Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Varmasti tulee. Ne kyselijät kun harvoin ovat edes niin oma-aloitteisia, että katsoisivat olemassa olevaa figuvalikoimaa ennen kysymyksensä postaamista.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Todella kaunis figuuri! Aivan pakkohan tuo on hankkia! Ogre Kingdoms muutenkin alkaa hahmottua päähäni.. Armeija täynnä vihreitä Shrekkejä (Taitaa kyllä jäädä pelkäksi unelmaksi). Onneksi Joulu on tulossa
Minäkin kävin GW:ssä nopeasti tänään ja katselin Batallion boxin sisältöä. Kaikki figuurit näyttivät todella hienoilta ja mikä parasta..Massiivisilta! En ole aivan varma seuraavasta mutta Gnoblarit näyttivät todella yksinkertaisilta. Ehkä 2 palaa per Gnoblar(pää ja ruumis?) ja hand weaponkin näytti olevan valmiina olion kädessä. Tuleeko näistä todella Bitzien metsästijien ihanne laatikko vai valehtelivatko silmäni..Se jää nähtäväksi.
Edit: Niinpä niin..
jullevi aikasemmin kirjoitti:En tiedä onko spruessa paljonkin ylimääräistä bitziä, mutta itse Gnoblarit tiettävästi kasataan kahdesta osasta - kroppa (6 per sprue) ja pää
Noudatan tätä legendaarista: If its not worth writing for..Dont write it!
Ehkä 2 palaa per Gnoblar(pää ja ruumis?) ja hand weaponkin näytti olevan valmiina olion kädessä. Tuleeko näistä todella Bitzien metsästijien ihanne laatikko vai valehtelivatko silmäni..Se jää nähtäväksi.
GW on ilmeisesti alkanut suosimaan maha + jalka tyylisiä muovinappeja.
Katsokaa vaikka bretonnien men-at-armeja tai kaaosvuori-oreja. Niillä on jalat ja maha yhdessä.
Bololo kirjoitti:Olisivatpa saaneet tehdä wood elffit ekana..
Olen samaa mieltä. Itse olen odottanut Wood Elffejä n.3 vuotta ja kun sain kuulla että Ogre Kingdoms tulee ennen Wood Elffejä, niin meinasi pää räjähtää. Onko GW menettänyt järjen vai miksi ne sitten tekee uuden armeijan ja vieläpä ennen wood elffejä.
Kaikilla muilla on uudet Armybookit ja uudet figut mutta ei Wood Elffeillä. Se on niin väärin
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
shadowdancer kirjoitti:Kaikilla muilla on uudet Armybookit ja uudet figut mutta ei Wood Elffeillä. Se on niin väärin
*köh* Chaos Dwarfs *köh*
Mutta mutta... en voi ymmärtää miksi WElffit eivät ole GW:n prioriteettilistalla korkeammalla. Esim. viitoseditiossa kaverit saivat kirjan juuri ennen kuin kutonen löi päälle. Siis oikeasti - ehtikö joku haalia kasaan ja maalata 2000 pistettä puunhalaajia ennen kuin niiden säännöt olivat jo vanhentuneet?
Gav voi tietysti sanoa että "turha niille on kirjaa tehdä, kovinkaan moni ei pelaa niillä". No onpa ihme - ei varmaan ole zoatit, squatit tai fimiritkään tällä hetkellä kauhean suosittuja, mistäköhän voisi johtua?
Kaverillakin olisi maalattuna reilut pari tuhatta pojoa (tosin siinä on mukana kärry & muuta sälää mitä ei näytä armeijakirjan seuraavassa versiossa olevan mukana) noita mutta ei ole suostunut pelaamaan sillä nykyiselllä listalla koska "tuntee itsensä likaiseksi vaikka ei edes voittaisi"...
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
Olen oikeastaan osaltani helpottunut, että Welffit lykkääntyivät vähäsen. On niin monta rautaa nyt tulessa, että olisi projektien paljoudesta räjähtänyt pää.
Rutabaga kirjoitti:Olen oikeastaan osaltani helpottunut, että Welffit lykkääntyivät vähäsen. On niin monta rautaa nyt tulessa, että olisi projektien paljoudesta räjähtänyt pää.
Onhan se vähän niinkin. Gw kun teki tuon soc:kin niin ois saattanut tulla hieman hätiköityä jälkeä. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.