Jep, eli olen convertoimassa nomadic tyylista armeijaa Eldareille. Yksi teema on 1500-luvun mongoolit. Eras kantava idea on ollut laittaa suhteellisen primitiiviset aseet perusjannuille, eli harkinnassa olisi jousi kateen ja kirves/muu ikava ase takataskuun. Nuolet voisivat olla fluffissa vaikkapa myrkky- tahi rajahdekarkisia. Kysymykseni onkin, jousi loytyy jo, mutta saako mistaan ase-sprueta josta kykenisin irroittamaan irtokirveita tai vastaavia lahitaisteluaseita. Haluaisin paasta mahdollisimman halvalla. Optimaalinen lookki kirveelleni olisi jonkinlainen viikinki. Eli mista tallaisia mahdollisimman halvalla.
Enta pelissa, pitaisiko kyseisia setia kayttaa Guardianeina shurikatilla, vai pistoollilla ja closis aseella? Kummallekin olisi perusteita, mutta enpa tieda...
Nomadic Mongol Eldar
Nomadic Mongol Eldar
Hyvä näyttää aina paremmalta kun siinä on jotain huonoa vieressä...
Sano mulle, että sä teet niistä jousista Wraith Bonesta valmistettuja vastakaarijousia 
Nuolet samasta aineesta niin ei tartte kikkailla jollakin härö jutuilla
Fantasyn puolelta tulee kirveitä paljon ainakin kääpiö boxissa, mutta nämäkin ovat käsissä kiinni, mutta ovat varmasti halvin vaihtoehto jos jaksat veistää kädet pois, kun voit myydä käävät vielä poiskin toisenlaisella aseistuksella varustettuna.
Yrska
Nuolet samasta aineesta niin ei tartte kikkailla jollakin härö jutuilla
Fantasyn puolelta tulee kirveitä paljon ainakin kääpiö boxissa, mutta nämäkin ovat käsissä kiinni, mutta ovat varmasti halvin vaihtoehto jos jaksat veistää kädet pois, kun voit myydä käävät vielä poiskin toisenlaisella aseistuksella varustettuna.
Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Jos primitiivisiä aseita kaipaat, niin Beast Herdin kirveet ovat aika loistavia tähän tarkoitukseen. Ne vaan saattavat olla liian isoja eldareille, mutta ainahan avaruushaltiat voivat kantaa niitä kaksin käsin ja laittaa pistoolin taskuun. Kääpiökirveet ovat ainakin minun mielestäni vähän liian "paksuja", tai kömpelön näköisiä sirojen Guardianien ruumiinrakenteeseen nähden. Tai sitten turvaudut omiin loistaviin konvertoimistaitoihisi ja ostat monta Plasticard-levyä, josta voit tehdä kirveiden terät ja kovaa rautalankaa, josta teet kirveille varret.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
-
Andromedus
Tuo on kylla hyva kysymys. Olen kylla ajatellut tuota Saim-Hann listaa, mutta en oikein tieda. Onhan siinakin puolensa ja konverttausmahdollisuudet ovat aika mukavat, MUTTA.
Tarkoitus on hankkia ainakin kaksi wraithlordia armeijaan. Itse modelista en tykkaa patkaakaan, mutta olen saanut niin mahti-inspiksen niiden konverttoimiseen, etta en voi olla sita toteuttamatta.
Lisaksi olen kehitellyt omassa pienessa paassani tapoja konvertata hieman samurai-tyylisia sotureja armeijaani. Nykyisen suunnitelman mukaan niistakin tulisi aika mehevan nakoisia, joten en niitakaan voi olla jattamatta toteuttamatta! En vain tieda mina naita kyseisia setia pitaisin. Warlock? Jonkinlainen aspect-warrior? Malli sedille on aika helppo toteuttaa, joten voisin pitaa jannuja vaikka aspect warrioreina.
Saim-Hann taitaa olla liikaa mopoporukkaa, enka ole viela saanut inspista konvertata Vyperia, enka haluaisi ihan hirveasti "koneita" armeijaan. Biel Tan taitaa olla hieman tuhnuinen suuren Wave Serpent tarpeen takia. Iyanden nyt ei tule kuuloonkaan!
Ulthwe ja Alaitoc saattaisivat olla aika lahella. Tai sitten pysyn vain perus- eldareissa. Joka ehka on loogisin vaihtoehto, enhan nyt halua ihan yli menna...
Ehka osta kaapioita... Mutta mita voisivat jousieldarini edustaa, lahistelijoita vai shurikattereita?
Tarkoitus on hankkia ainakin kaksi wraithlordia armeijaan. Itse modelista en tykkaa patkaakaan, mutta olen saanut niin mahti-inspiksen niiden konverttoimiseen, etta en voi olla sita toteuttamatta.
Lisaksi olen kehitellyt omassa pienessa paassani tapoja konvertata hieman samurai-tyylisia sotureja armeijaani. Nykyisen suunnitelman mukaan niistakin tulisi aika mehevan nakoisia, joten en niitakaan voi olla jattamatta toteuttamatta! En vain tieda mina naita kyseisia setia pitaisin. Warlock? Jonkinlainen aspect-warrior? Malli sedille on aika helppo toteuttaa, joten voisin pitaa jannuja vaikka aspect warrioreina.
Saim-Hann taitaa olla liikaa mopoporukkaa, enka ole viela saanut inspista konvertata Vyperia, enka haluaisi ihan hirveasti "koneita" armeijaan. Biel Tan taitaa olla hieman tuhnuinen suuren Wave Serpent tarpeen takia. Iyanden nyt ei tule kuuloonkaan!
Ulthwe ja Alaitoc saattaisivat olla aika lahella. Tai sitten pysyn vain perus- eldareissa. Joka ehka on loogisin vaihtoehto, enhan nyt halua ihan yli menna...
Ehka osta kaapioita... Mutta mita voisivat jousieldarini edustaa, lahistelijoita vai shurikattereita?
Hyvä näyttää aina paremmalta kun siinä on jotain huonoa vieressä...