kaaos vs high elvas
-
kaaos-soturi
kaaos vs high elvas
minkä kaaos jumalan armeija on käytännöllisin high elffejä vastaan ja miten kannattais pelaa kaaoksilla high elmoja vastaan?
-
kaaos-soturi
-
kaaos-soturi
- Half-breed
- Cannonball
Ei hyvä. Kalliit hahmot=vähän dispel dicejä eikä muuteskaan dispel voimat ole sen kummoiset kuin undivided armeijalla. KHORNE on anti-magian mestarit.Half-breed kirjoitti: Jos taikuutta pelkäät niin ota Tzeench.
Tzeentch sen sijaan voisi toimia ratsuväen stoppina. Flamerit kun on speed bumb extraordinary. Mutta ei high elffien pysäyttämiseen mitään tiettyä jumalaa tarvita, varsinkin jos vastustajan magia ei ole kummoinen. Jos ratsuväkeä on paljon niin vastaa samoin ja pistä sekaan pari exalted heroa great weaponilla. 4 S7 iskua tasoittaa hommaa kummasti. Hound yksiköitä blokkailemaan ratsuväkeä ja vetämään ne sinun chargetettavaksi. Tai jalka maraudereita täysillä rankeilla ja panssareilla joskin tuo voi käydä riskaabeliksi kiitos 25mm alustan.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
bluebluesky
En näkisi (valitettavasti) obngelmaa.
Dragon: voittaa yksin minkä tahansa HE unitin.
Chariot: voittaa helposti rynnäköivän helffivaunun(toisaalta minun vaununi voittavat HElf archereitkin...)
Oikeastaan, mitään muuta et tarvitsekaan. Taikuutta ei hirveämmin kannata pelätä, turhan kesyä taikuutta joka ei satuta.
Dragon: voittaa yksin minkä tahansa HE unitin.
Chariot: voittaa helposti rynnäköivän helffivaunun(toisaalta minun vaununi voittavat HElf archereitkin...)
Oikeastaan, mitään muuta et tarvitsekaan. Taikuutta ei hirveämmin kannata pelätä, turhan kesyä taikuutta joka ei satuta.
bluebluesky kirjoitti:Dragon: voittaa yksin minkä tahansa HE unitin. .
kaaos soturi kirjoitti:jos pointti määrä on 1500.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
bluebluesky
- HighPriest-
-
LurkkiKapteeni
Saahan niille, Chaos dragonin.. http://uk.games-workshop.com/warhammerw ... res/11.htm
-
Vieras
On muute aika perse high elf pelaaja joka käyttää 1500:n pisteen cavalryarmeijaa.
bluebluesky kirjoitti:(toisaalta minun vaununi voittavat HElf archereitkin...)
minä kirjoitan: HElf archereihin nyt ei paljoo vaaditakaa. Ne on perseestä. ei ihme jos kärrys voittaa ne. minä käytän HElf pelaajana bolt- throwereita. Ne pitää kaikenlaiset vaunut kurissa.
bluebluesky kirjoitti:(toisaalta minun vaununi voittavat HElf archereitkin...)
minä kirjoitan: HElf archereihin nyt ei paljoo vaaditakaa. Ne on perseestä. ei ihme jos kärrys voittaa ne. minä käytän HElf pelaajana bolt- throwereita. Ne pitää kaikenlaiset vaunut kurissa.
-
LurkkiKapteeni
Yksinkertaista, älkää käyttäkö lainkaan pelitasapainoa pilaavia erikoishahmoja. Voin taata että saatte paljon mielenkiintoisempia pelejä ilman niitä, saatatte jopa oppia pelaamaan samalla.OwenZ kirjoitti:semmonen kysymys tähän väliin et millä ihmeellä tapan tyrionin?! archaon oli yhtä woundia vailla vainaa kun tappelin tyrionia vastaan, sen takia että muut oli woundannu tyrionille kaks valmiiks..
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Rautaharakka
Tota, en hakua niuhottaa, mut asiallisempaa kielenkäyttöä! eikä toisia tarvi ruveta haukkumaan. kohta kaikki puhuu tohon sävyyn, milloin lopetan täällä käymisen. Hammerit on siksi mukava harrastus, että niitä kerää vain kiva porukka, ei toisia solvaavat perusidiootit (en hauku sua!)!On muute aika perse high elf pelaaja joka käyttää 1500:n pisteen cavalryarmeijaa.
ei käy sanoi kristitty