Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Varmasti noin 4000 pojon arvosta Chaoksen mortalia (+Yks demoni prinssi) Ja lisäks Noin 3000 pojoa Bloodragon vampire countteja... Syyt ovat että en pidä hyviksistä. Chaos on täydellinen anti hyvä armeija. Bloodragonit sattuvat valitettavasti olemaan neutraaleja fluffin mukaan mutta minun kourissani ne kävisivät Middenheimin kimppuun heti... Muahhahhhahhhaaaaaaaa!
Joo, joku tosiaan pölli edellisen ukon. Sai selville salasanan, muutti sen ja kaiken päälle miulta sekos sähköposti... Edellinen ukko oli muuten elector...
Kyllähän noita O&G on tullut kerättyä jo vaikka kuinka kauan aikaa, mutta silti maalattu armeija on suhteellisen pieni, jostain syystä maalaamisesta en hirveästi loppujen lopuksi pidä.
Saattaisin ehkä aloittaa kerään Empireä, mutta ajattelin ainakin maalata vanhan armeijan kokonaan.
Kerään empireä, örkkejä, kaaosta ja bretonniaa. Empireä, örkkejä ja kaaosta on n. 2000pst ja bretonnia vasta alkupäässä. Tavoitteena saada kaikki 3000psthen ja lopettaa ne sitten siihen.
Kyllä! Olen halveksittava pikkuarmeijoiden kerääjä.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Itse pelaan Vampire Countseilla, mukaan on jo kertynyt 4000 pts armeija. Pienen maalailun jälkeen olisi tarkoitus jatkaa High Elffejä, ja Wood Elffit ovat ostoharkinnassa, kunhan ensin pääsevät nykyiseen edikkaan.
JA KERÄÄN HIGH ELVESSEJÄ KOSKA niillä on hyvä armeja ne on hyviä ne on halpoja (pisteissä) tyrion on yliveto ne on hienoja ne on aika helppo maalata niillä on mukava väriteema (sininen) (valkoinen)
nykyään ei iron maidenia ei arvosteta sitä vain aliarvostetaan the trooper on paras kappale mikä on mutta sitä vain haukutaan
Tällä hetkellä omaan valmiin kääpiöarmeijan (2000pts). Ja "epävalmiin" örkkiarmeijan.
Haaveilen myös pienestä Chaos Dwarf Armeijasta hamaassa tulevaisuudessa.