Koska Vampire Countit uusitaan

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Snulffi

Viesti Kirjoittaja Snulffi »

Vampire Lord90 kirjoitti:Elikä siis kyllä tiedän että takana siinä listassa on ampujia,mutta kun siinä ylhäällä on semmonen teksti,että vain kaverin luvalla että sepä hyvä kun kaveri ei anna käyttää niitä raukka kun on.Sillä tarkoitin laillisia ampujia että ne olisivat päälistassa ja muuten mikä on dow-tykki
Miksi kaikki mun kaverini on mua vastaan täällä?

Muistelisin kuitenkin sanoneeni, että voit ainakin kokeilla niitä ja siittä että alotko käyttää niitä voidaan sopia myöhemmin. Mutta voin tietysti olla väärässäkin omista sanomisistani.
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

The Senator kirjoitti:Ennemmin keihäs&kilpi lurkkeja
Ei kyllä lurkeille kannata keihäitä ostaa, ei sillä ws2 mitään kuitenkaan aikaan saa, ennemmin light armourit(niinno, voi tulla kalliiksi rahassa...) niin saa sen ihunan 4+ saven klosiksessa.
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Sitä alkaa päivä päivältä uskomaan enemmän ja enemmän Weekenderin sanoihin Portentissa joskus taannoin. Hän oli täysin oikeassa, tosin tiedä sitten kuuluuko sisältö tänne. Ristisuonkin upean aiheenkin ymmärtää entistä paremmin kun lukee Sotua läpi.

Ehkä 4903 käyttäjää on hieman liikaa...

Nimimerkillä "Huolestunut tason yllättävästä korkeudesta"
HtUnliving
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja HtUnliving »

HEI,HEI,HEI!!! Kaikella kunnioituksella, mutta miksi kaikki v***uilee ketjun aloittajalle? Hän teki virheen. Inhimillistä.

Jos haluat undead ampujia, niin aloita joko TK (lurkit on hyvä konversiopohja) tai sitten SoC Sylvania-lista.

YV:tä jos on kysyttävää vampyistä.
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”