"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vyper Jetbiket & Aseistus

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
fury

Vyper Jetbiket & Aseistus

Viesti Kirjoittaja fury »

Tässä olen ostanut muutaman laatikon moisia Eldar-armeijani peräksi (lähinnä vanilja-eldareita vielä pelailen, harmaa-kelta-valko-teemalla, ehkä sitten joskus siirryn johonkin craftworldiin, ei ole akuutti asia), ja mietiskelen, mitä aseita moisiin liitän. Mietiskelin, saisiko niihen monikäyttöisiä aseita, joilla voi kopsia sekä kepeitä ajoneuvoja että jalkakaiffareita.

Starcannon on kallis (huomattavasti seuraavaa kalliimpi, mutta Scatteriin verrattuna luotettavampi. Scatterilla on toisaalta pieni mahdollisuus kahden-kuudentoista kudin settiin kolmelta vyperiltä. Missile Launcher antaisi anti-vehicleä suht tehokkaasti, ja blast pinnaa. Mutta sitten on BS3, jolla "ehkä" osuu - tietty Guide helpottaa.

Laitatteko Vypereillenne muuta gearia? Spirit stonet ovat käyneet mielessä.
Ostetaan Tomb Kings sekä Eldar -figuja. Laita YV:tä.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

omani ovat starcannonein varustettuja, mutta eiköhän tuo scatter laserkin ole ihan hyvä optio. Ainakin muissa paikoissa käyttämäni scatter laserit ovat plavelleet minua hyvin, kyllähän joskus tulee ykkösiä, mutta joskus tulee myös kutosia :)
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

jamopower kirjoitti:omani ovat starcannonein varustettuja, mutta eiköhän tuo scatter laserkin ole ihan hyvä optio. Ainakin muissa paikoissa käyttämäni scatter laserit ovat plavelleet minua hyvin, kyllähän joskus tulee ykkösiä, mutta joskus tulee myös kutosia :)
Minulla jos scatter laser joskus antaa kuusi kutia, niistä osuu yksi eikä sekään woundaa. Tosin Butcheryssa scatter laserini vei kriittisen hull pointin pois selkään ammutulta titaanilta. Starcannonia suosin vypereissä, myös falconiin se on nykysäännöillä kiva kakkosase. Lancet ja meisselit voi säästää wave serpenteihin (twin-linkattuina osuvat todennäköisemmin sinne, minne pitääkin) ja Wraithlordeille (BS4).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
fury

Viesti Kirjoittaja fury »

Scattereita päin minäkin olen kallistumassa. Kevyestä panssariajoneuvosta pääsee kutosella läpi, ja kolme d6 sarjaa tekee keskimäärinkin hiukka enemmän osumia kuin starcat - plus, että kolme scatteria on 45 pistettä starcoja halvempi ratkaisu (tarkoittaa, että yhden vyperin ja scatterin verran halvempi).

Entä geari? Spirit stonet lienevät ehdottomuus, mutta onko holo-field hiukka ylikallis näin kevyen kurvaajan suojaamiseksi? Entä CTM?
Ostetaan Tomb Kings sekä Eldar -figuja. Laita YV:tä.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Jos otat CTM:n ja maastoa on tarpeeksi, et tarvitse stoneja tai fieldiä. Jos maastoa ei ole tarpeeksi, jätä CTM pois. Ilman fieldiä vyper kumminkin putoaa ensimmäisestä laakista, joten pidä ne joko halpoina tai osta kaikki mahdolliset upgradet. Suosin halpoja vypereitä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

mutta eipä CTM:llä saa kolmea vyppaa hyvin piiloon että ehkä jos squadronin koko on sitä 1-2 niin CTM on käytännöllinen muuten jättäisin ottamatta...
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”