"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pinkki styroksin näköinen aine

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Perzzza
Viesti:

Pinkki styroksin näköinen aine

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Näin taannoin kaverilla palan pinkkiä styroksin näköistä ainetta mutta hän ei muistanut mistä oli tätä saanut. Se on luultavasti samaa mitä Gw käyttää (foamboard tai jotain) ja on ihan sikaparasta! Siis parempaa kuin normaali styroksi tai muu. Mistäs tätä mahtaa saada? Eristelevyksi olen sitä kuullut kutsuttavan mutta en oikein tiedä mistä etsiä. Rautakauppa?

Please help me!
chimp

Viesti Kirjoittaja chimp »

Se taitaa olla tuota Polyuretaania. Sitä kuullemma saa melkein kaikista rautakaupoista ostettua.
JouniKone

Viesti Kirjoittaja JouniKone »

Kannattaa vaan varautua aika suolaiseen hintaan, jos sitä aikoo ostaa sillä sitä myydään jossain 5 levyn pakkauksissa ja yksi levy on sitä neliön kokoluokkaa ja se paketti maksaa jotain 15-20€ (muistaakseni). Joten jos mahdollista kannattaa kysyä, jos heillä olisi rikkinäisiä levyjä tai jotain...
Tosimies syö lyijyä ja piereksii raketteja!!
niblebitzer
Chaosboyz Crew

Viesti Kirjoittaja niblebitzer »

No kaikki polyuretaanin tapaiset levyt käyvät hyvin maaston yms tekoon. Näistä mainittakoon finnfoam, joka on huomattavasti polyuretaania halvempaa. (maksoi n 10e 180x60x3cm levy). Se on riittävän kovaa jotta siitä saa leikeltyä ihan mitä haluaa ja samalla riittävän pehmeä, että sen työstäminen on helppoa. Ja kaiken lisäksi se levy on sininen!

Niijoo, ja sitä saa rautakaupasta, eli kipikopi K-rautaan.
KääpiöKuningas kirjoitti:...ja on ihan sikaparasta!
Sigh. Voi aivopestyä pikku-ukko-mies parkaa.
- The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your action.

http://lunatix.epixx.org/
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Niblebitzer kirjoitti:No kaikki polyuretaanin tapaiset levyt käyvät hyvin maaston yms tekoon. Näistä mainittakoon finnfoam, joka on huomattavasti polyuretaania halvempaa. (maksoi n 10e 180x60x3cm levy). Se on riittävän kovaa jotta siitä saa leikeltyä ihan mitä haluaa ja samalla riittävän pehmeä, että sen työstäminen on helppoa. Ja kaiken lisäksi se levy on sininen!

Niijoo, ja sitä saa rautakaupasta, eli kipikopi K-rautaan.
Tuo sininen levy ei ole finnfoamia. Sininen versio routaeristeestä(muistaaksen joku steelfoam tms. nimeltään) on huomattavasti kovempaa ainetta kuin finnfoam. Finnfoam on vaaleankeltaista ainetta.

Noita molempia saa useista kaupoista. Itse kävin ostamassa finnfoamia puukeskuksesta. 5cm paksun levyn neliöhinta oli 14e, jotan hintaa kyllä piisaa.
Perzzza
Viesti:

Hmph. Nojaa, kai sitten täytyy mennä k-rautaan. Ja miten niin olen aivopesty :roll:
niblebitzer
Chaosboyz Crew

Viesti Kirjoittaja niblebitzer »

KääpiöKuningas kirjoitti:Hmph. Nojaa, kai sitten täytyy mennä k-rautaan. Ja miten niin olen aivopesty :roll:
Tuo sikaparas kommentti antoi kuvan, että kaikki gwn käyttämät/tuottamat/lanseeraamat tavarat pikaliimasta hiekkaan olisivat vain oikeita ja luvallisia :D
- The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your action.

http://lunatix.epixx.org/
Graq

Viesti Kirjoittaja Graq »

Asiaton kommentti: Ainoa oikea hiekka figuihin löytyy omasta PIHASTA :twisted: . Hmm.. ottaakohan Citadelinkin hemmot hiekkansa mummonsa luota?
"There is nothin' as sure in the world as the glitter of gold and the treachery of Elves."
Perzzza
Viesti:

Graq kirjoitti:Asiaton kommentti: Ainoa oikea hiekka figuihin löytyy omasta PIHASTA :twisted: . Hmm.. ottaakohan Citadelinkin hemmot hiekkansa mummonsa luota?
Aika turhaa niiden myydä sitä hiekkaa 5e pusseissa koska sitä saa omankin mummon takapihalta tai puutarhasta :D :D :D
cermailu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cermailu »

Ainakin täälläpäin finfoami on sinistä. Voi kai sitä olla eriväristä. :idea:
Squirreli
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Squirreli »

Itse suosin Modelling gravelia, sopivan tasalaatuista. En sitten teidä onko mummonne siivilöineet hiekkansa sopivan kokoisiksi mutta ainakin GW on mun hiekan. Pieni hinta se 5e on pussukasta joka riittää puoli ikuisuutta... kohta on 150 kaartilaista sillä beissattu ja maastoon kanssa sitä gravelia on suorastaan yltiöpäisesti ja keinojakaihtamatta tuhlattu ;) Oli mulla hiekkalaatikkohiekkaakin mutta kun se oli niin kelvotonta, heitin pois.

Niinjaa, foamia? No en mä siitä mitään tiedä, syytön minä siihen olen ;)

-Touko "Squirrel" Kästämä
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
sensei

Viesti Kirjoittaja sensei »

Joo Finnfoamiahan se. Ite en kyllä löydä sitä MISTÄÄN!
Harryboy

Viesti Kirjoittaja Harryboy »

joka rauta kaupasta ei välttämättä finnfoamia löydy ,mutta kysykääpä solimatea. se on yhtä kovaa kuin finnfoam ja myös sinistä...
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Tästä aiheesta on kyllä keskusteltu suuremmalla tarkkuudella vuoden 2002 jälkeenkin. Plussaa toki siitä, että tämä ketju ilmeisesti löytyi hakutoiminnolla.

Eristelevyjä löytyy suurempien rautakauppojen noutopihoilta. Myyjäsedän pitäisi tietää.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”