"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Empire Core Army

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Jyrzzä

Empire Core Army

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

Joo eli mites sais tällasen ihan 1000 pisteen Empire Perus-armeejan kokoon?
Esim.pitäskö olla paljo Militiaa?tai Swordsmenejä?

Ja Handgunnereita otan jonkun verran,ehkä 2x12?

kiitos jo etukäteen

-sataasataaropisee

sataaEdit:ainii,ja vastas ois high elffejä,örkkejä,ja ehkä Undeadei
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Tykki on luonnollisestikin hyvä valinta. Perustyypeistä luottaisin ritareihin ja/ei swordmaneihin/spearmaneihin, joille sitten free companyja detachmenteiksi.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Noh, tykki, ritareita, velho tai pari ja kapteeni pegasuksella. Jalvaväkeä mukaan jos siltä tuntuu. Miekkamiehet ovat yleisellä tasolla parhaita, mutta kukaan ei kiellä käyttämästä muita. Myös pistolierot ovat mukavia.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Toisin sanoen: ota mitä huvittaa paitsi engineerejä ja warrior priestejä. Millään muulla ei ole oikein väliä. Empirellä kun oikeasti säälittäviä kokoonpanoja on kovin vaikea saada aikaiseksi, jos jaksaa ajatella yhtään. On tottakai huonompia ja parempia armeijoita, mutta ihan säälittäviä en ole vielä nähnyt. Eli, tee aivan minkälainen huvittaa. Tosiaan, pari kymmenen tai kahdentoista handgunnerin blokkia ovat ihan kivoja (itse tykkään 100 pisteen 10 gunneria marksmanilla ja repeaterilla blokeista), ja päälle tykki tai pari ja sitten mikä tuntuu kivalta.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Rune kirjoitti:Toisin sanoen: ota mitä huvittaa paitsi engineerejä ja warrior priestejä. Millään muulla ei ole oikein väliä. Empirellä kun oikeasti säälittäviä kokoonpanoja on kovin vaikea saada aikaiseksi, jos jaksaa ajatella yhtään. On tottakai huonompia ja parempia armeijoita, mutta ihan säälittäviä en ole vielä nähnyt. Eli, tee aivan minkälainen huvittaa. Tosiaan, pari kymmenen tai kahdentoista handgunnerin blokkia ovat ihan kivoja (itse tykkään 100 pisteen 10 gunneria marksmanilla ja repeaterilla blokeista), ja päälle tykki tai pari ja sitten mikä tuntuu kivalta.
Köh. Köh... Onko sinulla jotain priestejä vastaan. Ihan käytännöllisiä ovat joskus.
L0rd_D4rkness

Viesti Kirjoittaja L0rd_D4rkness »

Joskus ;). Onko muka järkevää maksaa melkein kaksinkertaisesti se millä saa kapun, kapu on vieläpä parempi ;)!
Joo, joku tosiaan pölli edellisen ukon. Sai selville salasanan, muutti sen ja kaiken päälle miulta sekos sähköposti... Edellinen ukko oli muuten elector...
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

*köhköh* prayerit *köhköh* hatred *köhköh* soulfire! *köhköh*
Got my point? ;)
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Peace

Viesti Kirjoittaja Peace »

Prayereilla tee mitään - lähes kukaan ei vaivaudu edes dispellaamaan niitä ja jos haluaa dispiä niin ei se vaikeaa sekään ole.

Hauskin käyttötarkoitus mitä itse olen kyseiselle hepulle kuullut on laittaa se blokilliseen pistoliereja. Kukin voi itse suorittaa matematiikan vihattua kohdetta vastaan. (Esimerkkinä lurkkiblokkia (4+ save) vastaan tekevät keskimäärin sen 7,4 woundia...jep jep)
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”