Paljonko JUURI SINULLA on uponnut rahaa WH:hon?
- Satanic Bunny
Harrastukset maksavat rahaa. Toiset harrastukset maksavat enemmän, toiset vähemmän. Olen pelannut 40K Chaos-armeijallani arviolta 60-70 peliä eli 150-175 tuntia. Tämän lisäksi olen koonnut&maalannut armeijaa sellaiset 50-60 tuntia eli yhteenä yli 200 tuntia. Mikäli olisin pelannut esimerkiksi sulkapalloa kyseisen ajan olisin käyttänyt 1550 euroa sulkapalloon. ( Tunti sulkista 15,50, siitä puolet pelikaverin maksettavaksi 200*7,75=1550 ) Chaos-armeija on maksanut figuina, tarvikkeina ja turnausmaksuina arviolta 300-400 euroa. Pitäisikö sittenkin pohtia sulkapallon järkevyyttä?Kerma kirjoitti:Ei herran jumala miettikää ny hyvät ihmiset teette rakkaille hiluillenne. ostelette noita muovi ukkoja. Ja VC jos olet oikeasti käyttänyt niihin niin paljon, mieti mitä muuta sillä rahalla olisi saanut
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Noin 1500-2500 €... Sisältää yli kahden metrin pinon WD:itä ja muuta GW/BL-kirjallisuutta...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
-
Maverick3651
-
Aleksi Pesonen
- Viesti:
-
dark-killer
En ole laskenut... Oon kerännyt kolme noin 1000p. armeijaa, että eiköhän niihin ole kulunut suhteellisen paljon rahaakin. Kun harrastus on alkanut markka-aikoina, niin vielä pitäisi muuttaa nekin rahat euroiksi... Summa olisi varmaan aika masentava, joten en viitsi alkaa laskea.
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
-
flinkkuman
vuoden olen kohta harrastanut ja kääpiöitä on noin 3000 pts edestä empireä noin 1500 pts armeija eldareita noin 1250 pts armeija ja LOTR:ia noin 300 pts edestä ja maastoa kentällinen sekä maalit ja pensselit sun muut tarvikkeet niin noin 800 euroa on tuota rahaa uponnut aika paljon muuten kun näin nyt laskee... varsinkin kun ei ole ns. tuloja
AVVV kirjoitti:
Paljon. Tosimies ei laske, koska jos laskisi, tulisi itku, ja sitten ei olisi tosimies.
AVVV kirjoitti:
Paljon. Tosimies ei laske, koska jos laskisi, tulisi itku, ja sitten ei olisi tosimies.
-
The Shadow
Itselläni rahaa on figuihin, maalaustravikkeisiin, maastoon ja kirjoihin kulunut noin 500€, kahden ja puolen vuoden aikana. Onhan tuo kieltämättä aika suuri summa, mutta miettikää nyt mikä ilo siitä etenkin maalaamisesta (josta itse nautin) on ollut!
Ja jos jotain hävettää, että on pistänyt rahaa niin paljon wh:iin niin miettikääpä näitä:
1) Lätkää pelaavat saattavat pistää pelkkiin luistimiin 500€ vuodessa!
2) Monet pistävät 600€ nettiin vuodessa!
3) Jotkut taasen lottoavat ja menettävät 200-1000€ vuodessa.
Verratkaapa näitä wh:n ja muiden figujenne n.200 €:oon vuodessa. Uskallan sanoa,että olette saaneet sillä paljon enemmän kuin edellä mainitut!!!
Ja jos jotain hävettää, että on pistänyt rahaa niin paljon wh:iin niin miettikääpä näitä:
1) Lätkää pelaavat saattavat pistää pelkkiin luistimiin 500€ vuodessa!
2) Monet pistävät 600€ nettiin vuodessa!
3) Jotkut taasen lottoavat ja menettävät 200-1000€ vuodessa.
Verratkaapa näitä wh:n ja muiden figujenne n.200 €:oon vuodessa. Uskallan sanoa,että olette saaneet sillä paljon enemmän kuin edellä mainitut!!!
Jaa ah....rahaa on mennyt ja paljon. Kyllä summa on jossain siinä 1000€ ja 1600€ välissä. Vaikea noin suuria summia tarkkaan laskea. Mukaan kuuluu tietenkin noin kolmen vuoden ajan White Dwarffia irtonumeroina ostoa, maalit, mut maalaustarvikkeet, Black Libraby kirjallisuutta, sääntökitjat ja annualit ja tietenkin figut... 
rahaa on kulunut noin 350e
warhammereita voi sanoa halvoiksi mutta 40k maksaa vielä enemmän kaikki kaverini kerää 40k:ta
Viimeksi muokannut vimppu94, To 11.11.2004 20:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Razze kirjoitti:Täh!!! noin paljon...miten muka!!! GW on riistofirma!!! Ja se näköjään vielä aivopesee kaikki uskoon ettei oo :twisted: ,makin oon jo haksahtanu ostaan wh:ita...mutta en kumminkaan tajua et ei kannata :lol:VonCarstein kirjoitti:Mahdoton laskea, kun on senverran pitkään tullut pelattua, mutta haarukka on varmasti yli 10.000mk mutta ehkä jonkinverran alle 15.000mk. Siihen väliin varmasti osuu.
haloo 6000e kuinka kauan oiken olette pelanneettRasmusK kirjoitti:Taitaa tulla suuria summia... :twisted: :lol: !!!
vaik sanoinki noin,niin että yli 10000!!! :o
Hmmm...haluttaa ostaa lisää figuja ku just maalasin...onkohan niissä maaleissa jotain myrkkyjä? :lol:
vimppu94:
Dolmot kirjoitti:Saanen kiinnittää huomionne erääseen kovin käyttökelpoiseen toimintoon koskien niitä tilanteita, kun on tarvetta mainita useita asioita peräkkäin?
Kiitoksia.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."