Hmm, vastailempa ehdotuksiinne.
Meikä lähtis ehollomasti tolla mars (just mars, ei muu) teemalla, kun sinne vois tehä paljon kaikkia Machine Cult (oliko näin) konfeja ja olen aina tykänny marsin väristä Hymy
Tätä itsekkin ajattelin, pari Techpriestiä, ja serivotreja, Stormtrooppeja avaruuspuvuissaan, Sentinelit jotain isoja robokävelijöitä.
Tropique kuulostaa suhteellisen namilta.
Vaaleita, kirkkaita värejä, vihreää, ruskeaa, keltaista, vaaleanruskeaa, aurinkolaseista kuultaa vaaleansininen taivas ja vesi.
Konversioita, porukka vetelee taistelujen välissä ruohoja saadakseen rohkeutta. Auringon paahtamia, lihaksikkaita bodyja.

Palkkasotureita, nami, mukava idea tosiaan.
Ja vielä: aurinkolaseja, ihan must, porukalle dessuja vyölle, kranaatteja, maastohattuja joista törröttää kasveja.
Kirkkaat värit olisivat kyllä kivoja, erottuvat paremmin kentältä ja ovat muutenkin kivemman näköisiä. Ja sellanen machomeininki, soturit olisivat yksilöitä, eivätkä pelkästään massaa.
Tänään olin kutsunnoissa. Peloteltiin että sitten KUN sota syttyy meidät hipinretkut kutsutaan aseisiin ja annetaan pikakoulutus ja laitetaan operaatio ihmiskilveksi.. Eli teemaksi sopisi entiset aseistakieltäytyjät sun muut hörhöt, jotka on pakon edessä laitettu palvelemaan keisarilliseen kaartiin.. Voisin eritellä vaikka mitä konversioideoita, mutta niitä nyt keksii kuka tahansa muukin..... ! ?
Njääh, ei oikein iske. Idea on hyvä, mutta ei sovi mulle.
takaisin topicciin: Eikös se ihan perus cadianeiden väriteema oli ihan hieno? hiekanvärinen haalari ja vihre flakki?
Eih, ei tätä! Jokainen IG pelaaja maalaa armeijansa tällä tavalla, olen tullut sairaaksi tästä teemasta. Ja armeijastani on tulossa teema-armeija, hyllyllä se sit joskus komeilee, hiki hatussa väännetty yber-säädetty armeija ei kuulosta hauskalta.
Harmaa cityfight-teema on kaikkein paras.. Iskee kuin tuhat volttia. Katsoppa niitä Kill-Team -setiä ja vertaa GW:n Cadialaisiin.
-------------------------------------------------------------------------------
city fight, kaikin puolin tyylikäs.
Cityfight on tosi tyylikäs, mutku harmaa ei ole väri! Olen nähnyt pari täysin harmaata armeijaa, ja voin sanoa, ettei armeijat näyttänyt kiintoisalta. Pikemminkin luontaansa työntäviltä.
Mut voisinhan tehä kuten migsula, galleriassa olvat kaartilaiset ovat tosi tyylikkäitä. En vaan haluaisi matkia ideaa.
Itsellä oli joskus pari kuukautta takaperin tuo Mars/dead world-teema myös mielessä. Idea oli jonkinmoinen Cult Mechnanicuksen armeija tai jotain. Perussoltuilla olisi ollut täysin suljetut karpaasipanssari taistelupuvut, hieman Starship Troopersin tyylisesti. Eliittininä olisi ollut Pretorian-servitoreja, jotka käyttäisivät Ogrynien sääntöjä. Stormareista tai veteraaneista olisi tullut erikoisjoukot. Fast attackina olisi ollut Nemesis Servitor Gunplatformeja, jotka käyttäisivät sentinelin sääntöjä (mieti WH:n pentinent engineitä, mutta vaihda sahat ja fleikat kanuunoihin ja lasereihin). Todella hieno teema-armeija tästä varmaan olisi tullut, mutta projekti kaatui lähinnä juuri omaan teemaansa. Näyttäisivät vaan hieman huvittavilta perinteisällä ruohokentällä. Vaatisivat osakseen siis asiaan kuuluvaa maastoa ja varteenotettavan vastustajan. Necronit tulee lähinnä ensimmäisenä mieleen.
Juurikin näin, tämän tapaista mietin. Kuvauksesi osuu tosi lähelle omaa ideaani. Löytyy jo vähän peruskuraa, väriteeman voin sitten kokeilla.
Itse tällä hetkellä kallistuisin Mae'varin kannalle ja nappaisin tropiikkiteeman. Mieleen tulee juuri Mae'varin mainitsemat palkkasoturit tai joku hieman roskajoukkomainen Imperiumin rykmentti. Konfauksen puolesta nappaisin perusvartalot cadialaisilta ja päät catachaneilta (ei tropiikissa mitään kypäriä käytetä

). Varustus mahdollisimman yksilölliseksi jokaiselle mosurille eli cadialaisten ja catachanien kivääreitä sekaisin, catachanien käsivarsia cadialaisille ja käärittyjä hihoja stuffista, varustelaukkuja ja muita kaikkialta mistä irtoaa. Pari kokonaista catachanilaista kessuiksi ja tosi badass mosureiksi. Isossa Mustassa Kirjassa esitelty kaartin kill team varmaan paras kuvallinen esimerkki tällä hetkellä.
Tämäkin kiehtoo, mut mietin vaan omia konffaus taitojani ja jaksamista. Ostan kauhean kasan osia, mutta sitten en jaksakkaan alkaa tehdä näistä mitään. Noh, säädän eka pienen patrolli ryhmän, siitä eteenpäin saa nähä.
Halo?
Omat taitoni eivät riittäisi, ja en halua matkia ideaa.
-----------------------------------------------------
Puuh, tulipa taas selvää juttua. Alkaa olla jo melko selvä mitä teen, saatte sitten kuvia kun digikameran saan kohtapuoliin. Elikkäs eka säädän jonkin pienen alotusryhmän, siitä eteenpäin hitaasti, mutta melko epävarmasti. Voipi olla, että säädän tropiikkipalkkis ryhmän ja Mars- ryhmän, niitä sitten pidän kaapissani ja myhäilen.