Wildest Dreams - Villeimmät suunnitelmasi
- The Captain
- Valvoja
Tuhoutunut Landraider maasto jota olen aloittelemassa!
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
-
Höpsönassukka
Got that right! tuohan olisi todella loistava sotavasara loistavan sotavasaran sijaan.Villi unelma, joka tuskin koskaan toteutuu, olisi Sotavasara ilman peeloja, häiriköitä, idiootteja, aloitekyvyttömiä penskoja, natsimoderaattoreita, analfabeetteja ja sosiopaatteja
Persikka ei ole väri, se on hedelmä.
Kaipa tuolla viitataan siihen, että tämä(kin) aihe on hitusen gallupmainen ja muuttuu helposti mehukkaiden ideoiden jakamisesta tylsäksi toistoksi "omistaa kaikki armeijat", "saada armeija maalatuksi", "Voittaa Slayer sword" "Oppia maalaa GD-tasoa silmät kiinni, kädet selän taakse sidottuina ja 3 promillen humalassa" jne. jossa uutta on vain sanojan nimi.Grond kirjoitti:Häh? Olenkos minä NIIN pelottava ihminen? :o)Blackguard kirjoitti:Erittäin mukava asia on myös, että Modet (Grond) eivät laittaneet tätä lukkoonTämmöinen pelko oli nähkääs ilmassa
Ihan tosi, olenkos jonkun asiallisen keskustelun (jollaiseksi tämän näen, mielenkiintoinen aihe), laittanut lukkoon?
Ja vieläpä niin, että siellä olisi käyttäjiä? Eikös jonkun pesuaineen mainoksessa todettu "Tahrat kertovat elämästä", pätee sotuunkin.The Captain kirjoitti:Villi unelma, joka tuskin koskaan toteutuu, olisi Sotavasara ilman peeloja, häiriköitä, idiootteja, aloitekyvyttömiä penskoja, natsimoderaattoreita, analfabeetteja ja sosiopaatteja.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
- Rectunator
Lisää huippuideoja:
Natsi-taut. Väriteemana siniharmaa&valkea&musta; Etherealille koppalakki ja bondauspuukoiksi rautaristejä. Hammerheadi Pzkw VI:n rungosta, suihkumoottoreja kehiin. Krooteille rintaan Daavidin tähti.
Kaaos-taut. (Taut kaipaavat vähän asennetta.) Etherealista puoliksi spawniintunut psyykkisesti voimakas ölli. Kaaosornamentteja ja -mutaatioita joka jampalle.
Tzeentch-demonilegioona, tehty kokonaan uudenvuodentinasta. Greater Daemonia myöten.
Fabaan yöhaltia-armeija à la WC III, wood elffien säännöillä. Hevosiksi mustia panttereita. Joka figusta konvataan naispuolinen.
Ja lisää tulee...
Natsi-taut. Väriteemana siniharmaa&valkea&musta; Etherealille koppalakki ja bondauspuukoiksi rautaristejä. Hammerheadi Pzkw VI:n rungosta, suihkumoottoreja kehiin. Krooteille rintaan Daavidin tähti.
Kaaos-taut. (Taut kaipaavat vähän asennetta.) Etherealista puoliksi spawniintunut psyykkisesti voimakas ölli. Kaaosornamentteja ja -mutaatioita joka jampalle.
Tzeentch-demonilegioona, tehty kokonaan uudenvuodentinasta. Greater Daemonia myöten.
Fabaan yöhaltia-armeija à la WC III, wood elffien säännöillä. Hevosiksi mustia panttereita. Joka figusta konvataan naispuolinen.
Ja lisää tulee...
-
Ar-Senator
- figunarkki
- puolisukeltaja
Tuota olen minäkin miettinyt, pitää nyt kattoa kunhan uudet frigut ilmestyvät..Largo da Skulkrusha kirjoitti:Fabaan yöhaltia-armeija à la WC III, wood elffien säännöillä. Hevosiksi mustia panttereita. Joka figusta konvataan naispuolinen.![]()
Niin joo, ja vielä jos jotain niin semmoinen Icewind Dale-barbaariheimo maraudereista.
-
Valittaja
mun hulluin idea on mun mielest min =][= eisenhornin konffaus. siin mä käänsin sen kepin silleen ett se on maassa kiinni ja sit toiseen käteen heitin 40k hevyboltterin. 2. mun hullu idea on mun fb gobbo gommand crop(en oo varma miten kirjotetaan) ja mun gobbo big bosse joissa command cropin chestit tein kokonaan gs:säst ja kun tein siit seoksest liian pehmeet niin hommaa riitti, mut valmiiks tuli. Goblin big bossen konffasin vanhast gobbo fanaticist silleen et otin silt chestin big bossen chestiks ja muit osii sain gobbo wolf ridereilt. seuraava ideani on conffata space wolfeist omat assault marineni. mul muuten on melkeen 1000 pts pelkist perus mariineist. kaiken tämän lisäksi olen aikomassa aloittaa speed freaks armeijan joka olisi mahdollisimman örkkimäinen. joskus mietin tehdä valhallaneista suomi armeijan.
Suokansa liskojen tiedoilla saurukset ois tehty krooteista ja skinkit nurglingeistä("skinkit" olisivat suo olioita siksi aquatik) sitten terradoneiksi sammakoita (javelin on sammakon kieli ja sammakko hyppii 20tuumaa siksi lento), fenbeasteja kroksigorejen tilalle(isompia suo olioita siksi aqatik) ja stegadonin tilalle jättiläis sammakko joka "ampuu" kielensä (bolt thrower). Slanni vois olla joku iso leväpäinen mönkijä ja saurus herot kroot heroja. Fluffina ois että nää suo oliot on pysytelly veden alla piilossa muilta ja se Suo-örkki kylä siinä army bookissa ois oikeesti kroottien asuttama ja ne tappais örkkejä ja varastais näiltä aseita. Saurus cavalrylle en oo vielä korviketta keksiny, joten pistäkää vaan ehdotuksia jos on.
Frak!
No tuo eka olisi ihan kiva, jos sitä tosissaan tahtoisi niin pari vuotta aikaa voisi riittää kelle vaan jos ei muuta tekis kun maalais showcasea ja perehtyis gw-fluffiin ja bitsien käyttöön.M. Salava kirjoitti: "Voittaa Slayer sword" "Oppia maalaa GD-tasoa silmät kiinni, kädet selän taakse sidottuina ja 3 promillen humalassa"
Tuota toista juttua pitäis jokus kokeilla. Tuskin kukaan ei voi kokemuksen äänellä sanoa että tuo olisi vaikeeta
-
The Scientist