Maalailun olen aloittanut vasta n. 3 kk sitten että älkää ihan heti murjoko lyttyyn
mutta kaiken näköistä palautetta saa tietenkin antaa.
http://www.pbase.com/zarathustrian/
No tuo MP:n kulta on aika väritöntä.. tosin tuon lordin ja white dwarffin kuteissa sitä on sävytetty vetisellä MP:n kuparilla, näkyy paremmin livenä.Ninnu kirjoitti:Kivoja visioita värien ja toteutuksen suhteen josta suurimman osan olet onnistunut vetämään läpi hyvin tuloksin. Suosittelisin sinulle kumminkin maalien ohentamista ja drybrushauksen välttämistä saadaksesi aikaiseksi tasaisempia värejä.
Myös metallivärien toteutukseen kiinnittäisin pikkasen enemmän huomiota, etenkin kulta hyötyisi kovasti ruskean sävyisistä inkeistä, saisi lisää syvyttä.
Suosittelen lämpimästi citadelin metallivärejä. Ne ovat ainakin parempia suurimmaksi osaksi kuin MP... :-)Zarathustrian kirjoitti:No tuo MP:n kulta on aika väritöntä.. tosin tuon lordin ja white dwarffin kuteissa sitä on sävytetty vetisellä MP:n kuparilla, näkyy paremmin livenä.
Täytyy tosiaan vaan yrittää vesittää enemmän noita maaleja.. iskee vaan laiskuus aina välillä.
Noista lordi, runesmith,white dwarf ja slayeri on ainoat joihin on käytetty n. 6 h aikaa. muut on maalattu n.2:ssa tunnissa, "napit"on kuitenkin tarkoitettu peli käyttöön.
keltaisen päälle vähän blood rediä ja vesitetyllä blood redillä/red inkillä sutataan tuo raja vähemmän selväksi.Dream kirjoitti:Noi on siistejä! itte oon alottanu n. 3 viikkoo sit..ja kohta ilmestyy multakin kuvia... white dwarfissa tykkän noista kelt.pun. kuvioista (liekeistä?) ne näyttää siisteiltä... voisitko kertoo miten teet? jos vaikka kokeilisin itekki? :lol: ...
´noi kaikki on hienoja! kiinnostais nähä lissää.
LOL! No mä blendaisin, pirun blending freekki kun oon... :-D Mut ihan oikeesti nätti tuo on ja periaate on oikein punasten ja keltasten kanssa sählätessä, eli kannattaa aloittaa siitä vaaleammasta väristä ja shadeta, saa paljon kylläisempiä värejä.Zarathustrian kirjoitti: Ninnu varmaan osais kertoa tuon hienommin
En muista kuka tuo oikeasti on mutta nykyään ihan normaalin Dwarf Lordin nimellä se kulkee blistereissä. Kuin myös tuo White Dwarf.shakal kirjoitti:Hienoja figuja on todellakin.. mutta tuo sinun nimitys "dwarf lordistasi" eikös tuo ole king kazador? vai muistanko väärin...Voihan sitä tietysti pitää dwarf lordina, en sitä sano.. mutta arvokkaampaa pistää sen figun oikea nimi
Hienojahan nuo!
juuh blendaus se oliNinnu kirjoitti:LOL! No mä blendaisin, pirun blending freekki kun oon... :-D Mut ihan oikeesti nätti tuo on ja periaate on oikein punasten ja keltasten kanssa sählätessä, eli kannattaa aloittaa siitä vaaleammasta väristä ja shadeta, saa paljon kylläisempiä värejä.Zarathustrian kirjoitti: Ninnu varmaan osais kertoa tuon hienommin
*nostaa virtuaalista hattuaan* Sä ainakin treenaat tekniikoita ja ilmeisen onnistunein lopputuloksin.Zarathustrian kirjoitti: juuh blendaus se olija tuon slayerin pöksyissä on käytetty sitä glasetusta..(enhanced blue ->skull white) tosin valo? heijastuu siitä jotenkin hassusti nin se ei välttämättä näy niin selvästi.
Noista testi figuista edes kehtaa ottaa kuvia.. ne on meinaa aika rumia..Ninnu kirjoitti: *nostaa virtuaalista hattuaan* Sä ainakin treenaat tekniikoita ja ilmeisen onnistunein lopputuloksin.
Keep up the good work. :-)