"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Gw kaupat toisissa maissa en kysy sijaintia

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Lord_Fudginton

Gw kaupat toisissa maissa en kysy sijaintia

Viesti Kirjoittaja Lord_Fudginton »

elikkäs miksi porukka haluaa tietää esim "missä tukholmassa on gw?" eikö ne hinnat ole samat joka puolella?
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

Miksi sinä haluat tietää sen että miksi he halauavat tietää?

Veikatenkin sen takia koska vanhemmilta irtoaa helpommin rahaa kun on lomalla.
The small boys have come to see me hang
Lord_Fudginton

Viesti Kirjoittaja Lord_Fudginton »

kato oon itse menossa täss parin kuukauden päästä ulkomaille ja jos siellä on halvempa ni voisin säästää rahaa ja ostaa sit sieltä tai sit jos siin säästää vaa pari kruunuu ni meen huomenna hakee hesasta
The Swordmaster

Viesti Kirjoittaja The Swordmaster »

Eräässä Tukhoman vanhassakaupungissa sijaitsevasta liikkeestä (siis ei GW:n oma kauppa ) ostin Armeijan Kantolaukun ja se maksoi15 euroa vähemmän kuin suomessa. Siellä regiment boksit olivat ~25euroa eli hinnakorotus ei ollut vaikuttanut sinne....
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.
Taarne

Viesti Kirjoittaja Taarne »

Aina kun itse olen siellä käynyt, ovat hinnat olleet käytännössä kalliimpia, koska minkäännäköisiä määräalennuksia ei tunneta.
Etana

Viesti Kirjoittaja Etana »

Sama homma Taarnen kanssa kun kävin tuossa lomalla
Ruotissa josta sitten ostin Stegadonin. 350 kruunua,
eli noin 42 euroa sen hinnaksi tuli sen aikaisten
valuuttakurssien mukaan. Suomesta kyseisen figun saa
~kaksi euroa halvemmalla..
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Noh minusta ainakin varsinkin blisterit ovat ruotsissa halvempia. On kurssi aika mukava tällä hetkellä. Ostin tässä syyslomalla FB piiritystornin ja se maksoi siellä 10€ vähemmän.
Lalalaa
D3nniz

Re: Gw kaupat toisissa maissa en kysy sijaintia

Viesti Kirjoittaja D3nniz »

Lord_Fudginton kirjoitti:elikkäs miksi porukka haluaa tietää esim "missä tukholmassa on gw?" eikö ne hinnat ole samat joka puolella?
Luultavasti sen takia että jos joku on menossa sinne niin siellä on kattavampi valikoima ja ehkä halvempaakin. Jotkut katsos asuvat sellaisessa paikassa jossa ei ole kunnon kauppaa tai kauppaa ollenkaan.
"There is no time for peace or nothing else. There is only time for WAR!"
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

Tai sitten warhammer pelaajat ovat keräilyriippuvaisia, eivätkä voi edes ulkomaille mennessään olla erossa rakkaista miniatyyreistään. Matkamuistoiksi kelpaavat aidot ulkomaalaiset gwn miniatyyrit joita voi sitten esitellä ystävilleen "nää on ostettu egyptistä, ne ihan erilaisia kuin suomalaiset figut".
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

The Swordmaster kirjoitti:Eräässä Tukhoman vanhassakaupungissa sijaitsevasta liikkeestä (siis ei GW:n oma kauppa ) ostin Armeijan Kantolaukun ja se maksoi15 euroa vähemmän kuin suomessa. Siellä regiment boksit olivat ~25euroa eli hinnakorotus ei ollut vaikuttanut sinne....
Itsekin kävin tuossa samassa liikkeessä pari vuotta sitten, mutta silloin ei ollut vielä hinnankorotuksia. Tukholman geeweestä sain silloin war hydran ~32€, eli 3€ halvemmalla kuin suomessa.
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

Jos teillä on varaa mennä ulkomaille ostamaan figuja. Niin tuskin niitä sen vuoksi ostetaan että ne on 2e halvempia.
The small boys have come to see me hang
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

Minäpäs olen saanut orc batallionin hintaan 60e ja boxin chaos terminatoreja hintaan 30e. Molemmat ostin ihan uutena liikkeestä ja vieläpä suomesta. Eli ei niitä tarjouksia kannata ulkomaille lähteä jahtaamaan.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”