Dreadnought ja twin-linked lascannon
Dreadnought ja twin-linked lascannon
Tämä kysymys on vähän tyhmä mutta ajattelin silti kysyä, että jos on dreadnought ja sillä twin-linked lascannon niin saako se ampua liikkumisen jälkeen 4 kertaa lascannonilla kun sillä on A2???
"There is no time for peace or nothing else. There is only time for WAR!"
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
http://turnsignalsonalandraider.com/ind ... 1077808009
Jeps, niin tyhmältä kuin se vaikuttaa twinlinked lascannonit eivät voi aiheuttaa kuin yhden hitin.
Jeps, niin tyhmältä kuin se vaikuttaa twinlinked lascannonit eivät voi aiheuttaa kuin yhden hitin.
Viimeksi muokannut Zarathustrian, Ti 26.10.2004 21:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sitten on myös tämä hienous: http://turnsignalsonalandraider.com/ind ... 1078844444
OT: Miten se on, että joka sääntö kysymykseen löytyy vastaus turnsignalsonalandraider:sta?
OT: Miten se on, että joka sääntö kysymykseen löytyy vastaus turnsignalsonalandraider:sta?
ei se surkea ole... BS 4 Twin linkattu lascannon on aika pelottavan tarkka ja lascannon on muutenkin yleispoätevä kaiken tappajaInquisitor Lord kirjoitti:Noi voihan ****** minulla on dreadnought jolla on koura ja twin-linked lascannon ja olen liimannut kummatkin armit kiinni. Sehän on ihan surkea sellaisena.
tietysti lascannonin pariksi sopii paremmin missilelauncher kuin lähisase...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
- ankara halla
- Valvoja
Vaikka itse olen kyllä lähes poikkeuksetta harrastanut tuota MiLa/TL-las comboa, niin suurinpiirtein joka toisessa pelissä on dreadini joutunut tilanteeseen, missä se tahkoaa jonkun ryhmän läpi ja silloin tulee aina "harmillista" olo päälle, kun ei koko hökötyksessä ole mitään, millä tappaa vähänkään kovempia tyyppejä kertalaakista.
TL-las/DCCW on ihan toimiva siinä mielessä, että onpahan Dreadilla jotain käyttöä tilanteessa kuin tilanteessa.
TL-las/DCCW on ihan toimiva siinä mielessä, että onpahan Dreadilla jotain käyttöä tilanteessa kuin tilanteessa.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
- The Captain
- Valvoja
Tosin (virallisesti) lauantaista alkaen assault cannon + ccw alkaa kuulostaa huomattavasti monikäyttöisemmältä.ankara halla kirjoitti: TL-las/DCCW on ihan toimiva siinä mielessä, että onpahan Dreadilla jotain käyttöä tilanteessa kuin tilanteessa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Heavy 4, RendingInquisitor Lord kirjoitti:Miten tämä sitten poikkeaa vanhasta? Onko se muuten sama paitis että siinä on heavy4???
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"