"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Acts of fate

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Bumba

Acts of fate

Viesti Kirjoittaja Bumba »

elikäs: jos tekee esim. spirit of martyrin vihun shootingissa niin milloin sanon että teen sen? senkö jälkeen kun vihu on sanonut että '' ammun tuota celestian squadia täl lemanrussilla''?...
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Deetwo

Re: Acts of fate

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Bumba kirjoitti:elikäs: jos tekee esim. spirit of martyrin vihun shootingissa niin milloin sanon että teen sen? senkö jälkeen kun vihu on sanonut että '' ammun tuota celestian squadia täl lemanrussilla''?...
Acts of Faitheissa on mainittu kyllä kuvauksessa että milloin kyseinen voima tehdään.. Jotta kodeksi kauniiseen käteen :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

Mutta missä vaiheessa phasea? ennen vai jälkeen esim. vihun ampumapäätöstä?
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Bumba kirjoitti:Mutta missä vaiheessa phasea? ennen vai jälkeen esim. vihun ampumapäätöstä?
Codexin sivu 18, kyseisen AoF:n kohdasta 'effect' ensimmäinen lause. Kertoo jo jonkin verran..
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Bumba kirjoitti:Mutta missä vaiheessa phasea? ennen vai jälkeen esim. vihun ampumapäätöstä?
Yleensä kyseisen phasen alussa. Kyllä se siellä codexissa kuitenkin lukee, eli etsi sieltä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”