Lifetakerin saa, mutta bs:llä ei tee siltikään mitään kun osuu muutenkin aina kakkosella.Rokottaja kirjoitti: Miksi himputissa assasinille ei saa repeater crossbowta jos sillä on ws9?
Assassin, onko hyvä?
-
dark-killer
kyl sil ainakin tappoja saa kun mun assassini tappo tai (jyras) kaks kaapio crosbow squadia kahes vuoros shadien kaa ja toises unitis oli viela joku hero...
(tosin mun kaveril on ihan paska noppa tuuri)
Joten on se mul ainakin ollu pisteiden vaarti.
(tosin mun kaveril on ihan paska noppa tuuri)
Joten on se mul ainakin ollu pisteiden vaarti.
"Whitout pain there can be pleasure, whitout evil there can be no good."
-
bluebluesky
Assasin on mukava kaveri jos pelaa suljetuilla listoilla. Kaverini konssa pelasimme kerran peliä jossa meillä oli suljetut listat. Kaverini keskitää ampumisen ja taikomisen shadeihin(luuli niitä assasineiksi)
sitten yks kaks asasiinini päätää'kin hypätä rykmentistä ulos suoraan kaverin heron kimpuun. Onnistuin tapamaan heron ja oli siinä huvittava katsoa kaverini ilmettä, Meni siinä kaverin pasmat ihan sekasi
Tälläistä vielä lisäisin
sitten yks kaks asasiinini päätää'kin hypätä rykmentistä ulos suoraan kaverin heron kimpuun. Onnistuin tapamaan heron ja oli siinä huvittava katsoa kaverini ilmettä, Meni siinä kaverin pasmat ihan sekasi
Tälläistä vielä lisäisin
No toihan oli suorastaan mukavaa luettavaaelfmaster kirjoitti:Assasin on mukava kaveri jos pelaa suljetuilla listoilla. Kaverini konssa pelasimme kerran peliä jossa meillä oli suljetut listat. Kaverini keskitää ampumisen ja taikomisen shadeihin(luuli niitä assasineiksi)
Tälläistä vielä lisäisin
O.K te olette saaneet minut vakuuttuneeksi sen ostosta (ihme kun kesti näin kauan), mutta mikä toinen hero armygeneraaliksi (se assassin ei kai saanut olla) Eli mikä kannattaa ottaa?
Itse ajattelin vain beastmasteria johonkin piiloon, koska se vie vähän pisteit.
En tykkää hirveästi omistaa monta heroa
"Glory, Honor & Victory over Death"
-
Scar-Veteran
- Konrad von Richtmark
Voihan salanirhaaja joskus aiheuttaa ikäviä yllätyksiä, kuten tappaa kertaheitolla loordi-levelin maagin, mutta jotta kyseinen äijä olisi hintansa arvoinen on pakko jotenkin hyödyntää erikoiskykyjä. Maksaa hunajaa eikä mätki viriteltyä noblea kovempaa. Eikä myöskään anna Ld:tä joukolleen.
Tosin, äijän erikoiskykyjä voi monella tapaa hyödyntää. Always strikes first yhdistettynä kykyyn hypätä esiin mistä vaan voi olla hengenpelastaja jos joutuu ottamaan vastaan rynnäkön super-offensiivisestä yksiköstä joka ei itse paljon lämää kestä. Olen itse Empirellä pelatessani rynnäköinyt pistolierit jonkun delffi-yksikön sivustaan voitonvarmana, ja hupsista keikkaa on assassin ilmestynyt eteen ja tappanut puolet äijistä ja pelastunut monesta hyökkäyksestä.
Tosin, äijän erikoiskykyjä voi monella tapaa hyödyntää. Always strikes first yhdistettynä kykyyn hypätä esiin mistä vaan voi olla hengenpelastaja jos joutuu ottamaan vastaan rynnäkön super-offensiivisestä yksiköstä joka ei itse paljon lämää kestä. Olen itse Empirellä pelatessani rynnäköinyt pistolierit jonkun delffi-yksikön sivustaan voitonvarmana, ja hupsista keikkaa on assassin ilmestynyt eteen ja tappanut puolet äijistä ja pelastunut monesta hyökkäyksestä.
-
zakug_the_insane
Lisäisin vielä, että kokeile laittaa assassin jonnekin pelipöydän ulkopuolelle, vaikka sinulla ei sitä pelissä olisikaan. Sitten voit vain naureskella, kuinka varautunut vastustajasi on ja hän varoo aivan eri lailla rykmenttejäsi kuin normaalisti
.
Tämä ei kuitenkaan välttämättä toimi kuin yhden kerran samaa vastustajaa vastaan, koska sen jälkeen hän osaa arvata, että ei se ole pelissä. Mutta sitten toisella kerralla teetkin niin, että laitat sen listaan ja vastustajasi on sen jälkeen ihmeissään, kun assa pomppaakin jostain
. Sitten vaihtelet peleittän sitä, onko se vai eikö ole.
/WARNING:/ Tällä keinoin saat varmasti pelikaverin äkäiseksi, jos alat toistamaan jippoa. Yhden kerran se vielä naurattaakin, mutta ei sen jälkeen. Turnauksessa tämä olisi erittäin ilkeä temppu, mutta sen väärti
/WARNING/
Tämä ei kuitenkaan välttämättä toimi kuin yhden kerran samaa vastustajaa vastaan, koska sen jälkeen hän osaa arvata, että ei se ole pelissä. Mutta sitten toisella kerralla teetkin niin, että laitat sen listaan ja vastustajasi on sen jälkeen ihmeissään, kun assa pomppaakin jostain
/WARNING:/ Tällä keinoin saat varmasti pelikaverin äkäiseksi, jos alat toistamaan jippoa. Yhden kerran se vielä naurattaakin, mutta ei sen jälkeen. Turnauksessa tämä olisi erittäin ilkeä temppu, mutta sen väärti
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
- Half-breed
Itse sanoisin ett' (jenkkikone) Assasin on kaikki tai ei mit''n valinta. 5 peliss' sit' olen kokeillut killarin ja toisen aseen kanssa, ja vain 2 kertaa on toiminut kunnolla (kesti itse asiassa Orc Big Bossin iskut, kun ei tappanut yhdell' kerralla). Muilla kerroilla se on s'hl'nnyt l'h'riss', tai sitten joutunut liian kovan porukan rynn'k'im;ksi.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- puolisukeltaja
No ota ihmeessä Noble Pegasuksella ja Draichilla, kyllä tuo beastmaster on hyödyllinen kun maksaa vähän ja varsinkin jos armyssä on monstereita, mutt kenraaliksi en sitä ottaisi, ld 8:an vuoksi.Naldor kirjoitti:No toihan oli suorastaan mukavaa luettavaaelfmaster kirjoitti:Assasin on mukava kaveri jos pelaa suljetuilla listoilla. Kaverini konssa pelasimme kerran peliä jossa meillä oli suljetut listat. Kaverini keskitää ampumisen ja taikomisen shadeihin(luuli niitä assasineiksi)
Tälläistä vielä lisäisin.
O.K te olette saaneet minut vakuuttuneeksi sen ostosta (ihme kun kesti näin kauan), mutta mikä toinen hero armygeneraaliksi (se assassin ei kai saanut olla) Eli mikä kannattaa ottaa?
Itse ajattelin vain beastmasteria johonkin piiloon, koska se vie vähän pisteit.
En tykkää hirveästi omistaa monta heroa
kyllä kannattaa hankkia mutta ei käyttää aina, koska silloin vihollinen tietää että käytät sitä. Ei juurikaan tepsi örkkiä vastaan jos on t5 ja 1+ save mutta kiva se yleensä on esim helffien archmaagien tappamiseen.
*nauraa ilkeästi*
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
-Arnold
- The Captain
- Valvoja
Oletkohan koskaan pelannut tätä peliä? Dark elfit voittavat high elfit hatredin ja halvempien rivimiestensä voimin keskimäärin yhdellä joka vuoro riippumatta siitä, kumpi pääsee chargaamaan (oletetaan, että kummallakin on saman pistemäärän verran ukkoja ja full command). Tarkat todennäköisyyslaskelmat kirjoittelin foorumille DE revisionin ilmestyttyä, en vaivaudu toistamaan niitä nyt.mm89 kirjoitti:Toi assassin tekee tavalisest De patalijoonasta käyttetävän. Sil muute ne kuolis armotta high elfien jalkoihin. Ku niil on vaan 2 rivii
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Half-breed
Sanoisin vielä tämän Assasinista. Yleensähän kannattaa käyttää sankareita tappamaan vihollisen rivimiehiä, eikä sankareita. Näinollen sinä saat combat resoa jota joka tappelussa haetaan, ja pakotat viholliset ottamaan breikkitestiä, jonka toivottavasti möhlätään. Otettaessa tämä huomioon Assan käyttöarvo nousee, sillä sehän on tosi hyvä rivimiesten mättäjä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Ei ehkä ihan fluffin mukainen käyttötarkoitus, mutta tuohon se on minustakin tehokkain. 179 pisteellä saat combat resoa keskimäärin +3. (manbane, rune of khaine ja add. hand weapon.) Siitä voi taas olla eri mieltä, että onko se noitten pisteiden arvoista.Half-breed kirjoitti:Sanoisin vielä tämän Assasinista. Yleensähän kannattaa käyttää sankareita tappamaan vihollisen rivimiehiä, eikä sankareita. Näinollen sinä saat combat resoa jota joka tappelussa haetaan, ja pakotat viholliset ottamaan breikkitestiä, jonka toivottavasti möhlätään. Otettaessa tämä huomioon Assan käyttöarvo nousee, sillä sehän on tosi hyvä rivimiesten mättäjä.
Herojen (mättäävien sellaisten) metsästykseen assassin on hieman avuton johtuen pelkästään jo panssaroinneista, jotka ovat aika kovat yleisesti ottaen. Killing Blowlla tietenkin voi hakea niitä tuuri tappoja, mutta toimivuus ei ole kovin taattua. Maagit ovat helppoa saalista, mutta niitten combattiin tuominen on jo niin riskialtista, että sitä on itsekullakin tapana vältellä.
Paljastumisen jälkeen teho laskee aika dramaattisesti, koska kovinkaan moni ei halua saada assassinia niskaansa. Jos taas assassin ei lyö itse ensin, sen voi laskea automaattisesti kuolleeksi. (T3, W2, ei savea.)