"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Warhammer armies: Far North

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Olen ihan piruuttani työstänyt armeijalistasta PDF-version, ja se on ladattavissa Täältä. Virheitä/Ehdotuksia saa laittaa PM:llä, ja lisää taidetta tarvitaan ehdottomasti. Seuraavaan versioon lisään ainakin tekijöiden nimet, joten ÄLKÄÄ laittako tätä vielä yleisempään levitykseen ennenkuin kunnian saavat ne joille se kuuluu. Lisäksi pörröä olisi kiva saada enklannin kielisenä, joten sitä voipi lähettää minulle e-mailina txt muodossa. Olen puhunut.
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Ari kirjoitti:Olen ihan piruuttani työstänyt armeijalistasta PDF-version, ja se on ladattavissa Täältä.
Vihdoinkin jollakulla oli munaa (tai tietokoneosaamista) tehdä FN-PDF.

Toistan vielä Arin sanoja - älkää laittako tätä yleiseen levitykseen/linkittäkö minnekään foorumeille ennen kuin ulkoasua ja asiasisältöä on hiottu. Funkybusta on luvannut säätää jotain taidetta, kerron sitten kun se saapuu. Itse voisin tuota pörröä vääntää, jahka muilta kiireiltäni kerkiän.
AVVV
Chaosboyz Crew
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AVVV »

Luin vain pari ensimmäistä sivua, mutta niiden perusteella uskallan neuvoa tämän verran: hommatkaa tiimiin joku englanninkielinen, jos haluatte tehdä tämän englanniksi. Tsemppiä.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Kiitos Ari, olemme ikuisessa kiitollisuuden velassa. Josko kädenpuristus ja vähän parempi keskustelu kävisi ensi 'conissa, kun olin juuri tavatessamme valitettavan passiivinen enkä välttämättä antanut Megabattlen tiimellyksessä parasta kuvaa itsestäni. Olen kovin pahoillani, mutta se taas siitä. :D Joku oikeaa lontoota osaava olisi kieltämättä ihan näppärä, ja kuvia tulee kuulemma kohtapuoliin.

Ja pyydän, todella, pyydän niin hemmetisti, että kukaan, kukaan, en minä, Pamp-pu, kukaan laittaisi tätä ketjua, PDF:ää, mitään roskaa minnekään koskaan vielä ikinä ennen yleistä suostumusta. Piste. Tämä hiotaan loppuun ja katsotaan sitten mitä tapahtuu.

Pörröä saa kunhan nakitetaan joku kirjoittamaan. ;) Voisin minäkin kai jotain yrittää jossain välissä väsätä, saa nähdä.

edit\\ Hmm, tuohon PDF:ään suosittelisin palstoittelu (kolme luulisi riittävän) ja joku hento taustakuva jokaiseen sivuun. Vesileiman nimelläkö se oli tunnettu joskus. Ainakin laitoihin pitäisi saada jotain. Joku piirtämään? ;) Einin piirros sinne kanssa sitten. :D Ja ehkä voisi pienentää fonttikokoa tai jotain? Jotenkin tuota täytyy saada jaksoteltua, ja saada lookki, että siinä on oikeasti jokin jaksottelu eikä vain iso kasa pitkiä, vajaita rivejä tekstiä. Mutta loistavaa että tuo saatiin aikaiseksi.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Pikku-Oskari

Viesti Kirjoittaja Pikku-Oskari »

Nättiä consept arttia tjsp. Palstat olisi tosiaan aika nättejä ja jos saisi vielä ne statit silleen juvelasti allekkain hienosti yms. kuten oikeissa ärmybögeissä. Vaan ei kai tuo kuiten edes vielä valmis ole?

Jos joku lahjoittaa minulle figut Far Northia varten, lupaan tehdä armeijan:D
F-B

Viesti Kirjoittaja F-B »

Voisin väsätä jotakin sellasta sketch tyyppistä hentoa lyijykynä touhua niiden sivujen taustalle.
Sellasia suunnitelma juttuja...

--------------->työpöydän ääreen
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
Buhani

Viesti Kirjoittaja Buhani »

Kuunnellaan minua eli ei, niin olen silti yhä sitä mieltä että tuo loitsu nro6 tarvitsisi jyrkkää muutosta. Se "4+ pois ja kaikki unitit jotka ovat taistelussa ottavat panic testin" jota joku ehdotti kuulosti ihan hyvältä..
nynnyt ei tohdi humpata!

;)
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Paivitin PDF:n sisältämään sisällyluettelon ja crediitit/copyrightin. Päivitän tiedostoa sitä mukaan kun uutta lisättävää tulee. Eli kun etusivun listä päivittyy niin PDF:n versiokin uusiutuu (ennenpitkää ;)). Seuraavaan päivitykseen lisään ainakin versio numeron.
Kuunnellaan minua eli ei, niin olen silti yhä sitä mieltä että tuo loitsu nro6 tarvitsisi jyrkkää muutosta. Se "4+ pois ja kaikki unitit jotka ovat taistelussa ottavat panic testin" jota joku ehdotti kuulosti ihan hyvältä..
Tuo kuullostaa hyvältä. Lisäksi ykkös loitsu voisi aiheuttaa 3D6 S2 osumaa ei 2D6, verratkaan Truthsayerin vastaavaan.
Ar-Senator

Viesti Kirjoittaja Ar-Senator »

Tai joka yksikkö heittää 4+?
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Rune kirjoitti:Kiitos Ari, olemme ikuisessa kiitollisuuden velassa. Josko kädenpuristus ja vähän parempi keskustelu kävisi ensi 'conissa, kun olin juuri tavatessamme valitettavan passiivinen enkä välttämättä antanut Megabattlen tiimellyksessä parasta kuvaa itsestäni.
*Kiitos ja Kumarrus*
Hmm, tuohon PDF:ään suosittelisin palstoittelu (kolme luulisi riittävän) ja joku hento taustakuva jokaiseen sivuun. Vesileiman nimelläkö se oli tunnettu joskus. Ainakin laitoihin pitäisi saada jotain. Joku piirtämään? ;) Einin piirros sinne kanssa sitten. :D Ja ehkä voisi pienentää fonttikokoa tai jotain? Jotenkin tuota täytyy saada jaksoteltua, ja saada lookki, että siinä on oikeasti jokin jaksottelu eikä vain iso kasa pitkiä, vajaita rivejä tekstiä. Mutta loistavaa että tuo saatiin aikaiseksi.
Jokin laita "köynös" toisi tosiaan lisää ilmettä.
Vesileiman pitäisi olla senverran himmeä ja vaatimaton että se ei vetäisi huomiota tekstistä.
Einin ja Senaattorin piirrokset olivat raakaversiossa, mutta kääntäjä ei hyväksynyt niitä jostain syystä. Kyllä ne sinne ilmaantuvat joskus...
Hienosäädän työtä aina kun ehdin/jaksan...
Rune
Peliporukkavalvoja

Kuutosloitsua muutettu; PDF etusivulla linkitettynä. Jos saisi tuohon alkusivulle piirrettyä sellaisilla kauniilla WH:kirjaimilla tuon nimen? ;) Kuka raapustaisi nopsaan jotain pientä?
#Ostium

Darlantan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Darlantan »

Rune kirjoitti:Kuutosloitsua muutettu; PDF etusivulla linkitettynä. Jos saisi tuohon alkusivulle piirrettyä sellaisilla kauniilla WH:kirjaimilla tuon nimen? ;) Kuka raapustaisi nopsaan jotain pientä?
Meinaatko sellaista kuin se Warhammer-teksti armeijakirjojen ylälaidassa? Jos näin on, niin minä voisin pikaisesti koittaa jotakin raapustaa... Tekstiksi Far North? Ja sinulle sähköpostina? Kauanko aikaa?

;)
I'd like to be a human
...Maybe one day...

-Wolf & Raven, Sonata Arctica
Rune
Peliporukkavalvoja

Pistä Pamp-pun kautta Arille, sähköpostina ovat kaiketi tähän asti ottaneet noita vastaan. Aikaa rajattomasti, tosin huomenna kello 18:53:02 vois olla aika kiva. ;)
#Ostium

Darlantan
Viesti:

Ai niin! Värillisenäkö?
I'd like to be a human
...Maybe one day...

Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Wolf's Howl, vaikuttaa myös omiin? Ja Flock of Crows, mieluummin se 3D6 hittiä, sehän on kuitenkin vain S2, vain Skinkit pelkäävät sitä loitsua!
Ai niin! Värillisenäkö?

Oma valinta, Far North tekstin ottaisin mieluummin värillisenä, kaiken muun mustavalkoisena.
Darlantan
Viesti:

Ari kirjoitti:
Ai niin! Värillisenäkö?

Oma valinta, Far North tekstin ottaisin mieluummin värillisenä, kaiken muun mustavalkoisena.
Juu, tuota äffännää justiinsa tarkoitin. Yksi värillinen Far North-teksti tulossa! Sainpas minäkin jotain tekemistä! ;)
I'd like to be a human
...Maybe one day...

Darlantan
Viesti:

No himputti. Teksti on valmis, mutta tajusin, etten omista väriskanneria. Eli varjostan lyikkärillä ja pistän Pamp-pulle?

Aun'Edit: Tuolla lyikkärillä varjostamisella tarkoitan siis lähinnä harmaasävykuvaa. ;)

Aun'Edit'2: No nyt se on pistetty Pamp-pulle, ja kuten hänelle kirjoitin, ärrät menivät pieleen ja koko kuva on hiukan vinossa johtuen skannerista. Mutta toivottavasti kelpaa. :)
I'd like to be a human
...Maybe one day...

Buhani

Viesti Kirjoittaja Buhani »

Olettaisin että nuo axemanit eivät saa ilmaisia 2h weaponeita vaan voivat vaihtaa GWnsä kahteen hand weaponiin ilmaiseksi. Ja eikös tuo loitsu nro5 olisi paljon yksinkertaisempi, jos vain kaikki yksiköt jotka ottavat casualtyja liikkuvat puolet hitaammin ensi vuorolla, eikä tulisi mitään templaten kokoista suota vuoron ajaksi? Ja joka tapauksessa nuo kaksi viimeistä loitsua voisivat olla molemmat 1:n helpompia castaa. Ne eivät kuitenkaan mitään hirveän kovia ole kumpikaan.

Ja tuota englannin kieltä tuossa PDFssä pitäisi kyllä petrata aika lailla. Heti toisessa lauseessa jokainen uusi lanka tekee pohjolalaisista hieman vahvempia. Tokihan joku oikea englanninkielinen saisi tuon parhaiten käännettyä, mutta nytkin tuolla on joka toisessa lauseessa melko suuria virheitä joiden huomaaminen ja muuttaminen ei liian vaikeaa ole. Ei toki pahalla, mutta ne vain pistävät ilkeästi silmään silloin tällöin ;)

Hienoa taidetta muuten!

BUHedit: tulihan se threadin varsinainen merkitys sieltä mieleen...
Viimeksi muokannut Buhani, To 28.10.2004 20:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
nynnyt ei tohdi humpata!

;)
Darlantan
Viesti:

Buhani kirjoitti:Olettaisin että nuo axemanit eivät saa ilmaisia 2h weaponeita vaan voivat vaihtaa GWnsä kahteen hand weaponiin ilmaiseksi. Ja eikös tuo loitsu nro5 olisi paljon yksinkertaisempi, jos vain kaikki yksiköt jotka ottavat casualtyja liikkuvat puolet hitaammin ensi vuorolla, eikä tulisi mitään templaten kokoista suota vuoron ajaksi? Ja joka tapauksessa nuo kaksi viimeistä loitsua voisivat olla molemmat 1:n helpompia castaa. Ne eivät kuitenkaan mitään hirveän kovia ole kumpikaan.

Ja tuota englannin kieltä tuossa PDFssä pitäisi kyllä petrata aika lailla. Heti toisessa lauseessa jokainen uusi keskustelunaihe (tms) tekee pohjolalaisista hieman vahvempia. Tokihan joku oikea englanninkielinen saisi tuon parhaiten käännettyä, mutta nytkin tuolla on joka toisessa lauseessa melko suuria virheitä joiden huomaaminen ja muuttaminen ei liian vaikeaa ole. Ei toki pahalla, mutta ne vain pistävät ilkeästi silmään silloin tällöin ;)

Hienoa taidetta muuten!
Minä en tietokoneiden kanssa mikään hirmuisen hyvä ole, mutta englantia tarkistan mielelläni. Kielioppi hallussa, neljän vuoden englanninopinnoista (olen vasta 13) numerot 10, 10, 10 ja 10. Aika huonosti... ;) Mutta jos tosiaan kerrotte, mitä ja miten teen, niin teen oikein mielelläni ;).
I'd like to be a human
...Maybe one day...

pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Aun'shi kirjoitti:Kielioppi hallussa, neljän vuoden englanninopinnoista (olen vasta 13) numerot 10, 10, 10 ja 10.
Ei olisi tarkoitus mehustella, mutta viiden vuoden opiskelut ja samat numerot (mutta yksi kymppi enemmän) ;).

Jos Ari nyt tämän lukee, niin ehdottaisin että PDF:n "kanteen" tulisi ennemmin funkybustan "karhu ja shamaani"- kuva. Voittihan se sentään kilpailun, ja jotenkin se sopii paremmin kanneksi.

Averren, älä vedä hernettä nenään.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”