Newbie kysymys koskien HQ-valintoja
Newbie kysymys koskien HQ-valintoja
Standard mission chartissa lukee ilmeisesti aina 2 hq-valintaa joista toinen on pakko ottaa. Luin jostain tämän forumin ketjun (taisi koskea SW Wolf Guardin raskaiden aseiden määrää tms.) kommentista pätkän jossa puhuttiin enemmän tai vähemmän suorasti HQ unittien sallitun maksimimäärän olevan suhteessa käytössä oleviin pisteisiin. Onko tämä virallinen sääntö (ei sattunut silmiin sitä etsiessäni kirjoista), joku turnauskohtainen special juttu vai joku oma visio mille ei ole mitään säännön mukaista pohjaa? Mikäli tämä sääntö on olemassa niin miten se käytännössä toimii ja onko tässä armeijakohtaisia eroja?
Kyseessä on siis Space Wolffien oma erikoissääntö.. Eli muilla tälläistä siis ei ole.shiwan8 kirjoitti: Luin jostain tämän forumin ketjun (taisi koskea SW Wolf Guardin raskaiden aseiden määrää tms.) kommentista pätkän jossa puhuttiin enemmän tai vähemmän suorasti HQ unittien sallitun maksimimäärän olevan suhteessa käytössä oleviin pisteisiin. Onko tämä virallinen sääntö (ei sattunut silmiin sitä etsiessäni kirjoista), joku turnauskohtainen special juttu vai joku oma visio mille ei ole mitään säännön mukaista pohjaa?
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"