"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pahis riders lista.

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Jubbe

Pahis riders lista.

Viesti Kirjoittaja Jubbe »

Eli tällänen lista pahiksille:

16 warg riders with shield 176p
9 haradrim riders with bow ja lance 120p

Ja sitten ajattelin vielä ottaa combon heeroksia mutta en tiedä kumpi combo olis parempi vai pittäiskö ehkä laittaa nurinperin.

Eli:
Mouth of Sauron on horse
ja
Gothmog on warg

Vai:
Witch King on horse
ja
Suladan on horse

EDIT:Vaihdettu Hasharin Suladaniin

Ukkomäärät ovat noin lukemia koska en tiedä mitä heroja otan ku ei oo noita paljon tullu nähtyä.
Kommentteja!!!!!!!
Viimeksi muokannut Jubbe, Su 17.10.2004 20:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Hasharinille et saa hevosta. Ota Súladan hepalla jos jonkun haradeista otat all-cavalry armyyn.
Lalalaa
j.s.r

Viesti Kirjoittaja j.s.r »

Millanen figu tolla Mouth of Sauronilla on ku en ole törmänny. Vai onko se sama kuin tavallinen Sauron?
Alkoholi on elämäntapa!
Alkoholi on minun elämäntapani!

Homer J Simpson
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Katso Lord of the Rings puolelta se Sneak Peak topic ja sieltä loppupäästä löytyy linkki.
Lalalaa
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

wau mikä lista!!... siis ei välttämättä kovin tehokas siis tehoiltaan mutta varsin mukava pelata ratsujoukoilla.... ainakin minusta....:D.... itse olen jo pitkää haaveillut wargeja listaani mutta kun ne on niin älyttömän kalliita niin oottelempa vielä tuonne ens vuoden puolelle jolloin saadaan muovisia wargeja..... niin ja lista toimii luulisin ihan hyvin muuten paitsi että ota witch king niin saat pidettyä koviakin herouta aisoissa taikojen avulla kunhan ensin kulutat willit siltä loppuun......
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

j.s.r kirjoitti:Millanen figu tolla Mouth of Sauronilla on ku en ole törmänny. Vai onko se sama kuin tavallinen Sauron?
osottaa sormella eteenpäin, mega-mega-pää, ja karsee armour heppa...
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Elgard

Viesti Kirjoittaja Elgard »

Ota ennemmin tavallinen ring wraith hepalla, ja Gothmog wargilla ja kilvellä. Maksaa 280 pinnaa ja lopuilla otat perus warg ridereita.

Wraith hoitaa Aragornit ja muut herot transfixilla, ja teet heroic movet. Gothmog ottaa prion myös mahdillaan ja master of battle rulellaan. (näin minä tekisin)
Eetu5

Viesti Kirjoittaja Eetu5 »

Elgard kirjoitti:Ota ennemmin tavallinen ring wraith hepalla, ja Gothmog wargilla ja kilvellä. Maksaa 280 pinnaa ja lopuilla otat perus warg ridereita.

Wraith hoitaa Aragornit ja muut herot transfixilla, ja teet heroic movet. Gothmog ottaa prion myös mahdillaan ja master of battle rulellaan. (näin minä tekisin)
Ei kai mahtia voi käyttää prioon?
Jubbe

Eetu5 kirjoitti:
Elgard kirjoitti:Ota ennemmin tavallinen ring wraith hepalla, ja Gothmog wargilla ja kilvellä. Maksaa 280 pinnaa ja lopuilla otat perus warg ridereita.

Ei kai mahtia voi käyttää prioon?
Hän tarkoitti heroic muuvia, jolla voi saada prion(muutaman tuuman säteelle) vaikka vastustaja olisi voittanut jo sen.

Haluan silti saada vähän massaa aikaan ja harad riderssit haluaisin pitää ampumisen takia(ehdotonta ratsuilla ainakin minusta) ok witch mosu maksaa vain 20 pojoo ylimääräistä ja sillä
saa vaikka mitä erikoista. Joka tapauksessa Gothmog houkuttaa. No enpä tiedä...
Jubbe

Mitä mieltä olette jos ottaisin shelobin ja wich kingin. En ole kylläkään varma tuleeko teema, olivathan ne kaikki kuitenkin sauronin palvelussa (sauron vei shelobille örkkejä syötäväksi jotta se voimistuisi ja vartioisi paremmin sitä luolaa mordoriin).
Fingon

Viesti Kirjoittaja Fingon »

Jubbe kirjoitti:Mitä mieltä olette jos ottaisin shelobin ja wich kingin. En ole kylläkään varma tuleeko teema, olivathan ne kaikki kuitenkin sauronin palvelussa (sauron vei shelobille örkkejä syötäväksi jotta se voimistuisi ja vartioisi paremmin sitä luolaa mordoriin).
Lukitar ei kyllä ollut Sauronin palveluksessa eikä kenenkään muunkaan. Siis jos oikein muistan.
Spinal

Viesti Kirjoittaja Spinal »

Niin kun Sauron syötti sille liikaa örkkejä ja Shelobista tuli vahingossa liian vahva ja jopa itse Sauronkin pelkäsi hämppyä sitten.
Shall I burn you?
Truupperi

Viesti Kirjoittaja Truupperi »

Spinal kirjoitti:Niin kun Sauron syötti sille liikaa örkkejä ja Shelobista tuli vahingossa liian vahva ja jopa itse Sauronkin pelkäsi hämppyä sitten.
Ja sitten tulivat hobitit...
Ite ottasin Sulladan (jalkaisenakin jo ihan sairas mättäjä, kiitos 3 attacia) ja ehkä kapu? sais nääs tota massaa
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”