Kysyn nyt vielä tästä Power Dice jutusta...
Kysyn nyt vielä tästä Power Dice jutusta...
Niin siis löysin kyllä vaikka kuinka monta juttua tästä mutta en saanut niintä mistään sitä kysymääni selville joten kysyn sen täällä...anteeksi vain.
Siis: säilyvätkö power nopat koko pelin niin että niitä on vain se tietty määrä...
Esim: armeijan normi nopat (2) + 2lvl taikoja (2)
Tällöinhän minulla olisi siis 4 noppaa käytettävänä...ovatko siis nämä nopat ne ainoat mitä voin käyttää koko pelissä vai uusiutuvatko nopat aina joka vuorolla?
Saatoin kysyä hieman epäselvästi mutta tarkennan aina jos jotain kysymistä ilmenee...
Siis: säilyvätkö power nopat koko pelin niin että niitä on vain se tietty määrä...
Esim: armeijan normi nopat (2) + 2lvl taikoja (2)
Tällöinhän minulla olisi siis 4 noppaa käytettävänä...ovatko siis nämä nopat ne ainoat mitä voin käyttää koko pelissä vai uusiutuvatko nopat aina joka vuorolla?
Saatoin kysyä hieman epäselvästi mutta tarkennan aina jos jotain kysymistä ilmenee...
Kyllä, ellei Shamaanisi ole kuollut, jolloinka et voi taikoa ollenkaan, jos sinulla ei ole Magic usereita tai mahdollisia bound spell-itemeitä. Toisin sanoen, power dicet generoidaan tilanteen mukaan, ei pelin ensimmäisellä vuorolla olevat nopat.
Mahdoin selittää epäselvästi?
Mahdoin selittää epäselvästi?
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.
Noppatilanne katsotaan aina poolin generointihetkellä. Jos sinulla on taikavuorosi alussa pöydällä yksi lvl2 velho joka ei pakene, saat yhteensä 4 powernoppaa, kaksi vakiona ja kaksi velhosta. Jos velho on kuollut tai pakenee, se ei tuota noppia ja saat vain kaksi perusnoppaa.Zekta kirjoitti:Eli siis selvennän (anteeksi vaan jos olen hieman hidas tajuntainen) :
Joka vuoron alussa olisi siis tämän esimerkin mukaan 4 noppaa?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."