Objective Markerit LotR: Battle Companiesiin
Objective Markerit LotR: Battle Companiesiin
Tarkoituksena on tehdä vähän pelkkiä mustia baseja hienommat objective markerit LotR: Battle Companies -skenarioita varten. Vaan kun mielikuvitus ei rullaa ollenkaan, mitäs noihin markereihin voisi laittaa? Static grassia ruohoksi, mutta eihän pelkkiä ruohomättäitä kukaan jahtaa. Joten mitä "aarteeksi". Viisi markeria kaikenkaikkiaan tarvitaan. Yhteen tulee aarrearkku Mordheim -spruesta, vaan mitäpä loppuihin neljään keksisi? Vinkkejä siis kaipailen, oi arvoisat kollegat! 
"Over clouds my mind will fly, forever now I can't think why
My body tries to leave my soul, or is it me I just don't know"
My body tries to leave my soul, or is it me I just don't know"
Itsellin on tulossa seuraavia ajan mittaan 40mm pyöreille alustoille:
1. Gilmi polttamassa piippua (valmis figu)
2. Uruk-hai pommi piilotettuna kallionsyvennykseen (muovinen pommi itse tehdyssä styrox-kalliossa)
3. Noitakuninkaan alla tulevat kuolleet rohanilaiset (kasasin oman WK:n toisin, ja ne jäi yli)
4. Lohikäärmeen muna kuoriutumassa pesässä (kuoriutuva lohhari on GW:n vanha figu, pesä jostain sopivasta materiaalista)
5. Verkotettu Frodo Lukitar-setistä (kuvaa jotain muuta Lukitarin/muiden hämppyjen uhria)
6. Warrior of Minas Tirith -patsas (ylimääräisestä muoviukosta tehty, idea ROTK-kirjasta)
Itse teen mielummin 6 objektiivia kuin 5.
1. Gilmi polttamassa piippua (valmis figu)
2. Uruk-hai pommi piilotettuna kallionsyvennykseen (muovinen pommi itse tehdyssä styrox-kalliossa)
3. Noitakuninkaan alla tulevat kuolleet rohanilaiset (kasasin oman WK:n toisin, ja ne jäi yli)
4. Lohikäärmeen muna kuoriutumassa pesässä (kuoriutuva lohhari on GW:n vanha figu, pesä jostain sopivasta materiaalista)
5. Verkotettu Frodo Lukitar-setistä (kuvaa jotain muuta Lukitarin/muiden hämppyjen uhria)
6. Warrior of Minas Tirith -patsas (ylimääräisestä muoviukosta tehty, idea ROTK-kirjasta)
Itse teen mielummin 6 objektiivia kuin 5.
Phil Kelly says "No!"