Shadowblade:n potion arveluttaa
-
Pathf!nder
Shadowblade:n potion arveluttaa
Kaverini väittää että dark elffien spessuhero Shadowblade voi juoda +3 strenghtin potionia JOKA vuoro. Haluaisin kysyä onko väitteessä perää.
Re: Shadowblade:n potion arveluttaa
Ei todellakaan! Heh heh säänössä lukee että kerran pelissä last one turn Siitä voi päätellä että joko kaverisi on huono englanissa tai sitten huijaa muuten vain. No sen hän voi sanoa "voisitko näyttää kohdan jossa mainitaan että potionia voi juoda joka vuoro?"Doombringer kirjoitti:Kaverini väittää että dark elffien spessuhero Shadowblade voi juoda +3 strenghtin potionia JOKA vuoro. Haluaisin kysyä onko väitteessä perää.
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
-Arnold
-
Pathf!nder
-
kääppämies
Re: Shadowblade:n potion arveluttaa
Itse asiassa ei lue. Typo eli ei, Shadowbladella on aina S7 :IDa Boss kirjoitti:säänössä lukee että kerran pelissäDoombringer kirjoitti:Kaverini väittää että dark elffien spessuhero Shadowblade voi juoda +3 strenghtin potionia JOKA vuoro. Haluaisin kysyä onko väitteessä perää.
Kukin voi kuitenkin itse päätellä, mitä tässä on haettu, varsinkin kun edellinen Shadowblade löi S7 vain yhden vuoron ajan koko pelissä.
Asian selventämiseksi lisään tähän linkin:
http://uk.games-workshop.com/warhammerw ... wblade.htm
http://uk.games-workshop.com/warhammerw ... wblade.htm
Potion of Strength: A potent magical brew created from Troll blood and the heart of a Griffon. Shadowblade may drink this at the start of any turn and it lasts until the start of the next player's turn. While it has an effect, the Potion gives Shadowblade +3 Strength.
Tuosta saa sen käsityksen että voit käyttää sen kerran pelissä, ja kestää SEN vuoron loppuun... Ja sen aikana kun vaikutus on päällä se antaa +3 strenght. Siis kestää yhden vuoron...? Vai mitenkä muuten?
Tuosta saa sen käsityksen että voit käyttää sen kerran pelissä, ja kestää SEN vuoron loppuun... Ja sen aikana kun vaikutus on päällä se antaa +3 strenght. Siis kestää yhden vuoron...? Vai mitenkä muuten?
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
-Arnold
En minä ainakaan saanut tuollaista käsitystä. "At the start of any turn" ei ainakaan määrittele tuota kertakäyttöiseksi, vaan nimenomaan antaa mahdollisuuden käyttää millä tahansa vuorolla. Luultavasti Shadowblade osaa ottaa taskumatistaan yhden kulauksen kerrallaan. Ainakin Kronikka 2004:n, Bossin lainauksen ja jellonan linkin mukaan Potion ei ole One use only. Potion ei siis ole One use only, ennenkuin se Erratoidaan.Da Boss kirjoitti:Tuosta saa sen käsityksen että voit käyttää sen kerran pelissä, ja kestää SEN vuoron loppuun... Ja sen aikana kun vaikutus on päällä se antaa +3 strenght. Siis kestää yhden vuoron...? Vai mitenkä muuten?
Oops, näinhän se menneekin kun tarkemmin ajattelee.Runefang kirjoitti:En minä ainakaan saanut tuollaista käsitystä. "At the start of any turn" ei ainakaan määrittele tuota kertakäyttöiseksi, vaan nimenomaan antaa mahdollisuuden käyttää millä tahansa vuorolla. Luultavasti Shadowblade osaa ottaa taskumatistaan yhden kulauksen kerrallaan. Ainakin Kronikka 2004:n, Bossin lainauksen ja jellonan linkin mukaan Potion ei ole One use only. Potion ei siis ole One use only, ennenkuin se Erratoidaan.Da Boss kirjoitti:Tuosta saa sen käsityksen että voit käyttää sen kerran pelissä, ja kestää SEN vuoron loppuun... Ja sen aikana kun vaikutus on päällä se antaa +3 strenght. Siis kestää yhden vuoron...? Vai mitenkä muuten?
-Arnold
-Arnold
-
Ar-Senator
Entäs minkäslaisen käsityksen edeltävä lause antaa, kun tuo pullo on yksikössä ja siel lukee: "Shadowblade may drink this..."Runefang kirjoitti: En minä ainakaan saanut tuollaista käsitystä. "At the start of any turn" ei ainakaan määrittele tuota kertakäyttöiseksi, vaan nimenomaan antaa mahdollisuuden käyttää millä tahansa vuorolla.
Kyl tuossa minusta aika selkeästi viitataan, että se kiskasee sen Helan gårina alas, jonka jälkeen pullo on tyhjä. Missään ei myöskään viitata, että se täyttyisi tms.
Ehkä hitusen sekavaa, kun joihinkin samanlaisiin tapauksiin GW kirjottaa sen "One use only", mutta kyl tääkin aika selkeä on.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
-
Pathf!nder
-
hyytelöperuna
Alkakaa pelaamaan Munchkinia.
Hei oikeasti, miksi te edes mietitte tätä. GW on GW ja GW tekee kaikki asiat mahdollisimman GW:mäisesti. Sääntö on tehty hiukan erilailla ja siitä voi saada ehkä väärän mielikuvan. Mutta ihan järjenkäytöllä mietittynä Potioni toimii kerran, ja antaa voimaa sen vuoron ajaksi. Jos käy jokaisen sanan läpi ja yrittää saada juustotettua siitä mahdollisimman epäreilun, niin miksi ette ala etsimään ihan perussääntökirjasta näitä. Sieltä löytyy varmaankin satoja tällaisia.
Jos pelaisitte minua vastaan, niin saisitte käyttää potionia tuolla tavalla jos haluatte. Pelikerta olisi sitten varmaankin viimeinen minua vastaan ja "Reilu pelikaveripisteitä" ropisisi tasan nolla. Varmaankin on hauskaa etsiä tällaisia, mutta jos näitä aiotte käyttää peleissä, niin jotain on vikana. Ja se vika ei ole säännöissä.
Mutta onneksi ette ole tällaisia kauheita juustottajia, joten tämä viesti on tasan yhtä turha kuin potionista jauhaminen IMHO. Ai niin, hymiö perään
.
Hei oikeasti, miksi te edes mietitte tätä. GW on GW ja GW tekee kaikki asiat mahdollisimman GW:mäisesti. Sääntö on tehty hiukan erilailla ja siitä voi saada ehkä väärän mielikuvan. Mutta ihan järjenkäytöllä mietittynä Potioni toimii kerran, ja antaa voimaa sen vuoron ajaksi. Jos käy jokaisen sanan läpi ja yrittää saada juustotettua siitä mahdollisimman epäreilun, niin miksi ette ala etsimään ihan perussääntökirjasta näitä. Sieltä löytyy varmaankin satoja tällaisia.
Jos pelaisitte minua vastaan, niin saisitte käyttää potionia tuolla tavalla jos haluatte. Pelikerta olisi sitten varmaankin viimeinen minua vastaan ja "Reilu pelikaveripisteitä" ropisisi tasan nolla. Varmaankin on hauskaa etsiä tällaisia, mutta jos näitä aiotte käyttää peleissä, niin jotain on vikana. Ja se vika ei ole säännöissä.
Mutta onneksi ette ole tällaisia kauheita juustottajia, joten tämä viesti on tasan yhtä turha kuin potionista jauhaminen IMHO. Ai niin, hymiö perään
-
Pathf!nder
-
ChainMaster DrakeDom
ShadowBladella aina S7!!!!
no jos sillä olisi s7 niin mitä järkeä on olla jokin potion ku se voisi lukea
sen statseissa suoraan et s7 tai S3(7)!!!!!
sen statseissa suoraan et s7 tai S3(7)!!!!!