"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Haluaako joku tietoja uudesta Marine codexista..?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Sviox

Viesti Kirjoittaja Sviox »

Kysymys 1: Techmarineista. Ne ovat elitejä, mutta saako niitä useamman yhtenä elite choicena niinkuin IG:llä? Mitä niillä on vakioaseina? Eihän vaan Bolt pistol & power weapon kun olen sellaista kuullut?

Kysymys 2: Mitenkähän nykyistä BA-codexia pystyy käyttämään tuon kanssa? Eli siis lähinnä että katotaanko jos ostaa vaikka librarianin, se hinta SM codeksista, mites techmarineiden kohdalla yms? Tuleeko GW:ltä FAQ:ia ulos lähiaikoina?
Ukkosleka

Viesti Kirjoittaja Ukkosleka »

Tech mariinit ovat eliittejä. Yks per slotti. Aseina on bolter power weapon ja servo.

Ilmeisesti pitäisi pystyä käyttämään. Otat ne yksiköt codexista mitä siellä on ja mitä ei ole otat uudesta mariini kirjasta. Tämä tosin ei ole mitenkään virallista. oma veikkaus vain. Elän kyllä siinä uskossa, että jonkin sortin FAQ on tulossa.
Cleanse and purify!
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Joskus oli puhetta että rhinon statit ja aseoptiot muuttuisi. Onko rhinoon tullut mitään muutoksia?
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Sviox kirjoitti:Kysymys 2: Mitenkähän nykyistä BA-codexia pystyy käyttämään tuon kanssa? Eli siis lähinnä että katotaanko jos ostaa vaikka librarianin, se hinta SM codeksista, mites techmarineiden kohdalla yms? Tuleeko GW:ltä FAQ:ia ulos lähiaikoina?
GW varmasti julkaisee FAQ:n SM:n Codexista ennemmin tai myöhemmin, suuremmista, oman Codexin omaavista chaptereista todennäköisesti ennemmin, itse veikkaan kuukauden sisällä. Mutta odotetaan nyt ensin että Codexi pääsee hyllyyn ennenkuin FAQ:ia vaaditaan. :D
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Weekender kirjoitti:Joskus oli puhetta että rhinon statit ja aseoptiot muuttuisi. Onko rhinoon tullut mitään muutoksia?
Ei niin minkäänlaisia jos machine spiritiä ei lasketa mukaan, mutta sen voikin ostaa uudessa kirjassa joka tankille.
Sviox

Ukkosleka kirjoitti:Tech mariinit ovat eliittejä. Yks per slotti. Aseina on bolter power weapon ja servo.
No voi piru ja sarvensa.. Wanhat techmarinet kaipaa sit ehostusta jos niille pitäis power weapon taikoa ;)
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

sekö ei kelpaa se hieno kirves power weaponiksi?
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Mikä kirves? ;)

Wanhoilla techmariineilla ei ollut mitään kirveitä vaan jakoavaimia, hitsauspillejä, mittareita, yms. yms...

Vasta toisen edikan mekaanikkomariinit saivat kirveet. Myös minun teknikaaleilta puuttuvat kaikki powerweaponin tapaisetkaan. Ei siinä mitään, konvertaaminen on hauskaa! (yksi on jo itseasiassa saanut voimavasaran tapaisen noin vuosi sitten... eiköhän se ihmisille kelpaa :) )
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

jaaa, nyt puhuttiin tosi Wanhoista...
noh, Machine Godin pyhittämä power tool käteen. Ja käyttäähän orkkienkin mekaanikot hitsipilliä power weaponina....
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

daider kirjoitti:jaaa, nyt puhuttiin tosi Wanhoista...
noh, Machine Godin pyhittämä power tool käteen. Ja käyttäähän orkkienkin mekaanikot hitsipilliä power weaponina....
Tämä on kyllä täysin totta. Ja paha kenenkään on tosissaan valittaa jos yli 10 vuotta vanhat napit eivät sellaisenaan kelpaa pelikentälle.

Ja varsinkin toisaalta taas, eikös nyky sääntökirja ole ottanut huomattavasti löysemmän linjan WYSIWYG:n suhteen kuin kolmas edikka... ei niistä wanhoistakaan techmariineista voi erehtyä sen suhteen mitä ne ovat ja jos codexissa kerran lukee, että kyseinen jamppa omistaa powerweaponin niin vaikea minun on ainakaan kuvitella kaveria, jolle olisi joku ongelma, ettei kyseinen figu pidä viimeisintä versiota jonkinasteisesta voimaaseesta kädessään.
Nehän ovat jo klassikoita!
Itse olen ainakin iloinen aina kun pääsen pelaamaan wanhan kaartin ukkoja vastaan :)
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Sviox

Harmi ku omistan 2 tech marinea, en saa oikein millään enää molempia kentälle kun on myös 3 terminator ryhmää ja yleensä niitä tulee mieluusti pari otettua ;)

Pitänee ostaa noita pirun servitoreita, hyvin sopivatkin mukaan kun on noita tarantuloita 3 kpl...

EDIT: Haa, valehtelitte. Varustus alussa onkin bolter, power weapon, signum, auspex ja servo-arm. Ja techmarine EI SAA ottaa lisäwargearia! Mullehan tämä sopii hyvin, noilla wanhoilla tech marineilla on kädessä auspex, selässä servo-arm, hihnoissa roikkumassa bolter ja pian toisessa kädessä power axe.. ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”