onko hyviä??
onko hyviä??
onko black legion hyvä valinta chaos space marinesseille?
-
Ar-Senator
Ei lista määrittele sitä, onko armeija fluffikas. Miksi vaikka Iron warriors olisi yhtään enemmän teemalista kuin Black Legion, jos Black Legionin lista olisikin se peruslista? Black Legionia näkyy sitä paitsi paljon vähemmän vaikka niitä Rautasolttuja.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Re: onko hyviä??
Black Legion on yhtäkuin kaaos kodeksin peruslista.Juibbi kirjoitti:onko black legion hyvä valinta chaos space marinesseille?
Kirja on siis tehty kuvaamaan Black Legioonaa samaan tapaan kun lojalistien vastaava on niin sanotusti Ultramariinien opus
Eli ihan pätevä valinta, kyse on siis lähinnä vain väriteemasta.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- The Captain
- Valvoja
Juibbi: Keskipäs ensi kerralla vähän kuvaavampi otsikko, esim. "Onko Black Legion hyvä?", niin ihmiset tietävät jo otsikosta, mitä aihetta ketju käsittelee.
SiMe: Yritä nyt ihmeessä rakas lapsi hiukan miettiä ennen "Lähetä"-napin painamista, että onko viestissäsi mitään järkeä. Ei tässä ketjussa kysytty, kiinnostavatko iron warriorit sinua tai että toimiiko avatarisi!
SiMe: Yritä nyt ihmeessä rakas lapsi hiukan miettiä ennen "Lähetä"-napin painamista, että onko viestissäsi mitään järkeä. Ei tässä ketjussa kysytty, kiinnostavatko iron warriorit sinua tai että toimiiko avatarisi!
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Stenvall
Re: onko hyviä??
Ei sen parempi kuin mikään muukaan. Eikä huonompi. Ihan omasta mieltymyksestähän se on kiinni.Juibbi kirjoitti:onko black legion hyvä valinta chaos space marinesseille?
-
Ar-Senator
Ottaa 3 Havoc-ryhmää ilman Markia/MoCU:lla, ja 3 Havoc-ryhmää vaikka Mark of Slaaneshilla (jolloin niistä tulee Elitejä)?The Senator kirjoitti:Black Legionilla?rec0n kirjoitti:Millä saat 6 havoc squadia?Kauppias kirjoitti:Siihen saa todella törkeitä listoja. Esim. 6 havoc squadia. Mielestäni hyvä vaihtoehto, ei noita niin useasti näe.
Alkuperäiseen kysymykseen vastaten:
Black Legion on hyvä! (Tai siis paha! ^^ ) Upea väriteema, ei turhia rajoituksia armeijalistassa, kiinnostava fluffi, ja ovat itse arkkipiru Horuksen jälkeläisiä. Ja tällä hetkellä heitä johtaa 40K-universumin kovin jätkä, eli Abaddon The Despoiler!