"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Jatkotarinan jatkon jatko

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Jepulis, eli lukaistu on ja kaunistahan tuo oli, siiis kirjalisesti. Tarina kulki eteenpäin kiitettävästi, ja palasi hiukan juurilleen, ja muutenkin erinomainen pätkä. Ja kyllähän varmaan Huuhkaja on nyt vuorossa, minä voin vaikka kokeilla tämän jälkeen, kun toivottavasti elämä lakkaa olemasta tässä vaiheessa :P .
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

Loistavaa Grond! En onnistunutkaan pilaamaan lopputarinaa! :D

Toi kaaoskultti-idea oli hieno.

Kaunista tekstiä Grondisein, todellakin!
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Tätäkin päätin sitten jälleen lukaista ja luin Starbreakerin osan. Erosi kyllä melkoisesti minun suunnittelemastani jatkosta, mutta ehkä se oli ihan hyvä niin ;). Minun päässäni liikkui meinaan melko hurjia ajatuksia tarinan jatkamisesta. Edistit tarinaa ihan mukavasti, vaikka osasi lopussa tarina olikin jälleen siinä pisteessä missä se oli ollut minun osani lopussa ;). Itsekin kiinnitin huomiota tuohon välillä muuttuneeseen kerrontatapaan... Mutta kelpo tekstiä. Nyt pitäisi saada vielä kehuttu Grondin osio luettua, jotta pääsisin minäkin avaamaan sanaisen arkkuni sen suhteen. Tarina on pysynyt ihan mielenkiintoisena ja seuraavien kirjoittajien täytyykin sitten käydä johdattelemaan sitä jo loppuratkaisuun.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Alrighty, osani on valmis. Pahoittelen edelleen sen myöhästymistä. ;) Mihinkäs osoitteeseen tuota piti tarjota?
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

JarLoz kirjoitti:Mihinkäs osoitteeseen tuota piti tarjota?
[email protected]
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

No niin, nyt kun Grond painii tuon tekstitiedoston kanssa, voinkin turista hieman kirjoittamastani pätkästä. Yritin luoda jonkinlaista pohjaa jengin seikkailuille, äksönin sijaan. Suurin osa jutusta on siis tästä syystä horisemista ja miettimistä.

Ja kyllä, keksin "pakin" ihan itse. ;)
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Yrittäkää säätää se jotenkin kivaan lopetukseen minulle, pyydän. Hyvä alustus lopun tapahtumille on puolet kaunista ja näppärää loppua. ;) Tapsa, I'm counting on you, mutta tottakai aiemmatkin siinä samassa. Odottelen innolla tarinan julkaisua...
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Juu, kyllä alkaa kallistumaan tarina sille kulmalle, että muistaako kukaan mikä oli palkkasoturiporukan OIKEA tehtävä? :p Eli menkää sinne Mordheimiin ja hakekaa se pois tai jotain.

Toisaalta tarinalle olisi hieno lopetus sellainen, jossa Kurt tulee pahoittelemaan sille Aaron Erikssonille ettei sormus löytynyt, mutta Aaron sanookin, että sormus löytyi heti heidän lähdettyä pöytäliinaan alta. :D Ehkei se toimisikaan..
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Grom

Nonni, nyt on sitten Grondinkin osuus luettu ja täytyy sanoa, että erittäin hyvää tekstiä taas. Taitaa Grondilla olla dialogit hallussa. Todella hyvä idea tuo lopussa lisätty kaleeri ja muutenkin hienoja ideoita pitkin osuutta. Grond hoiti osuutensa tyylillä. Hyvä jatkomahdollisuus seuraaville ja nyt... älkää tyrikö tätä enää. Tähän on mahdollista saada vaikka kuinka hieno lopetus ja uskonkin viimeistään Tapsan ja Runen hoitavan homman kunnialla kotiin. Jäisi hyvä maku tästä ensimmäisestä jatkotarinasta ja ehkäpä voisimme joskus kokeilla uudestaan.
Grond

No niin, sorry viivytyksestä opiskelukiireiden takia. JarLozin 40k-osuus on nyt saatavilla:
http://personal.inet.fi/clan/silverhamm ... elkyt.html

Kukas nyt oli milläkin puolella vuorossa? Huuhkaja FaBassa? Sea~Hordeko 40k:ssa?
Sea~Horde

Viesti Kirjoittaja Sea~Horde »

Jep minä se kai olin seuraavana... Aikaa vain on niin nihkeästi. Nooh, luvattu mikä luvattu. Rupean kirjoittamaan
How ironic that the greatest forge of civilization is battle
Sea~Horde

Viesti Kirjoittaja Sea~Horde »

Ikäväkyllä koulukiireiden takia joudun irtisanomaan itseni jatkotarinasta. En vain millään kerkeä kirjoittamaan mitään luettavaa. Olen todella pahoillani ,mutta en vain kerkeä...
How ironic that the greatest forge of civilization is battle
Grom

Kukas täällä onkaan sitten FB-osiossa vuorossa, kun tuota kirjoitusjärjestystä ei tahdo löytää etsimälläkään? Ei taida paljon olla enää kirjoittajia jäljellä ennen loppuhuipennusta, jonka odottaisin ilmestyvän ennen tarinakisaa. Sitä odotellaan innokkaana.
Rune
Peliporukkavalvoja

Huuhkajaa potkin PM:llä tässä vähän aikaa sitten, sanoi tekevänsä kaikkensa asian eteen. Eli toivottavasti saamme pian lukea FB-puoltakin uudelleen. ;)
#Ostium

Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Sea~Horde kirjoitti:Ikäväkyllä koulukiireiden takia joudun irtisanomaan itseni jatkotarinasta. En vain millään kerkeä kirjoittamaan mitään luettavaa. Olen todella pahoillani ,mutta en vain kerkeä...
Eli jos ymmärsin oikein nyt on Grondin vuoro? Kirjoitas jotain haastavaa jotta pääsee muovailemaan tarinalle mielenkiintoisen lopun. ;)
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Grond

Tybraal kirjoitti:
Sea~Horde kirjoitti:Ikäväkyllä koulukiireiden takia joudun irtisanomaan itseni jatkotarinasta. En vain millään kerkeä kirjoittamaan mitään luettavaa. Olen todella pahoillani ,mutta en vain kerkeä...
Eli jos ymmärsin oikein nyt on Grondin vuoro? Kirjoitas jotain haastavaa jotta pääsee muovailemaan tarinalle mielenkiintoisen lopun. ;)
No voihan kekäle! Ja tämä putosi minulle koko syyslukukauden kiireisimmällä viikolla! Eli ainakaan ennen viikonloppua ei mahdollisuuksiakaan. No, täytyy yrittää, niin pääsee Tybraal selviämään örkki-invaasiosta, Illuminatista ja siitä, että Sergei paljastuu Star Childiksi ;o).
Huuhkaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Joudun ikävä kyllä jättäytymään pois tästä, ja te ette pääse lukemaan huonoa kirjoitteluani... :D... Mutta jokatapauksessa, jutun kirjoittaminen siirtynee nyt sitten Runelle.
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
Rune
Peliporukkavalvoja

No hemmetti. Tapsa taitaa kuitenkin olla nyt seuraavana vuorossa, minä olen vasta viimeisenä. Ei tämän nyt ihan näin pitänyt mennä... ;) Mutta joo, Tapsa varmaan hakkaa osansa viikonloppuun mennessä valmiiksi, vai? ;) Nyt on kuitenkin ollut jo aika pitkä tauko lukemisessa.
#Ostium

Grom

Porukkaahan tippuu kyydistä kuin... (no kehitelkää tähän itse joku vertaus :)). Tapsalle ja Runellehan tämä tietää vain lisää hommaa, ettei homma lopu ihan töksähtäen. Jotain hienoa tuohon on vielä kehiteltävä, kun Grond noin hyvin tuo seuraaville petasi. Eli nyt saa kirjoittaa vähän pitempääkin.
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Minä voin kyllä tulla mukaan Runen ja Tapsan tueksi, jos mahdollisesti kyllä sitten tarinakisan jälkeen, siihen pitää meinaan itse satsata vähän enemmän aikaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”