Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Otapas noilta Ridereilta thr. weponit mäkeen. Niillä et tee mitään kun osumia tulee vain yksi kolmesta. Kokemusta on. Mieluummin käytät ne pisteet uuten rideriin.
juuh heittokeihäät kannattaa pitää, kyllä niillä tappaa ihan hyvin... ja tuo armeijahan on konnun puhdistuksen jälkeen jopa halpa toteuttaa ja on myös hyvä koska wargit saavat oman atin....
Kyllähän tuolla pärjää jos priority onnea riittää, mutta jos örkit joutuvat lähikseen ilman hyökkäys etuja ne saavat turpiinsa ja pahasti ainakin elffejä vastaan. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni joten tee niinkuin itse haluat
Sauron The Great kirjoitti:Aiotkos konvertoida trackerit wargeilla? Gobboista ehkä?
Kyllähän tuolla pärjää jos priority onnea riittää, mutta jos örkit joutuvat lähikseen ilman hyökkäys etuja ne saavat turpiinsa ja pahasti ainakin elffejä vastaan. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni joten tee niinkuin itse haluat
Tai yllättäen ne voi konvertoida trackereistä ja wargeista.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Niin, ajattelin että gobbot ovat halvempia kuin trackerit, mutta jos hinta ei ole este ja taitoa riittää niin tee mistä lystäät.
Tuntuu muuten että yksi ja sama henkilö takertuu joka viestiini .
Sauron The Great kirjoitti:Niin, ajattelin että gobbot ovat halvempia kuin trackerit, mutta jos hinta ei ole este ja taitoa riittää niin tee mistä lystäät.
Tuntuu muuten että yksi ja sama henkilö takertuu joka viestiini .
Takerrunko? No älä ota henkilökohtaisesti. Tällä alueella on vain niin hiljaista, että niihin vähiin viesteihin takerrutaan.
Jatka yksityisviestillä keskustelua jos haluat. Kunhan et tässä topikissa.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
bottiins kirjoitti:juuh heittokeihäät kannattaa pitää, kyllä niillä tappaa ihan hyvin... ja tuo armeijahan on konnun puhdistuksen jälkeen jopa halpa toteuttaa ja on myös hyvä koska wargit saavat oman atin....
Eikä tapa . No joo, itse tykkään heittokeihäistä rohanilla, mutten örkeillä. Syytän kaikesta örkkien epätarkkaa heittosilmää. (joka muuten on ihan oikeutettu noille haiseville ex-haltioille.)