"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Demonin metsästäjistä

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
elfmaster
Viesti:

Demonin metsästäjistä

Viesti Kirjoittaja elfmaster »

Olen aloittelemassa demonin metsästäjä armeijaa. Ja ajattelin tehdä DH armeijan joka olisi liittoutunut mariineiden kanssa...
tästähän ei synny mitään ongelmaa, mutta minunhan ei tarvitse listassa käytää mariineita troop choisena jos en halua...
Mutta fast attackiin saan land speedereitä ja pyöriä koska olen liittoutunut mariineiden kanssa...

korjatkaa jos olen väärässä... noin olin ymmärtiväni
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Sinun täytyy ottaa joko 2 tactical squadia tai 1 tactical squad ja 1 scout squad jotta voit saada fast attackkia tai heavy-supportti liittolais mariineilta. Daemonhuntters codex s.30-31.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
elfmaster
Viesti:

Kas kas pitäisi lukea "vähän" tarkemmin mutta kiitos kumminkin nopeasta vastauksesta
Icecube

Viesti Kirjoittaja Icecube »

Itsekkin aloittaessani DH:ta mietin kauan, että ottaisin SM:t allyksi, päädyin sitten SM armeijaan missä on DH allyna. Jos SM:llä pelaa ja DH allyna niin saa ottaa grey knighteja, toisinpäin tuo ei onnistuisi.
elfmaster
Viesti:

Siis häh jos pelaa DH:lla ja on SM:allyna ei saa ottaa grey nihtejä tai siis mitä h....
Nyt menin sekasi
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Codex Daemonhunters, sivu 21
Allied Space Marines may not be used if Grey Knights are present in the Daemonhunters force.

-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Niinpä, codexissa sanotaan että miksi Daemonhunterit ottaisivat normeja mariineja mukaan kun saatavilla olisi parempia Grey nihtejä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
elfmaster
Viesti:

Pöh sittenhän minun kannattaa tehdä tuo icecuben ehdottama SM: army joka on liittoutunut DH kanssa... Koska suunnittelin tälläistä listaa... troop... 5 jätkän tcktical scuad rihno, 5 jätkän tactical scuad, 2*5 jätkän gray knihgt sguadii, 2 land speederii, dredi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”