"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Shaggothin käyttö

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
raven

Shaggothin käyttö

Viesti Kirjoittaja raven »

Niin eli mihin ja miten tätä kyseistä örmöä kannattaa käyttää? Itse ajattelin että sen voisi iskeä maaston suojasta vastustajan flankkiin kun se kuitenkin on suht nopee elukka. vai kannattaako sitä käyttää ollenkaan? En kovin tarkasti sen vahvuuksiin ja heikkouksiin ole kerennyt perehtyä, paitsi se large target kyllä vähän arveluttaa... niin, vai olisiko kaaosjättiläinen kustannustehokkaampi vaihtoehto? tai onko näillä molemmilla mitään virkaa?
Turretti

Viesti Kirjoittaja Turretti »

jos itse keräisin beast of chaosta, ottaisin Shaggotin JA jättiläisen. Ja näiden pitää kiertää kauempaa (maaston suojassa) vihollisenk kylkiin, juuri niinkuin sanoit.
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Ja mieluummin mahdollisimman nopsaan tappeluun, molemmathan ovat Immuneja Psykologialle, joten mistään pikkuseikoista ei tarvitse pitää huolta.
Sittenhän on enemmän aikaa katsoa ja ihmetellä jos vastustajalla ei juuri ole sotakoneita.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Se on aika kallis, mutta suht. hyvä ja yllättävä, että kannattaa käyttää. Kunhan vaan ei tapata itseään tykkitulessa, niin ota ihmeessä.
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Shaggoth on erinomainen miedosti ampuvia tai ei ollenkaan ampuvia armeijoita vastaan. Tällä pitää päästä silloin tosiaan nopeasti tappeluun. Terrorkin on kiva asia ;) Shaggoth tappoi omakätisesti tai terrorin avulla melkein kokonaisen 2000 pisteen beasti armeijan :D
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
JouNiin

Viesti Kirjoittaja JouNiin »

Shaggotin terrori on tosi mukava juusto kukkulalla. Käyttäisin itse sitä syömään unitteja, jossa ei ole täysiä rankkeja ja lippua. Ei se kuitenkaan tee niitä viittä waundia. Eli epätietoisille kolme rankia+enemmän+lippu+musiikko on klassinen viisi.
Tissimato

Viesti Kirjoittaja Tissimato »

Niin tai sitten kylkeen niin kuin täällä on jo pariin kertaan sanottu, koska kyllä se voi hyvinkin tehdä ne voittoon tarvittavat kaksi woundia. Eli epätietoiselle outnumber+lippu-flank on yksi.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Itse käyttäisin mielummin tavallisia Dragon Ogreja. Shaggothin hinnalla saa Dragon Ogreja riittävästi, että niillä on reilusti enemmän attackeja ja woundeja. Kolme Dragon Ogrea voisi hyvinkin mennä jostain edestä läpi.
zqmfgb
Peace

Viesti Kirjoittaja Peace »

Drakella on parempi save ja T - lisäksi se on erittäin ketterä flänkkeri verrattuna tavallisiin Dogreihin. Ei niitä voi verrata - ovat aivan eri tarkoituksiin soveltuvia yksiköitä.
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
meKa

Viesti Kirjoittaja meKa »

JouNiin kirjoitti:Shaggotin terrori on tosi mukava juusto kukkulalla. Käyttäisin itse sitä syömään unitteja, jossa ei ole täysiä rankkeja ja lippua. Ei se kuitenkaan tee niitä viittä waundia. Eli epätietoisille kolme rankia+enemmän+lippu+musiikko on klassinen viisi.
Saako muusikosta pojoja battleresultissa?
Tissimato

Viesti Kirjoittaja Tissimato »

Ei varsinaisesti. Se vain kääntää tasapelit eduksesi.
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Jätti lienee kuitenkin shaggothia parempi yksikkö muutamasta syystä:

1. Ei vie muita slotteja kuin rare-slotin
2. halvempi pisteissä
3. parempi mahis voittaa klosis tai ainakin jumittaa se.

Shaggoth on kuitenkin tyylikäs figu, joten jos omistaisin niin käyttäisin.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Peace

Viesti Kirjoittaja Peace »

...muistuttakaapas minuakin mitä muita slotteja merkkaamaton Shaggoth vie kuin raren.

Shaggoth ja jätti ovat hieman eri tarkoituksiin soveltuvia yksiköitä. Ensiksikin Shaggoth on nopeampi ja varmatoimisempi - toisaalta sen lyöminen yksikköön edestäpäin on itsemurha. Jätti tapaa kaatuilla milloin sattuu mutta omaa valtavan tuhopotentiaalin ja stubbornin ld 10:llä. Shaggoth taktiseksi pienen yksikön surmaksi ja flankkeriksi ja jätti satunnaiseksi kauhuksi.

Lisäksi shaggoth on ihan pahuksen paljon kestävämpi pienempiä missileitä vastaan ja ainakin liskoja ja welffejä vastaan valinta lienee lähinnä selvä.
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
Jos

Viesti Kirjoittaja Jos »

Peace kirjoitti:...muistuttakaapas minuakin mitä muita slotteja merkkaamaton Shaggoth vie kuin raren.
Specialin. Tais olla beastie kirjan sivulla 58.
Grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Grey »

Jos kirjoitti:
Peace kirjoitti:...muistuttakaapas minuakin mitä muita slotteja merkkaamaton Shaggoth vie kuin raren.
Specialin. Tais olla beastie kirjan sivulla 58.
Se vie kyllä vain raren, shagot champpion vie raren ja lordin.

-Grey
Jos

Viesti Kirjoittaja Jos »

Grey: omistatko kirjan? Sillä minun kirjassani lukee "A Shaggoth uses up one Rare choice and one Special choice." Sivulla 58.
Müran
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Müran »

Jos kirjoitti:Grey: omistatko kirjan? Sillä minun kirjassani lukee "A Shaggoth uses up one Rare choice and one Special choice." Sivulla 58.
Grey kirjoitti:Shaggoth champpion vie raren ja lordin.
Eli siis Shaggoth champion ja normaali Shaggoth ovat aivan eri asia. Champion vie Rare ja Lordi choicen, kun taas normaali Shaggoth Raren ja Specialin. Petokirja sivu 26.

Ihan vain selventääkseni tilannetta.
"Professional Blowjobs Since 1999"

"Fear what you don't understand and hate what you can't conquer, bitch." -Corporal Robinson
Grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Grey »

no sori, olen tullut huijatuksi...... No hyvä että tilanne valkeni.....

-Grey
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”