Lasketaanko characterit osaksi yksikköä silloin jos yksikkö joutuu ottamaan panic testin ampumisen tai taikuuden takia? Eli Panic test kohta 5 sivulla 80.
Kysyin joskus muinoin tätä roolzboyzeilta, ja vastaus oli että kyllä lasketaan, mutta ajattelin kuitenkin kysyä asiaa uudestaan kun kaikki eivät aina tunnu luottavan noihin gw:n tyyppeihin.
Siis säännössä siinä sivulla 80 puhutaan "current strenghtistä". Ainakin itse käsitin että characterit kuitenkin lasketaa kuuluvaksi yksikköön juuri sillä hetkellä.
Characterit ja paniikki testi
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Characterit ja paniikki testi
Modern cars - they all look like electric shavers.
-
arsenaattori
jos ne ovat mukana yksikössä he ottavat panictestin. Mutta arvaa ärsyttääkö sillon kun on 2 charrua mukana yksikössä ja yksikön unit strenght on tippunu niin alas, että ne ei voi enää kääntyä sinne meni mollemmat charrut.
Niin minähän en mistään mitään tiedä, mutta senhän sinä varmaankin halusitkin kuulla.
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Niin siis...juu tuo on totta mutta tarkoitin itse asiassa sitä, että kun tuossa testissä yksikkö ottaa testin jos siitä kuoli 25% tai enemmän, niin mietin vaan sitä että eikös ne charrut lasketa silloin osaksi yksikköä. Siis siten että jos tavallisia warruja on vaikka 10 ja siinä on kaksi characteria, niin silloin tämä 25% lasketaan 12 modellista, eikä niistä kymmenestä, vaikka ne charrut ovatkin osa yksikköä vain ehkä tietyn aikaa mutta kyllähän ne varmaan lasketaan sillä tietyllä hetkellä osaksi yksikköä.arsenaattori kirjoitti:jos ne ovat mukana yksikössä he ottavat panictestin. Mutta arvaa ärsyttääkö sillon kun on 2 charrua mukana yksikössä ja yksikön unit strenght on tippunu niin alas, että ne ei voi enää kääntyä sinne meni mollemmat charrut.
Esimerkiksi rally testissä taas olen ymmärtänyt asian niin, että yksikössä olevia cahrruja ei lasketa mukaan kun katsotaan onko vähintään 25% yksikön alkuperäisistä modeleista pystyssä.
Modern cars - they all look like electric shavers.