Helf maagi -------> Inquisitor
Helf maagi -------> Inquisitor
Eli tarkoitus olisi konvertata High Elf maagista (ensimmäinen vasemmalta) Ordo Malleus Inquisitor. Itse olen keksinyt vasta että vaihtaa tyhjän käden daemonhunter boltteriksi, mutta kaipaisin lisä neuvoja jotta siitä saisi enemmän inquisitorin ja 40 tonnisen näköisen.
"There is no time for peace or nothing else. There is only time for WAR!"
Kyllä minäkin sitä pään vaihtamista suosittelisin... mutta voipa olla vähän hankalaa. Miekan voisi vaihaa(jos sinulta löytyy niin nappaa miekka swordmastereilta) tuohon tyhjään käteen joku ehdottikin jo boltteria... viilaat liian fantasy/helffi mäiset merkit pois ja sitten vaan purity sealeja ja muuta inkvisiittori krääsää tuohon figuun niin eikähän ihan hieno tule. sitten ehkä mariineiden reppu sinne taakse tai enpä tiedä ehkä liian iso...
joitain ideoita mitä nyt tuli mieleen
tuolta löytyy varmasti paljon ideoita
joitain ideoita mitä nyt tuli mieleen
tuolta löytyy varmasti paljon ideoita
Eikös inkvisiittoreilla kuitenkin ole se power armour niskassaan, siitä lähdetään. Tuolle sitä on aika hankala konvata. Suosittelen jotain muuta modelia pohjaksi, katso marineilta tai kaaosmariineilta. Grey knighteiltakin löytyy valikoimaa.
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-Teräratas
Ei se ihan power armour ole mutta joku sellainen. Olen tähän mennessä viilannut pään pois (pirun kova työ) ja pistänyt space wolffin pään sihen vähän niinkuin DH codexissa sivulla 45 oikea yläkulma. Miekan tilalle laitoin hellpistolin jonka konffasin laspistolista ja toiseen käteen pistin DH boltterin, jota se pitää ikään kuin olalla. Sitten lisäsin vielä kaksi purity sealssia yms. tilpehööriä siihen. Ihan kivalta alkaa näyttää, vaikka itse sanonkin.
"There is no time for peace or nothing else. There is only time for WAR!"
Siis Inquisitor Lordeilla on Power Armour, tavallisilla Inquisitoreilla taas ei ole.Inquisitor Lord kirjoitti:Ei se ihan power armour ole mutta joku sellainen.
Tuo maagi tosiaan näyttää varsin heiveröiseltä inkvisiittorilta, mutta voihan siitä jotain saada aikaan.
Grey Knighteilta kannattaa tosiaan pölliä tavaraa konverttausta varten. Itse olen väkertämässä Darth Maul- tyyppisellä Force Weaponilla aseistautunutta inkvisiittoria, joskin vasta ase on tähän mennessä valmis. Suunnittelin modeliksi Space Marine- champpaa tai CSM luutnanttia, sitä pitää vielä miettiä. Inkvisiittoreissa on tosiaan se hyvä puoli, että niistä voi tehdä juuri niin kaistapäisen näköisiä kuin haluaa.