Wildest Dreams - Villeimmät suunnitelmasi
40K:hon örkki armeija, jossa on maksimimäärä killa kaneja. Kaikki kanit scratch buildeja ja maalattu eri olutmerkkien teemoihin squadroneittain. Noihinkin saa vielä vaihtelua, kun panimoilta tulee erilaisia teemoja tölkkeihinsä. Osa raaka-aineista jo kursittu kasaan. Fast Attackit muodostuisivat landepaukuista, jotka ovat lähdössä juhlimaan. Ylipäätänsä festari teemalla koko armeija. 
Meinaat varmaan, että on ihmisen omaa heikkoutta jos ei saa unelmaansa toteutettua. minä sentään teen sen. ja minä teen sen siksi, että olen NL-fani. ja olen sitä paitsi aloittanut sen jo, ja se kasvaa hyvää vauhtia.Dr.Pepper kirjoitti:Tarkoittanet varmaankin että se on ihmisen omaa heikkoutta jos edes sellaisen haluaa toteuttaa.Esko Rae kirjoitti:Minkä takia kaikki haluavat tehdä IG:stä kommunisti armeijan? Sehän on pelkästään ihmisen omaa heikkoutta ettei se tule onnistumaan.Dalamar kirjoitti:Minulla on tuo neuvostoliitto/kommunisti ig-armeija parhaillaan tulossa
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
no sehän on kääpiöarmeija joulutonttuteemalla.
joulupukiksi armeijaan tulisi jo
DoWarmeijasta tutuksi tullut Mydas "theSantaClaus" Mean+reki täynnä lahjoja, petteri punakuono sekä petterin parhaat kaverit.
ah.......
saunatonttuja,joululahjoja sun muuta.
-aNt-
joulupukiksi armeijaan tulisi jo
DoWarmeijasta tutuksi tullut Mydas "theSantaClaus" Mean+reki täynnä lahjoja, petteri punakuono sekä petterin parhaat kaverit.
ah.......
saunatonttuja,joululahjoja sun muuta.
-aNt-
"there is nothin`as sure
in the world as the
beer of Bugmans family
and the treachery of elves"
in the world as the
beer of Bugmans family
and the treachery of elves"
Huoh, katoppa tonne sivulle 8. Ja yleisesti ottaen kannattaa katsoa onko aiheeseen tullut lisää viestejä ennen kuin postaa oman juttunsa. Jos et vieläkään ymmärrä niin anna messenger osoitteesi niin yritän webbikameran kautta selventää asiaa sinulle käsinukkien avulla.Dalamar kirjoitti:Meinaat varmaan, että on ihmisen omaa heikkoutta jos ei saa unelmaansa toteutettua. minä sentään teen sen. ja minä teen sen siksi, että olen NL-fani. ja olen sitä paitsi aloittanut sen jo, ja se kasvaa hyvää vauhtia.Dr.Pepper kirjoitti:Tarkoittanet varmaankin että se on ihmisen omaa heikkoutta jos edes sellaisen haluaa toteuttaa.Esko Rae kirjoitti:Minkä takia kaikki haluavat tehdä IG:stä kommunisti armeijan? Sehän on pelkästään ihmisen omaa heikkoutta ettei se tule onnistumaan.Dalamar kirjoitti:Minulla on tuo neuvostoliitto/kommunisti ig-armeija parhaillaan tulossa
Poikaseni, velaksi ei v*ttuilla. selvensin vain oman näkökantani. katos, vaikka onkin kova jätkä, niin ei silti tarvi aukoa päätä jos idea ei miellytä. kyllä me se eskoseni muutenkin uskotaan.Esko Rae kirjoitti:Huoh, katoppa tonne sivulle 8. Ja yleisesti ottaen kannattaa katsoa onko aiheeseen tullut lisää viestejä ennen kuin postaa oman juttunsa. Jos et vieläkään ymmärrä niin anna messenger osoitteesi niin yritän webbikameran kautta selventää asiaa sinulle käsinukkien avulla.Dalamar kirjoitti:Meinaat varmaan, että on ihmisen omaa heikkoutta jos ei saa unelmaansa toteutettua. minä sentään teen sen. ja minä teen sen siksi, että olen NL-fani. ja olen sitä paitsi aloittanut sen jo, ja se kasvaa hyvää vauhtia.Dr.Pepper kirjoitti:Tarkoittanet varmaankin että se on ihmisen omaa heikkoutta jos edes sellaisen haluaa toteuttaa.Esko Rae kirjoitti: Minkä takia kaikki haluavat tehdä IG:stä kommunisti armeijan? Sehän on pelkästään ihmisen omaa heikkoutta ettei se tule onnistumaan.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
-
Stenvall
Olisi pitänyt varmaan lisätä hymiö tuohon, kun et selvästikään huumoria ymmärrä. Tässä:Tohtori-SyFilis kirjoitti:Jos annat minun käyttää figujasi niin suostuisin ilomielen.Chosen kirjoitti:Olisi hauskaa järjestää joskus peli, jossa vain hienosti maalatut figut hyväksyttäisiin. Ei siinä vielä mitään, vaan siinä, että jokaisen pelissä kuolleen uhrin päälle kaadettaisiin hieman punaista mustetta ja/tai lyötäisiin vasaralla uhrin joutuessa vaikka kivenheittimen alle. Siinä tulisi oikeasti fiilis, että nyt on kysymys suuremmasta kuin tavallisesta pelistä.
Tuskin KUKAAN täysijärkinen edes harkitsisi että hienosti maalattu armeija hakattaisiin vasaralla.