railriflet, railrifleihin target lockit (silloin muu porukka voi käyttää marker lightejä, ja auttaa huonon BSn omaavia suitteja, ja muita yksiköitä) Monta 6 hengen firewarru porukkaa, ja sinne se shas,ui ja sille marker light. Devilfishejä ei oikeastaan kannata hankkia muille kuin pathfindereille.
Noita itse ainakin käyttäisin/olen käyttänyt
Noita itse ainakin käyttäisin/olen käyttänyt
- figunarkki
-
dark-killer
-
Oberon
Periaatteessa kyllä, mutta jonkin sortin patrol-peliä varmaan tarkoittavat. Periaatteessa kaikki lätyt ja mahdollisimmian monta laukausta vuorossa sylkevät aseet ovat myrkkyä necroille, ei ne savet aina onnistu, ja mitä enemmän saa necroja lakoon, sitä enemmän niitä myös jää sinne maahan eikä nouse ylös 
- figunarkki
Juu taisimpa unohtaa mainita että yleensä kun pelataan 500pts pelejä tai pienempiä nii minimi vaatimukset on 1troop ja 1HQ.dark-killer kirjoitti:Mutta eikös trooppeja pidä olla vähintään 2?figunarkki kirjoitti:itse olen 500pts peleissä käyttänyt necroja vastaan 2 broadsideä, hammeriheadi, shas´ota, ja 6 firewarruu. Niillä pitäs pärjätä hyvin.
Eli perjaatteessa patrol-säännöillä, mutta sinulla on kuitenkin 2+ savella varustettuja Broadsideja ja liian hyvin panssaroitu Hammerhead. Helppoa olla voittaja.figunarkki kirjoitti:Juu taisimpa unohtaa mainita että yleensä kun pelataan 500pts pelejä tai pienempiä nii minimi vaatimukset on 1troop ja 1HQ.dark-killer kirjoitti:Mutta eikös trooppeja pidä olla vähintään 2?figunarkki kirjoitti:itse olen 500pts peleissä käyttänyt necroja vastaan 2 broadsideä, hammeriheadi, shas´ota, ja 6 firewarruu. Niillä pitäs pärjätä hyvin.
-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
- figunarkki
Ei ollut patroli kyseessä, muuten lähes samat säännöt mutta patrolissa kielletyt yksiköt tulevat reservistä (joka on muuten harvinaisen hankala homma kun pelin ekat vuorot pitää sinnitellä 6palomiehellä ja shas´ollaAbu kirjoitti:Eli perjaatteessa patrol-säännöillä, mutta sinulla on kuitenkin 2+ savella varustettuja Broadsideja ja liian hyvin panssaroitu Hammerhead. Helppoa olla voittaja.figunarkki kirjoitti:Juu taisimpa unohtaa mainita että yleensä kun pelataan 500pts pelejä tai pienempiä nii minimi vaatimukset on 1troop ja 1HQ.dark-killer kirjoitti:Mutta eikös trooppeja pidä olla vähintään 2?figunarkki kirjoitti:itse olen 500pts peleissä käyttänyt necroja vastaan 2 broadsideä, hammeriheadi, shas´ota, ja 6 firewarruu. Niillä pitäs pärjätä hyvin.
-A
- figunarkki