"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

mun ekat armeijakuvat 22nd Traitor Legionsisit

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
HtUnliving
Peliporukkavalvoja

mun ekat armeijakuvat 22nd Traitor Legionsisit

Viesti Kirjoittaja HtUnliving »

Ookei, tässä olis ekat figuni jotak ovat edes melkein siinä kunnossa että niitä kehtaa näyttää. Joo, tiedän, olen huono maalaaja mutta jos voitte antaa vinkkejä niin voin ehkä tulla paremmaksi...

No, tässä se on:

http://22ndtraitorlegions.mypicgallery. ... /Route.asp

Kommenttia,kiitos....

(EDIT: nyt se toimii)
Viimeksi muokannut HtUnliving, Su 17.10.2004 22:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Toipa vie mut ainakin suoraan web-a-photon etusivulle. Jotain ongelmaa linkityksessä?

Joo. Nyt näkyy, ja jotain voi sanoakin. Kuvat oli aika tummia, joka itseäni myös häiritsee huomattavan paljon. Toinen lamppu, valkonen tausta ja hieman photoshoppia olisi tehnyt hyvää. Mutta itse figuihin: Figut kyllä näyttävät joltain, mutta itseäni häiritsee jonkinlainen 'yleinen tuhruisuus' , eli onko noita pääosin maalattu inkaten ja brushimalla? Nimittäin toi daemonetten iho, sekä sitten noi violetit shoulder padit on must jotenkin ihmeellisen suttusia. Onko tarkoituksellista, vai vahinko, hyvä vai huono, sitä en tiedä, mutta mun silmään noi ei oikeen sovi.
Viimeksi muokannut Nostra, Ma 18.10.2004 07:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
HtUnliving
Peliporukkavalvoja

Onkos nyt parempi? säädin tossa vähäsen....

Olen .... palikka ..... :$
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

"Your email message has been idle and this link has become inactive. To access the link, close this window and return to your Message. Then click the browser's Refresh button or close your message and reopen it."

Tuollainen tulee kun koittaa avata.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
HtUnliving
Peliporukkavalvoja

Nyt se toimii varmasti!!!! .... Ja jos ei, niin modet, voitteko poistaa tämän topicin... tai jotain...
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

No niin! Nyt toimii. Nuo olivat ihan ok. Varsinkin jotkut konffit olivat ihan mallikkaita. Kuvat vain olivat sen verran tummia että niistä ei saanut kauheasti selvää...
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
mae

Viesti Kirjoittaja mae »

Jokseenkin huono sivusto kuviensa laittamiseen, kuvat ovat niin pieniä...
Kuvista minäkin valitan, oikeasti on eriträin hyvä osata kuvata figuistaan hyviä kuvia, kommentoijilta säästyy hermot. ;)
Sitten kuviin:
Jostain kohdista jotenkin näytti puuttuvan pohjamaali, onko sitä?
Maalausjälki suttuista, maalit eivät pysy omilla alueillaan.
Hailaitit olisivat ihan mukavia, mutta ei niitä välttämättä aloittelevalta maalarilta oikein voi vaatia, tulee harjoituksen myötä.
Ja vielä pohjamaalista, että tosiaan kannattaa se kerros laittaa, koska jos jostain kohdasta puuttuu maali, niin siellä on mustaa maalia, eikä sieltä paista karu muovipinta läpi.
HtUnliving
Peliporukkavalvoja

No, siis kaikki on pohjamaalattu jha highlightejä on parhaani mukaan maalattu..

Hei, olen pelannut ainakin 5 vuotta, en pidä itsenäni
Mae'var kirjoitti:aloittelevalta maalarilta
...
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

Jan von Carstein kirjoitti: Hei, olen pelannut ainakin 5 vuotta, en pidä itsenäni
Mae'var kirjoitti:aloittelevalta maalarilta
...

Pelaaminen ei auta maalauksessa. Kuvat olivat tosiaan melko tummia, vaikea saada selvää. Mitä figuihin tulee niin mielestäni osa konverttauksista olivat loistavia, maalaus taas suttuista. Värit olivat ehkä turhan räikeät makuuni. Deamonettessa paistaa metalli alta. Kyllä noilla pelata kehtaa.
Drgon

Viesti Kirjoittaja Drgon »

teehän baset miniatyyreille niin figujen yleiskuva paranee huomattavissa määrin..
"The sinews of war(hammer) are infinite money"
Salonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Salonen »

voi voi on vähän tummia kuvia ja kyllähän nuo peli figuista menevät korstukset on vähän nuhruiset, mutta kauneus on katsojan silmässä ja minun silmäni on harvinaisen ruma. :)
HtUnliving
Peliporukkavalvoja

Onkos muita joilla on sanottavaa tuotoksistani?

Ookei, kuvat on vähän... pimeitä, otan uusia jahka kerkeän... ja niissä ukot saa maastoa alleen :D
yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

Sanotaan nyt: Ehdottomasti sun pitää treenata maalien samista pysymään omilla paikoillaan ja tumman päälle vaaleata maalatessa kannattaa aina käyttää useampia ohuita kerroksia, kun nyt tuolla paistoi alempi väri vaaleamman läpi. Hyvänä vinkkinä voisin antaa täälisen: Kärsivällisyys ennen kaikkea, hosumalla ei tule muutakauin huonoa jälkeä (tai penskoja joita et halua :) ).
Hyvänä puolena pitäisin noissa todella veikeitä värivalintoja.

Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Yski

Viesti Kirjoittaja Yski »

Tummia kuvia niinkun yleensäkkin mutta ihan sopivia peli figuja.
The important thing is not to stop questioning.
- Albert Einstein-
roku

Viesti Kirjoittaja roku »

A4:nen sinne taustalle niin näkyykin jotain, ihan kelpo nappeja näkyivät muuten olevan
"Parhaita motivointikeinoja ovat uhkailu ja katteettomat lupaukset..."
HtUnliving
Peliporukkavalvoja

Kiitos kehuista, yrska :D

Vielä onko jotain?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”